naar een singlefeest
dinsdag 6 september 2011 om 12:08
Dit weekend ga ik met 2 vriendinnen naar een singlefeest.
Eerste keer, geen idee wat me te wachten staat.
Ik heb sinds een jaar verkering. Dus ik vertel vriend dat we dit dit weekend gaan doen. Hij vindt het raar. Dat doe je toch alleen als je single bent. Ik vind dit kortzichtig.
Het gaat om mijn intentie, en ik ben te vertrouwen. Mijn stelling is waar je ook uitgaat, er zit altijd een kans in dat mannen interesse kunnen hebben. Dat geeft toch niets, Het gaat erom wat ik ermee doe. Ik ga een avondje lekker dansen en het leuk hebben met mn vriendinnen.
Hij vindt me naief. Is dit zo? Wat vinden jullie?
Ben wel benieuwd of mijn (of zijn) mening afwijkt van het gemiddelde.
Eerste keer, geen idee wat me te wachten staat.
Ik heb sinds een jaar verkering. Dus ik vertel vriend dat we dit dit weekend gaan doen. Hij vindt het raar. Dat doe je toch alleen als je single bent. Ik vind dit kortzichtig.
Het gaat om mijn intentie, en ik ben te vertrouwen. Mijn stelling is waar je ook uitgaat, er zit altijd een kans in dat mannen interesse kunnen hebben. Dat geeft toch niets, Het gaat erom wat ik ermee doe. Ik ga een avondje lekker dansen en het leuk hebben met mn vriendinnen.
Hij vindt me naief. Is dit zo? Wat vinden jullie?
Ben wel benieuwd of mijn (of zijn) mening afwijkt van het gemiddelde.
dinsdag 6 september 2011 om 12:11
dinsdag 6 september 2011 om 12:16
Ik vind het raar om als niet single naar een singles feest te gaan. Zo verpest je het voor de mensen die wel single zijn.
De hele bedoeling van zo'n singlesfeest is om aan de man/vrouw te komen. Dat wordt een stuk lastiger als daar dan ook mensen gaan rondlopen die al wel een relatie hebben.
Dansen en het leuk hebben met vriendinnen kun je ook op andere plaatsen. Dus waarom moet je zo nodig naar een single feest? Als ik je vriend was zou ik het ook eigenlijk willen dat je niet gaat.
De hele bedoeling van zo'n singlesfeest is om aan de man/vrouw te komen. Dat wordt een stuk lastiger als daar dan ook mensen gaan rondlopen die al wel een relatie hebben.
Dansen en het leuk hebben met vriendinnen kun je ook op andere plaatsen. Dus waarom moet je zo nodig naar een single feest? Als ik je vriend was zou ik het ook eigenlijk willen dat je niet gaat.
dinsdag 6 september 2011 om 12:20
Het feit dat het een singles feest is schept een bepaalde verwachting: ik ben vrij en op zoek. Ik zou het ook raar vinden. Waarom zou je naar een singles feest gaan als het niet je intentie is om een partner te vinden? Waarom zouden echte singles naar een singles feest gaan als er gebonden mensen zoals jij rondlopen? Dat is toch niet de bedoeling? Je gaat toch ook niet naar de lesbische avond van je lokale disco?
Mag je vriend met zijn makkers mee naar een hoerentent. Zij neuken, hij voor het bier? Het gaat om de intentie toch?
Mag je vriend met zijn makkers mee naar een hoerentent. Zij neuken, hij voor het bier? Het gaat om de intentie toch?
dinsdag 6 september 2011 om 12:22
dinsdag 6 september 2011 om 12:22
dinsdag 6 september 2011 om 12:25
quote:sugarmiss schreef op 06 september 2011 @ 12:16:
Ik vind het raar om als niet single naar een singles feest te gaan. Zo verpest je het voor de mensen die wel single zijn.
Hoezo dat? Ik ben wel eens als Hetero naar een Ho/Les feest geweest, heb ik het toch ook niet voor hun vepest??
Maar als deze mensen niet in de markt zijn wordt het toch niet lastiger?
Hoezo dat? Ik ben wel eens als Hetero naar een Ho/Les feest geweest, heb ik het toch ook niet voor hun vepest??
Maar als deze mensen niet in de markt zijn wordt het toch niet lastiger?
dinsdag 6 september 2011 om 12:26
quote:kristalzuiver112 schreef op 06 september 2011 @ 12:24:
Maar is zo'n singlefeest dan echt een heel versierspectakel? Zal toch ook wel meevallen?
Hebben mensen ervaring met dit soort feesten?
Geen ervaring. Maar jouw vriendinnen gaan er naartoe en stiekem zullen ze vast hopen een leuke man tegen het lijf te lopen. Zullen ze misschien niet toegeven, maar dat is wel zo natuurlijk.
Maar anyway: ik zou zeggen: veel plezier!
Maar is zo'n singlefeest dan echt een heel versierspectakel? Zal toch ook wel meevallen?
Hebben mensen ervaring met dit soort feesten?
Geen ervaring. Maar jouw vriendinnen gaan er naartoe en stiekem zullen ze vast hopen een leuke man tegen het lijf te lopen. Zullen ze misschien niet toegeven, maar dat is wel zo natuurlijk.
Maar anyway: ik zou zeggen: veel plezier!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 6 september 2011 om 12:30
quote:hipslala schreef op 06 september 2011 @ 12:22:
Een singlefeest heet niet voor niets zo.
Voor de vrijgezellen vrij onoverzichtelijk als ze op een singlefeest niet weten of er wel vrijgezellen rondlopen.
Dat merk je toch gauw genoeg als je een babbeltje maakt?
Ik ben ook naar een Ho/Les feest geweest met een lesbische vriendin, maakt toch ook geen reet uit?
Daar gaan die mensen wel vanuit dat ze met gelijkgestemden zijn.
Je vriend heeft gelijk vind ik. Neem je vriendinnen mee naar een gewone tent.
Een singlefeest heet niet voor niets zo.
Voor de vrijgezellen vrij onoverzichtelijk als ze op een singlefeest niet weten of er wel vrijgezellen rondlopen.
Dat merk je toch gauw genoeg als je een babbeltje maakt?
Ik ben ook naar een Ho/Les feest geweest met een lesbische vriendin, maakt toch ook geen reet uit?
Daar gaan die mensen wel vanuit dat ze met gelijkgestemden zijn.
Je vriend heeft gelijk vind ik. Neem je vriendinnen mee naar een gewone tent.
dinsdag 6 september 2011 om 12:32
quote:kadanz schreef op 06 september 2011 @ 12:20:
Het feit dat het een singles feest is schept een bepaalde verwachting: ik ben vrij en op zoek. Ik zou het ook raar vinden. Waarom zou je naar een singles feest gaan als het niet je intentie is om een partner te vinden? Waarom zouden echte singles naar een singles feest gaan als er gebonden mensen zoals jij rondlopen? Dat is toch niet de bedoeling? Je gaat toch ook niet naar de lesbische avond van je lokale disco?
Want? Verboden voor Hetero's ofsow??
Want? Verboden voor Hetero's ofsow??
dinsdag 6 september 2011 om 12:48
@maddyalbright
1 vriendin is een keer eerder geweest. Muziek was goed en het was gezellig. Zij vond het scooren reuze meevallen.
Vriendinnen verwachten ook een gezellige avond. Tuurlijk hopen ze op een leuke ontmoeting(dat hopen ze ook als we naar een ander dancefeest gaan), maarja kans op een ontmoeting kan ook op het werk plaatsvinden.
1 vriendin is een keer eerder geweest. Muziek was goed en het was gezellig. Zij vond het scooren reuze meevallen.
Vriendinnen verwachten ook een gezellige avond. Tuurlijk hopen ze op een leuke ontmoeting(dat hopen ze ook als we naar een ander dancefeest gaan), maarja kans op een ontmoeting kan ook op het werk plaatsvinden.
dinsdag 6 september 2011 om 13:34
Natuurlijk kun je wel mee. Ik ben ook ooit een keer met een single vriendin naar zo'n feest geweest. Alleen vond ze niet echt gezellig en blijbaar terecht want veel mensen komen samen naar zo''n feest toe. En ik had niet het idee dat daar meer "versierd' werd dan op een gewoon feest. Al snap ik de opmerking 'de markt verpesten' op zich ook wel een beetje.