Praten, melding, aangifte?
dinsdag 6 september 2011 om 00:26
Ik kan je geen goede tips geven maar wil je toch sterkte wensen. Zo rot wat je hebt meegemaakt.
Moeilijk de keuze wat je doet idd. Maar ik zou het risico niet willen nemen met na wat er met jou aan is gedaan. Ik denk dus toch dat je aangifte moet doen. Dit kan gewoon niet en het mag niet nog eens gebeuren!
heeft die moeder hulp voor der problemen?
Sterkte
Moeilijk de keuze wat je doet idd. Maar ik zou het risico niet willen nemen met na wat er met jou aan is gedaan. Ik denk dus toch dat je aangifte moet doen. Dit kan gewoon niet en het mag niet nog eens gebeuren!
heeft die moeder hulp voor der problemen?
Sterkte
dinsdag 6 september 2011 om 00:34
dinsdag 6 september 2011 om 00:39
Jeetje wat naar. De tranen schieten in mn ogen
dacht dat ik het erg had maar andere mensen hebben dat ook.
Heel veel sterkte echt. Ik denk ook echt dat het belangrijk is aangifte te doen ook al is het zwaar. Je raakt niet zomaar kwijt wat er gebeurt is en hij moet niet de kans krijgen om zo iets nog eens te doen.
Heel veel sterkte echt. Ik denk ook echt dat het belangrijk is aangifte te doen ook al is het zwaar. Je raakt niet zomaar kwijt wat er gebeurt is en hij moet niet de kans krijgen om zo iets nog eens te doen.
dinsdag 6 september 2011 om 00:44
dinsdag 6 september 2011 om 00:46
dinsdag 6 september 2011 om 00:55
dinsdag 6 september 2011 om 01:01
quote:whoknows schreef op 06 september 2011 @ 00:18:
Ook zou ik kunnen praten met de mensen die de kinderen brengen
Is dit niet een optie die je sowieso kunt uitvoeren? Of kun je daardoor ook in de problemen komen? (Ik weet niet om wat voor mensen en kinderen het gaat.)
In ieder geval een dikke knuffel voor jou , je klinkt als een sterke meid.
Ook zou ik kunnen praten met de mensen die de kinderen brengen
Is dit niet een optie die je sowieso kunt uitvoeren? Of kun je daardoor ook in de problemen komen? (Ik weet niet om wat voor mensen en kinderen het gaat.)
In ieder geval een dikke knuffel voor jou , je klinkt als een sterke meid.
woensdag 7 september 2011 om 20:48
quote:whoknows schreef op 06 september 2011 @ 01:15:
Bedankt voor de reacties.
Ik ga bovenstaande berichten wissen, niet omdat ik jullie reacties niet waardeer oid, dat doe ik heel erg!
Maar voor mijn eigen gevoel dat het voor even goed zo is.
Gelijk heb je, meid.
Misschien kan helene31 haar quote dan ook nog even wissen.
Bedankt voor de reacties.
Ik ga bovenstaande berichten wissen, niet omdat ik jullie reacties niet waardeer oid, dat doe ik heel erg!
Maar voor mijn eigen gevoel dat het voor even goed zo is.
Gelijk heb je, meid.
Misschien kan helene31 haar quote dan ook nog even wissen.