Pakketje lekkers.

07-09-2011 11:52 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanmiddag naar een vriendin die het niet breed heeft.

Ze heeft 2 kinderen en haar man zit tijdelijk in het buitenland.

Ze heeft mij ontzettend geholpen met iets en ik zou graag iets voor haar terug doen!

Ik wil voor haar een pakket met lekkers meenemen omdat ze dat momenteel zelf niet kan betalen, maar: ik wil graag ook nog iets extra's er in doen, iets lekker "luxe" wat puur voor haar alleen is.

Ik weet alleen niet wat!

Mijn vraag is dus: wat zouden jullie graag krijgen als je het zelf niet breed hebt?

Ik zwem zelf ook niet in het geld dus het kan niet te duur zijn.

Alvast bedankt!
Bij de etos hebben ze een luxe serie douchegels enzo. Die zijn heel erg fijn. Witte verpakking met liche kleuren.
Ik zou ook juist geen bon doen. Toen ik het nog krap had, bewaarde ik gekregen bonnen om kadootjes voor anderen van te kopen.
Ik maak zelf vaak pakketjes om weg te geven. Daar neem ik een kartonnen doos voor. Ik snij daar twee kanten uit en de andere twee kanten knip ik een beetje schuin bij, die beplak ik met inpakpapier, wat oude kranten onderin en daar wat lekkere dingen op. Dingen als een fles drinken (lekkere sap), snoepjes, evt een tijdschrift of idd een geurtje. Doorzichtig folie erover heen en klaar ben je.

Vaak heb ik dan voor minder dan 10 euro een best groot cadeau wat er ook nog eens luxe uitziet. Super leuk om te geven en super leuk om te krijgen omdat het allemaal gebruiksvoorwerpen zijn.
Je hebt ook een tijdschriftenbon, is een algemene bon waar iemand zelf kan kiezen wat voor tijdschrift.

Ik heb een keer van een forumster een kooktijdschrift van een half jaar kado gehad, was ik erg blij mee (ze wist uiteraard dat koken mijn hobby is). Ja is erg leuk te ontvangen zo'n tijdschrift die je zelf niet kan betalen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar, wat ik graag zou krijgen: pakketje voor een knus avondje: wijn, kaasjes, salade & toast of een boek en een zak stroopwafels van de markt / doosje goede bonbons.
Mijn vriendin kon, in tijden van krapte, een tijdschrift (Happinez) heel erg waarderen. Flesje wijn erbij, stuk lekkere (oude) kaas, dure macademia noten, lekker fruit etc... maar ook een bos bloemen of een bloeiende (tuin) plant kon ze erg waarderen, omdat je dat in mindere tijden het eerste van je lijstje schrapt.
Een tijdschrift, chocolade, lekkere koekjes, pakjes thee.
Heb net dochter van school gehaald en gelijk al chocolade en tijdschriften gekocht!

Ik ga straks nog even om lekkere gezichtsmaskers.

Voor haar verjaardag wil ik wat luxe met haar gaan doen, dan kan ik er wat geld voor opzij zetten, dit was een spontaan idee omdat ze mij geholpen heeft!

Er zitten wel ontzettend goede tips tussen hier, bedankt allemaal!
O ja, had ook gelijk lekkere thee meegenomen!
Lekkere douchegel, haarmasker, kaas, thee, sapjes, koekjes, een agenda voor het nieuwe jaar, een zak drop of andere snoep, verse noten, een mooie geurkaas, een plaid, tja noem maar op. Jij kent haar natuurlijk het beste en weet wat ze lekker en leuk vind.

Je zou ook even langs de douglas ofzo kunnen gaan en vragen om proefmonster, dat is ook altijd leuk om erbij te doen.

De rituals heeft trouwens ook altijd leuke en lekkere verzorgingsproducten.
Als jullie een action in de buurt hebben kan je daar misschien wat voor de kids halen. Goedkoop snoel en speelgoed zat!
Een luxe tijdschrift, reep chocolade, lekkere thee, kaas van de kaasboer en toastjes.

Voor de kinderen een snoepzak en misschien ook een tijdschrift?
Fortis et liber
Goede biefstuk!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Wat een lief idee!!

Wat ik niet koop voor mijzelf.

Een lekkere geurkaars.

Een leuk goed boek.

Luxere douchegel( ben dol op dove silkglow)

Haarmasker/gezichtsmasker

tijdschrift( ik ben dol op woonbladen)

Bioscoopbon??
Ik heb laatst voor een collega wiens man ernstig ziek is een verwenpakket gemaakt toen zijzelf een ongeluk kreeg. Ik had iets van ¤ 75 opgehaald en door veel kleine dingen te kopen zat de doos helemaal propvol (doos was iets van 75cm hoog).

Bij de Action een vrolijke badjas gehaald voor collega en wat stickerboekjes voor haar dochter. Verder bij de supermarkt, boekhandel en drogist dingetjes als een tijdschrift, een lekkere douchegel, thee, toastjes, pasta, koffie, nootjes, chocola, koekjes, muesli, kaasjes, K3-hagelslag voor haar dochtertje (erg leuk), wasverzachter, etc. Het was een mix van handige dingen en verwendingen die je zelf vaak niet koopt.

Ze heeft het niet breed en was tot tranen geroerd door het pakket.

Leuk en lief plan TO!
- Een kledingbon?

- douchegel/shampoo/tandpasta

- wasmiddel/wasverzachter

- boek/tijdschrift

- eten in blik/pot, rijst/aardappelpuree etc

- vleespakket (als ze een vriezer met ruimte heeft?)

- iets lekkers: chocola, pak koeken

of: neem haar eens een dagje mee uit? Ga ergens thee leuten met wat lekkers erbij, ga wat leuks doen
PS: zoiets zou eigenlijk een groot project moeten worden Iets geven aan minder bedeelden, maar hoe vind je mensen die het goed kunnen gebruiken?
Lief van je trouwens Poppedotje
Voor nu hou ik het bij bij dit verwenpakket.

Heb nog wel dingen bedacht die ik wat vaker kan doen, zoals bv haarverf, die is vaak 2 halen 1 betalen, zo hebben we er allebei 1 en merk ik er zelf niks van, zo ook met douchegel enz.

Het is jammer dat onze kleinsten dezelfde kledingmaat hebben anders had ik kleding door kunnen geven aan haar maar volgens mij krijgt ze van haar familie ook regelmatig wat!

Straks komt haar man terug uit het buitenland en hebben ze het weer wat beter.

Het is een ingewikkeld verhaal maar gelukkig niet uitzichtloos!

Uiteindelijk geeft dit mij ook een goed gevoel, ik hoop dat mensen dit ook voor mij zouden doen als ik in deze situatie zou zitten.
Onrzettend lief van je pop
quote:sweetcandy schreef op 07 september 2011 @ 13:25:

PS: zoiets zou eigenlijk een groot project moeten worden Iets geven aan minder bedeelden, maar hoe vind je mensen die het goed kunnen gebruiken?Is er al, de Voedselbank, daar krijg je ook vaak de mogelijkheid om (naast voedsel uiteraard) make-up uit te zoeken, en soms ook dingen voor kinderen, of kleding.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ontzettend lief van je Pop!!
Wat ben je toch een lieverd!

En was ze blij met je verwenpakket?
Ze was ontzettend blij met haar verwenpakket! ze schoot helemaal vol en ik ook

Ze was echt blij met de thee, haar thee was bijna op dus ze kon het goed gebruiken, chocola had ze allang niet meer gekocht voor haarzelf, ze was er zo gelukkig mee!
Nu bedenk ik mij ineens wat, een kappersbon! volgens mij is ze ook al een tijdje niet bij de kapper geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven