Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Nou, ik geloof het toch wel.

Heb TO ook op topic 'ik word altijd jonger geschat' gezien (inclusief foto) en daar kwam ze in woord en beeld als een net meisje over.

Vond het juist wel typisch (te verwachten) dat juist zij nu even los is gegaan met gedurfde mails en dates!
quote:pilatespas schreef op 05 september 2011 @ 23:11:

Er zit gewoon ergens een vrouw van in de zestig met een peukie en een portje een leuk verhaaltje te tikken en wij sturen maar liefst 1000 reacties ha! Nee hoop het toch maar niet trusten (nogmaals)

Heb nu wel een peukie maar ben nog geen 60 hahahaha

Maar we blijven positief en idd, ook al zou het fake zijn, iedereen heeft een fijn zwijmelmoment gehad. Bouquetreeks op het vivaforum
quote:iris1969 schreef op 05 september 2011 @ 23:09:

Precies FV, het rijmt niet met elkaar, eerst zo bleu en nu een romance met alles er op en eraan en dat in een paar dagen tijd.

Bovendien zoen je volgens mij al veel eerder als je beiden verliefd bent.Nou, dat vind ik er ongeloofwaardig aan, inderdaad. Hij is nogal dominant, dus dat er dan niet gezoend wordt is op zijn minst gek te noemen. Bij zijn karakter zou eerder een hete ontmoeting in de bezemkast / kantine gehoord hebben.
Am Yisrael Chai!
Zou wel mooie Viva-reclame-inkomsten-boost zijn trouwens, want heb al genoeg mensen hier zien schrijven dat ze zich speciaal hebben aangemeld om te kunnen reageren ;)
De vraag is ook: als het fake is, willen we dat dan weten?

Ik ga ook pitten, hopelijk morgen weer een teken van leven van TO :-)
FV Ik denk niet dat we weten hoe meneer in elkaar zit en misschien is hij ook wel verlegen op zijn manier. TO is stapelverliefd dus die romantiseert ook alles.

Wat dat betreft zou je zijn verhaal ook aan moeten horen over deze kwestie voor dat je daar over kunt oordelen.

Nogmaals, als je tot over je oren verliefd bent vertel je niets over het negatieve van de tegenpartij.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Ik zei dus dat ik ging sloap'n maar ik blijf weer hangen he. Ben dus echt een muts
quote:oranjemuts schreef op 05 september 2011 @ 23:21:

FV Ik denk niet dat we weten hoe meneer in elkaar zit en misschien is hij ook wel verlegen op zijn manier. TO is stapelverliefd dus die romantiseert ook alles als het verhaal waar is

Wat dat betreft zou je zijn verhaal ook aan moeten horen over deze kwestie voor dat je daar over kunt oordelen.

Nogmaals, als je tot over je oren verliefd bent vertel je niets over het negatieve van de tegenpartij.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Hoi lieve forummers,

Ik heb geprobeerd om alle reacties bij te lezen. Het zijn er veel, haha! Ik had nooit verwacht dat ik zoveel 'volgers' zou krijgen. Ik wil jullie bedanken voor al jullie leuke reacties, jullie support en vooral jullie enthousiasme. Super! Ik heb wel besloten om het nu hierbij te laten. Voor mij is het minder leuk om verder te schrijven, aangezien ik merk dat er personen zijn die mijn verhaal in twijfel trekken. Ik neem niemand iets kwalijk, en ook als deze twijfels er niet waren had ik het hierbij gelaten. Er gaat best wat tijd zitten in de 'updates' en bovendien heb ik het gevoel dat ik het nu wel alleen verder aan kan. Ik hoop dat niemand mij dit kwalijk neemt.

Ik heb vandaag weer heel gezellig met hem gekletst en we gaan nu gewoon kijken hoe het loopt. We vinden elkaar leuk en dat is voor nu even het belangrijkst. Hopelijk kan ik over een jaar een topic openen met de mededeling dat we nog steeds samen zijn!

Heel veel groetjes, Phileine!
Geniet ervan!
zelfs als het fake blijkt te zijn, heb ik me wel vermaakt met lezen
en ahhhh het verhaal stopt hier

Veel plezier samen!!!
Maar heb je nou wel gezoend?

Veel plezier!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bedankt voor het leuke topic!
Veel geluk samen, en inderdaad bedankt voor het leuke topic, je kunt vermakelijk schrijven.
Veel geluk samen! Hoop dat er idd over een jaar een nieuw topic verschijnt (en dan wel weer een net zo goed topic) dus we gaan samenwonen, maar bij hem, bij mij of samen n nieuwe stek kopen?

Zoietsachtigs in elk geval...

Sjodemieter...en dan moet ik gewoon weer gaan werken als ik op kantoor ben...das n omschakeling... ga ook maar op jacht naar een leuke man/ collega denk ik...
@Enn Ja ze hebben gezoend toen hij bij haar kwam eten!

TO bedankt voor de leuke en vermakelijke topic! Ik heb genoten!!!
Leef je eigen leven
Verdorie, ik dacht nu echt dat eindelijk eens iemand de volgers op de hoogte zou blijven houden omdat we er zo intens van genieten!!! Helaas.....

Ik begrijp het wel hoor, als je zo lekker verliefd bent dan is dat het enige wat telt.......
Veel geluk samen, en laat inderdaad over een poos eens weten hoe het gaat, als je daar zin in hebt. Geniet nu van de verliefdheid.

Heb met veel plezier het topic gelezen...
quote:hekje schreef op 05 september 2011 @ 23:14:

Nou, ik geloof het toch wel.

Heb TO ook op topic 'ik word altijd jonger geschat' gezien (inclusief foto) en daar kwam ze in woord en beeld als een net meisje over.

Vond het juist wel typisch (te verwachten) dat juist zij nu even los is gegaan met gedurfde mails en dates!Nee dat was iemand anders, Plileine zonder x erachter (net even gechecked ).
quote:phileinex schreef op 05 september 2011 @ 23:32:

Hoi lieve forummers,

Ik heb geprobeerd om alle reacties bij te lezen. Het zijn er veel, haha! Ik had nooit verwacht dat ik zoveel 'volgers' zou krijgen. Ik wil jullie bedanken voor al jullie leuke reacties, jullie support en vooral jullie enthousiasme. Super! Ik heb wel besloten om het nu hierbij te laten. Voor mij is het minder leuk om verder te schrijven, aangezien ik merk dat er personen zijn die mijn verhaal in twijfel trekken. Ik neem niemand iets kwalijk, en ook als deze twijfels er niet waren had ik het hierbij gelaten. Er gaat best wat tijd zitten in de 'updates' en bovendien heb ik het gevoel dat ik het nu wel alleen verder aan kan. Ik hoop dat niemand mij dit kwalijk neemt.

Ik heb vandaag weer heel gezellig met hem gekletst en we gaan nu gewoon kijken hoe het loopt. We vinden elkaar leuk en dat is voor nu even het belangrijkst. Hopelijk kan ik over een jaar een topic openen met de mededeling dat we nog steeds samen zijn!

Heel veel groetjes, Phileine!Jammer dat je stopt, want ik vond je verhaaltje wel geinig. Ik hoop dat het echt is en dat jullie er iets moois van maken.
Nog 1 update?!!!!....
Deze mevrouw heeft iets teveel romannetjes gelezen....
Ik weet niet of dit topic echt of niet echt is....Wat ik wel typisch vind is dat er een aantal mensen zijn geweest die twijfelen aan de echtheid van dit topic en opeens kondigt TO aan dat ze niet verder gaat schrijven...

Overigens vond ik het soms een beetje bouquetreeksachtig overkomen Hij kan zooo goed zoenen. Heel zacht maar ook een klein beetje dwingend. Op een gegeven moment duwde hij me zelfs een klein beetje tegen de muur! Hij zei zelfs – tussen het zoenen door! – dat hij dit al veel eerder had willen doen

Maar goed, ik hoop ook dat het gewoon allemaal waar is en dat ze een leuke tijd tegemoet gaan met hun tweetjes.
In dec. was hier iemand die schreef dat ze verliefd was op de kerstman.........deze dame heeft dezelfde manier van schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven