wat te doen met scharrel?

05-09-2011 11:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb 3 maanden geleden een jongen leren kennen waarmee ik nu vaak afspreek. We hebben het samen heel gezellig maar ik ben niet verliefd. Dit heb ik ook tegen hem gezegd en ook dat ik geen relatie wil. Gelijk in het begin al. Hij zegt hier net zo in te staan.

In het verleden heb ik hetzelfde meegemaakt en toen bleek die jongen achteraf wel verliefd te zijn en dat werd nog een ellende.

Nu ben ik heel bang dat het weer gebeurt maar hij zegt dat hij eerlijk niet verliefd is. Hoe lang ga je met zoiets door?

Ik ben altijd heel snel benauwd als het te dichtbij komt maar vindt het aan de andere kant ook weer erg leuk. Heel erg wisselvallig met gevoel, irritant!

Maar wat zouden jullie doen?
Als jij je er goed bij voelt lekker doorgaan. Tot hij met rozen komt aan zetten
Ik denk dat je niet te vaak moet afspreken. Niet te snel achter elkaar dus. Want dan heb je meer kans op verliefdheid.

Een scharrel van mij was er beetje huiverige voor dat ik verliefd zou worden dus die vroeg af en toe: Je wordt toch niet verliefd he?

Ik zou trouwens ook niet allerlei 'gezellige' dingen gaan doen zoals samen eten, film kijken etc want dan wordt het al snel te stelletjes-achtig.
Lekker mee doorgaan! Jullie staan er hetzelfde in dus ik zie geen probleem. Mocht hij er anders in komen te staan dan zegt hij dat of je merkt het vanzelf. Tot die tijdl gewoon lekker van genieten!
We hebben afgesproken dat we binnenkort maar eens moeten stoppen want zo begint het wel op een relatie te lijken. Hier waren we het beide over eens maar nu zegt hij dat hij niet wil stoppen en het zo leuk vindt. Dat is toch een teken dat ie wel verder wil? Hier krijg ik dus buikpijn van
Tsja vraag hem nog een keer duidelijk of hij gevoelens heeft, omdat je hier niet op zit te wachten. En als het je nu al te benauwd wordt, gewoon kappen. Voor scharrelen zijn er twee nodig, zonder jouw toestemming gaat het hele feestje niet door toch?
Waardoor begint het op een relatie te lijken dan?
Dat hoeft helemaal geen teken te zijn dat hij verder wil, het kan ook gewoon zijn dat hij zich hier goed bij voelt en niet snapt waarom je moet stoppen als je er allebei okay mee bent.

Die vraag waar Moonlight het over heeft: "Je wordt toch niet verliefd he?" zou bij mij al mijn nekharen overeind doen zetten, allemachtig wat irritant.
Haha ja die heb ik vaker gehoord. Ik dacht toen echt 'sjongejongejonge ik ZEG toch dat ik dat niet ben.....'
Weet je heeeeel zeker dat je zelf geen gevoelens aan het ontwikkelen bent?
I am surrounded by morons
Ik heb hem vaker gevraagd of ie verliefd en hij zegt steeds, nee echt niet! En nu dit...is ie dan niet eerlijk geweest? Maar het kan inderdaad ook zo zijn zoals Foirah zegt
quote:ster89 schreef op 05 september 2011 @ 11:31:

Haha ja die heb ik vaker gehoord. Ik dacht toen echt 'sjongejongejonge ik ZEG toch dat ik dat niet ben.....'

Ja halle-fucking-luja... als je me niet gelooft, trekt mijn zin in je echt heel gauw weg hoor...!

@Pomelooo - Hoe komt het dat het voor jou meer als een relatie aanvoelt? En voelt het op zich wel goed, naast je angst dat hij toch verliefd wordt...?
Als jullie allebei echt niet verliefd zijn en het is verder gezellig, wat is dan eigenlijk het probleem? Dan ben je m.i. problemen aan het zoeken.
Ik vind het zelf heel moeilijk uit te leggen...aan de ene kan verlang ik erg naar liefde maar als ik het dan heb ben ik er gauw klaar mee omdat het me benauwd. Dan slaat de twijfel toe en wil ik weglopen. Omdat ik niet verliefd ben en dan vind ik het niet eerlijk tegenover die jongen. Maar het is heel raar want dit heb ik altijd..daarom maak ik me er ook zo druk om. Ik ben dan zo aan het piekeren of ik het wel wil maar kan nooit echt zeggen dat ik wil stoppen...voor mij moet het helemaal goed voelen..ik heb hier een probleem mee denk ik maar weet ook niet wat precies.
Haha precies Fiorah! 'Who the hell denk jij dat je bent dat ik verliefd op je word?' dat ego van die mannen ook...

Heb zelfs een keertje gehad dat een vent dit zei en later helemaal over de zeik was dat ik rustig doorscharrelde met een ander, want hij hield toch van me?
Nogmaals: weet je zeker dat je zelf geen gevoelens aan het ontwikkelen bent?
TO, zolang het goed voelt voor je zou ik er niet te moeilijk over doen.. Maar beperk het contact dan wel tot seks en ga niet romantisch een filmpje kijken/uiteten, ect.. Want dan is er immers geen verschil meer met een relatie.
Mag ik vragen of je zelf niet stiekem een relatie zou willen maar het tegenhoudt omdat het te dichtbij komt? En ja iemand kan altijd verliefd op je worden, maar dat betekent niet dat je bij voorbaat al de boot moet afhouden. Soms moet je gewoon in het diepe springen en risico's nemen, en gewoon 'go with the flow' doen

Zolang jullie eerlijk tegen elkaar zijn is er niets aan de hand. En je bent neem ik aan duidelijk geweest tegen hem, dus als hij verliefd wordt en jij niet, dan ligt de bal altijd nog bij hem, want jij bent dan eerlijk geweest.

(Ik vraag me alleen wel af of je wel eerlijk bent tegen jezélf)
Mag ik vragen waarom jullie je afvragen of ik soms gevoelens heb?

En ik voel me er nu niet goed bij maar denk ook dat ik het wel mis als ik 'm niet zie..

En om eerlijk te zijn kijken we wel filmpjes..
Hoe zou je het vinden als hij met een ander zoent/naar bed gaat?
Jullie vinden elkaar beide meer dan leuk maar durven het niet toe te geven.... Tenminste, zo'n idee krijg ik
Precies Elastiekje!

Daarom heb ik tot 2 keer toe gevraagd of je zelf niet stiekem gevoelens hebt, TO!
quote:ster89 schreef op 05 september 2011 @ 11:42:

Haha precies Fiorah! 'Who the hell denk jij dat je bent dat ik verliefd op je word?' dat ego van die mannen ook...
quote:pomelooo schreef op 05 september 2011 @ 11:48:

Mag ik vragen waarom jullie je afvragen of ik soms gevoelens heb?

En ik voel me er nu niet goed bij maar denk ook dat ik het wel mis als ik 'm niet zie..

En om eerlijk te zijn kijken we wel filmpjes..

Omdat je de opmerking maakte dat het dan te dichtbij komt. En vaak is dat een soort van bindingsangst. Wat gebeurt er als je het eventueel wél dichtbij laat komen?

Maar het kan zijn dat je deze opmerking niet zo bedoelt als dat ik het interpreteer.
Tja..voor mijn gevoel niet..ik voel me juist rot nu, terwijl ik in het begin verbaast was dat ik er niet teveel over piekerde..maar nu wel en het slokt me helemaal op.

Nou ben ik al van mezelf een moeilijk mens hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven