Een dagje shoppen

05-09-2011 20:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik snap het ff niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zo lopen mensen er kennelijk bij in die winkel!
Leuk die roze staart!
Zit die site eens te bekijken, maar sommige dingen zijn volgens mij gewoon in scene gezet?!
quote:jackie23 schreef op 05 september 2011 @ 21:28:

Zit die site eens te bekijken, maar sommige dingen zijn volgens mij gewoon in scene gezet?!Hoe bedoel je?
Ja en?
Dit is mijn favoriete winkel!!

Maar het klopt hoor, ik heb ook mensen gezien in ochtendjas en de krullers in het haar.
Ik doe al ruim 3 jaar de wekelijkse boodschappies daar maar helaas kom ik nooit zulke vermakelijke mensen tegen. Wel elke keer mensen in pyjama of huispak, dat blijf ik nog steeds zo vreemd vinden...je kleed je toch aan als je naar de winkel gaat?!

En heb een keer een vrouw compleet stoned van de a.d. op de grond zien liggen terwijl ze maar bleef zingen dat ze op de Prophet wachtte. En haar wanhopige man ernaast maar steeds uitleggen dat ze aan de Cymbalta was.

En ik zie regelmatig cowboys in hun werkoutfit door de winkel stompen. Leukste vind ik een vader met z'n zoontje van een jaar of 4. Allebei in spijkerbroek, westernshirt, boots en hoed en allebei hetzelfde loopje. Je ziet gewoon hoe supertrots die man op z'n zoontje is!
Ben de afgelopen weken al diverse keren geweest, maar nog geen enkele keer dit soort types gezien. Cowboystyle geklede mannen zie je hier overigens overal in 't dagelijks leven, het is tenslotte cowboy country in Montana en Wyoming. Dat zie ik ook niet als iets buitennissigs, dat is hier gewoon de norm.
quote:helene31 schreef op 05 september 2011 @ 21:57:

[...]

Hoe bedoel je?Kan mij niet voorstellen dat er serieus mensen rondlopen met een roze staart onder hun rok vandaan (hoe leuk ik die staart ook vind ).
Welke winkel(keten) is dit?

En even off topic: Nien heb je nog nagedacht over de meeting? In elk geval nog veel plezier op je vakantie en wie weet tot in Dordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven