de villa
dinsdag 6 september 2011 om 21:45
Realityprogramma waarin wekelijks acht single kandidaten een luxe villa aan de Spaanse Costa betrekken. Vooraf voorspelt een computer welke deelnemers de perfecte liefdesmatch vormen, maar of Cupido hen echt treft, is de vraag. Passie, intriges en geflirt onder de Spaanse zon zet De Villa compleet op z'n kop.
Perfecte ransteevee. De een is nog ordinairder dan de ander.
Perfecte ransteevee. De een is nog ordinairder dan de ander.
dinsdag 6 september 2011 om 22:04
dinsdag 6 september 2011 om 22:41
quote:_yellowlove_ schreef op dinsdag 06 september 2011 22:05 Ik heb het op de achtergrond staan, wat zijn ze gemeen tegen Sophie zeg . Zielig hoor
Ik zapte langs en zag alleen dat Sophie overstuur was en het commentaar vh meisje dat zichzelf een "b*#ch" noemt: "Zij [Sophie] is een makkelijk doelwit."
Hoe en wat deden ze gemeen tegen haar?
Ik zapte langs en zag alleen dat Sophie overstuur was en het commentaar vh meisje dat zichzelf een "b*#ch" noemt: "Zij [Sophie] is een makkelijk doelwit."
Hoe en wat deden ze gemeen tegen haar?
woensdag 7 september 2011 om 18:56
quote:kriebelbeest schreef op 06 september 2011 @ 22:04:
[...]
Dat was met Engelsen geloof ik, werd 's avonds laat op Veronica uitgezonden.
Dát was pas trash tv .Dat is al iets van 10 jaar geleden, keek ik ook wel eens naar. Zou wel eens een aflevering terug willen zien. Vond het idee toen wel leuk van die computer matches. Ik vond het gisteren ook jammer dat ze weer van die trash tv types hebben gecast.
[...]
Dat was met Engelsen geloof ik, werd 's avonds laat op Veronica uitgezonden.
Dát was pas trash tv .Dat is al iets van 10 jaar geleden, keek ik ook wel eens naar. Zou wel eens een aflevering terug willen zien. Vond het idee toen wel leuk van die computer matches. Ik vond het gisteren ook jammer dat ze weer van die trash tv types hebben gecast.
vrijdag 9 september 2011 om 08:27
woensdag 19 oktober 2011 om 14:43
Kijkt echt niemand dit? Dit is voor mij gelijkwaardig aan Wie trouwt mijn zoon; even walgelijk en oh zo genieten (yes I am a trashy)
Ik vond vorige aflevering erg interessant; een (in mijn ogen) niet zo knappe dame, met giga voorgevulde bikini waarvan je zag dat daaronder niks zat; vrij mager (in mijn ogen niet zo vrouwelijk) geen tieten/kont en een beugel.
En de mannen werden WILD; "ze heeft tieten en een kont; ze is the bomb"... ehhh?? Oh, en ze tongde met alle vrouwen en een aantal mannen; als ik mezelf zo terug zou zien op tv; ik zou me onder de grond ingraven
Ik vond vorige aflevering erg interessant; een (in mijn ogen) niet zo knappe dame, met giga voorgevulde bikini waarvan je zag dat daaronder niks zat; vrij mager (in mijn ogen niet zo vrouwelijk) geen tieten/kont en een beugel.
En de mannen werden WILD; "ze heeft tieten en een kont; ze is the bomb"... ehhh?? Oh, en ze tongde met alle vrouwen en een aantal mannen; als ik mezelf zo terug zou zien op tv; ik zou me onder de grond ingraven