Praten, melding, aangifte?

06-09-2011 00:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Wordt vervolgd
Ik kan je geen goede tips geven maar wil je toch sterkte wensen. Zo rot wat je hebt meegemaakt.

Moeilijk de keuze wat je doet idd. Maar ik zou het risico niet willen nemen met na wat er met jou aan is gedaan. Ik denk dus toch dat je aangifte moet doen. Dit kan gewoon niet en het mag niet nog eens gebeuren!

heeft die moeder hulp voor der problemen?

Sterkte
je kan iemand alleen stoppen als je aangifte doet. Kindermisbruikers stoppen niet uit zichzelf.

Dat de vrouw depressief is is geen reden niks te doen. dat is er kinderen wonen is juist een reden wat te doen!!!
en door aangifte te doen, doe JIJ je familie geen pijn, dat heeft HIJ gedaan, door jou te misbruiken. Vergeet dat niet!
Bedankt voor de reacties!
Is hij een oppasouder? Dan kun je misschien ook contact opnemen met het gastouderbureau.

Ik zou met de politie overleggen wat het beste is om deze man te stoppen. En de kinderen te beschermen.

Je zit al in de shit door je verleden schrijf je. Kan het nog erger?
Hè, bah wat naar.

Heb je zelf al hulp bij het verwerken van je ervaringen? Dat zal je vast sterker maken. Verder zou het je ook kunnen helpen in het vervolgtraject van aangifte. Dan kun je dit stoppen en sta je niet alleen.
Jeetje wat naar. De tranen schieten in mn ogen :'( dacht dat ik het erg had maar andere mensen hebben dat ook.

Heel veel sterkte echt. Ik denk ook echt dat het belangrijk is aangifte te doen ook al is het zwaar. Je raakt niet zomaar kwijt wat er gebeurt is en hij moet niet de kans krijgen om zo iets nog eens te doen.

Wat raden de pro's aan? Aangifte doen of niet?

In elk geval heb je een vangnet voor jezelf gecreëerd. Dat is een fijne startpositie.

Misschien is het een goed begin om eerst je moeder in te lichten? Contact te zoeken.
Ik herken het, de ptss, angststoornis check...

De politie hamert niet op iets wat jij niet wilt. Ze kunnen je informatie geven en dan kun je er nog rustig over nadenken.

En je studie en huis en relatie raak je hierdoor toch niet kwijt?

(klasse trouwens dat je je leven zo goed opbouwt!)
quote:meds schreef op 06 september 2011 @ 00:33:

en door aangifte te doen, doe JIJ je familie geen pijn, dat heeft HIJ gedaan, door jou te misbruiken. Vergeet dat niet!Deze wil ik nog even herhalen en benadrukken. Goed onthouden. Hij heeft het gezin stukgemaakt. Niet jij.
quote:whoknows schreef op 06 september 2011 @ 00:34:

Privacy

Nu ik dit lees zou ik zeker aangifte gaan doen.

Je hebt het hier over kinderen die wellicht ook blootstaan aan de grillen van deze man. Er zitten natuurlijk consequenties aan, maar die wegen m.i. op tegen de voordelen.
quote:whoknows schreef op 06 september 2011 @ 00:18:

Ook zou ik kunnen praten met de mensen die de kinderen brengen

Is dit niet een optie die je sowieso kunt uitvoeren? Of kun je daardoor ook in de problemen komen? (Ik weet niet om wat voor mensen en kinderen het gaat.)

In ieder geval een dikke knuffel voor jou , je klinkt als een sterke meid.
Hij is geen oppasouder, maar waarschijnlijk trainer ofzo bij een sportclub. Kom ik in de richting?

Dan zou ik denk ik contact met het bestuur opnemen en hun advies vragen.
Bedankt voor de reacties.

Ik ga bovenstaande berichten wissen, niet omdat ik jullie reacties niet waardeer oid, dat doe ik heel erg!

Maar voor mijn eigen gevoel dat het voor even goed zo is.
quote:whoknows schreef op 06 september 2011 @ 01:15:

Bedankt voor de reacties.

Ik ga bovenstaande berichten wissen, niet omdat ik jullie reacties niet waardeer oid, dat doe ik heel erg!

Maar voor mijn eigen gevoel dat het voor even goed zo is.

Gelijk heb je, meid.

Misschien kan helene31 haar quote dan ook nog even wissen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven