Wedding Blues
maandag 5 september 2011 om 12:14
maandag 5 september 2011 om 12:24
Niet zo gek hoor...het bekende zwarte gat. Je hebt maandenlang ernaar uitgekeken, vanalles geregeld, en dan is het plots voorbij. En misschien is niet alles helemaal gegaan zoals gepland, en maak je je wat druk in zo een details. Vaak waren de verwachtingen ook zo hoog, dat het moeilijk kan zijn daar mee om te gaan, hoe onbelangrijk ook.
Maar wees gerust, een tijdje later denk je helemaal niet meer aan de dingen die niet helemaal verliepen zoals je het had bedacht, en blijft een mooie herinnering, om met plezier naar terug te blikken.
Maar wees gerust, een tijdje later denk je helemaal niet meer aan de dingen die niet helemaal verliepen zoals je het had bedacht, en blijft een mooie herinnering, om met plezier naar terug te blikken.
maandag 5 september 2011 om 12:28
Ik denk dat je dan te hoge verwachtingen hebt gesteld. Is aan de ene kant logisch omdat je zo toeleeft naar dat speciale moment. Maar daarna gaat de relatie gewoon verder, alleen ben je nu elkaars man en vrouw ipv vriend en vriendin. Je bent de verbintenis aangegaan en dan gaat het leven gewoon door. Het is misschien even wennen, maar als je relatie leuk genoeg was voor het huwelijk, dan zal het vast wel weer goedkomen (anders ben je denk ik ook niet getrouwd als het daarvoor niet zo leuk was )
maandag 5 september 2011 om 12:40
maandag 5 september 2011 om 12:43
maandag 5 september 2011 om 12:43
Ken het niet, ik was zo trots als een pauw. Ik had een prachtige man aan mijn zijde (nu ex en beste vriend en nog steeds trots op hem).
Ik heb me destijds niet verheugd op de dag zelf, alhoewel die erg leuk was, maar vond de verbintenis en sich meer van belang. Ik had een mooie jurk, maar dat kon me geen reet schelen op het moment dat ik ja zei. En daarna ook niet.
We hebben een fantastisch huwelijk gehad. En die dag gaat nooit meer uit mijn gedachten. Ach ja... nostalgie...
Ik heb me destijds niet verheugd op de dag zelf, alhoewel die erg leuk was, maar vond de verbintenis en sich meer van belang. Ik had een mooie jurk, maar dat kon me geen reet schelen op het moment dat ik ja zei. En daarna ook niet.
We hebben een fantastisch huwelijk gehad. En die dag gaat nooit meer uit mijn gedachten. Ach ja... nostalgie...
maandag 5 september 2011 om 12:48
maandag 5 september 2011 om 13:13
quote:prima88 schreef op 05 september 2011 @ 12:43:
Ik hoorde over de wedding blues en ben voor school bezig met een artikel hierover. Ik was op zoek naar ervaringsdeskundigen.
Je bent van 88, dus een jaar of 22, 23. Ik neem voor het gemak aan dat je hoger onderwijs volgt?
Is het dan niet veel handiger om een enquete uit te zetten (op het prikbord hier mag je respondanten oproepen mee te doen)? Dan krijg je betere resultaten dan op deze manier denk ik zo.
Ik hoorde over de wedding blues en ben voor school bezig met een artikel hierover. Ik was op zoek naar ervaringsdeskundigen.
Je bent van 88, dus een jaar of 22, 23. Ik neem voor het gemak aan dat je hoger onderwijs volgt?
Is het dan niet veel handiger om een enquete uit te zetten (op het prikbord hier mag je respondanten oproepen mee te doen)? Dan krijg je betere resultaten dan op deze manier denk ik zo.
maandag 5 september 2011 om 13:14
maandag 5 september 2011 om 13:22
Behalve moe (onvoldoende geslapen vanwege alle indrukken) juist heel blij en gelukkig met de leuke dag. Weer thuis hebben we alle lieve boodschappen en zo gelezen die mensen voor ons opgeschreven hadden en dat was heel mooi en best emotioneel. Het voelde allemaal zo warm, echt geweldig. Die dag erna is nu precies een jaar geleden trouwens (grappig).