Help, verliefd!
woensdag 7 september 2011 om 12:18
Ah joh, iedereen is toch anders? Mensen zijn geen machines die als a gebeurt ook als b reageren? Tjonge, als het menselijk gedrag zo makkelijk te doorgronden was, was het leven een stuk simpeler en voorspelbaarder. En zou iedereen het "snappen" en dus het "geloofwaardig" vinden.
Het is gewoon stom om te roepen dat iets "niet waar" is als je er zoveel plezier aan beleeft. Gewoon stom. Dan loop je dus het risico dat de schrijver gepikeerd reageert of er geen zin meer in heeft. En als je nou gewoon je mond had gehouden...dan had je nog heel lang een leuk verhaal kunnen lezen. Ik vind het echt stom.
Het is gewoon stom om te roepen dat iets "niet waar" is als je er zoveel plezier aan beleeft. Gewoon stom. Dan loop je dus het risico dat de schrijver gepikeerd reageert of er geen zin meer in heeft. En als je nou gewoon je mond had gehouden...dan had je nog heel lang een leuk verhaal kunnen lezen. Ik vind het echt stom.
woensdag 7 september 2011 om 13:00
woensdag 7 september 2011 om 13:21
Punt is dat als je de geloofwaardigheid van verhalen in twijfel gaat trekken, mensen dat moeilijk kunnen verkroppen. En dan kun je wel wijzen op zijn kleine pikkie (ookal heb je dan gelíjk!), een lekkere vrijpartij zit er dan niet meer in. Als je dus van bil wilt gaan of een leuk liefdesverhaal wilt lezen, moet je sommige dingen gewoon niet benoemen.
woensdag 7 september 2011 om 13:27
Ik heb ook nog steeds meegelezen, en vind het wel jammer dat het zo moest eindigen.
Het kwam inderdaad wel een beetje "ongeloofwaardig" over, maar aan de andere kant, ik denk dat ik mijn leidinggevende ook niet zou zoenen op een eerste date....hoe verliefd ik ook zou zijn. Feit blijft dat ze nog even met elkaar moesten werken. Voor mij zou dat ook wel meespelen. En dat klopt in mijn ogen dan weer niet met het feit dat ze elkaar opeens elke dag zagen......buiten werktijd natuurlijk. Dat maakt het wel een beetje onwerkelijk. Maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Dus ik hoop voor TO dat het wel waar is, dat ze er vol van gaan genieten en wens ze dan een hele mooie toekomst!
Het kwam inderdaad wel een beetje "ongeloofwaardig" over, maar aan de andere kant, ik denk dat ik mijn leidinggevende ook niet zou zoenen op een eerste date....hoe verliefd ik ook zou zijn. Feit blijft dat ze nog even met elkaar moesten werken. Voor mij zou dat ook wel meespelen. En dat klopt in mijn ogen dan weer niet met het feit dat ze elkaar opeens elke dag zagen......buiten werktijd natuurlijk. Dat maakt het wel een beetje onwerkelijk. Maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Dus ik hoop voor TO dat het wel waar is, dat ze er vol van gaan genieten en wens ze dan een hele mooie toekomst!
woensdag 7 september 2011 om 13:28
Nou ja, anyway, ik had het wel leuk gevonden hoe zich dat allemaal ontwikkeld had. En ik had heus niet iedere scheet willen weten, maar och.....ik had wel meer van de heppiedepeppie dates willen horen, hoe het zich sexueel zou ontwikkelen en wanneer de eerste barstjes zich vertonen (rare eigenschappen, werkverhouding of een rare schoonmoeder). Gos, en dat hele gedoe van hoe je daar dan weer mee om zou gaan.
Ik had dat wel leuk gevonden om dat zo van een afstandje mee te maken. En nou zegt ze dus nooit meer wat.....
Ik had dat wel leuk gevonden om dat zo van een afstandje mee te maken. En nou zegt ze dus nooit meer wat.....