blunder met mailtje
woensdag 7 september 2011 om 16:21
Niet proberen uit te lullen. Accepteren en doorgaan. Als je een beetje progressieve familie hebt kunnen ze de humor er wel van inzien.
In mijn ogen zou he pas genat zijn als het een mailwisseling was waarin je aan het bekvechten bent met je man. Nu weet iedereen in ieder geval dat jullie gelukkig zijn!
In mijn ogen zou he pas genat zijn als het een mailwisseling was waarin je aan het bekvechten bent met je man. Nu weet iedereen in ieder geval dat jullie gelukkig zijn!
Ik wil ook een motto
woensdag 7 september 2011 om 16:24
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:20:
oke zal ik mailen van dat virus..?
beetje doorzichtig of niet?
Ik zou er geen mailtje achteraan sturen... of het moet het betreffende mailtje zijn wat je al wilde versturen.
Als men je dan aanspreekt zou ik net doen of mijn neus zou bloeden...
(mij zou het triggeren om juist WEL die mail te openen...)
oke zal ik mailen van dat virus..?
beetje doorzichtig of niet?
Ik zou er geen mailtje achteraan sturen... of het moet het betreffende mailtje zijn wat je al wilde versturen.
Als men je dan aanspreekt zou ik net doen of mijn neus zou bloeden...
(mij zou het triggeren om juist WEL die mail te openen...)
woensdag 7 september 2011 om 16:25
quote:Moonlight82 schreef op 07 september 2011 @ 16:13:
Of je stuurt er meteen een mail achteraan met in de titel iets van dat het belangrijk is.
En dan vragen of ze die andere mail ongeopend willen wissen.
Heb ik wel eens gehad van iemand en ik heb idd die mail ongelezen gewist.Oh dat zou mijn nieuwsgierigheid niet aan kunnen vrees ik.
Of je stuurt er meteen een mail achteraan met in de titel iets van dat het belangrijk is.
En dan vragen of ze die andere mail ongeopend willen wissen.
Heb ik wel eens gehad van iemand en ik heb idd die mail ongelezen gewist.Oh dat zou mijn nieuwsgierigheid niet aan kunnen vrees ik.
woensdag 7 september 2011 om 16:26
quote:Moonlight82 schreef op 07 september 2011 @ 16:24:
Ik ben misschien de enige... maar ja, ik zou idd die mail wissen.
Als ik een tweede mail krijg waaruit blijkt dat diegene zich echt vergist heeft en zich rot voelt daarover.
Ben kennelijk niet nieuwsgierig aangelegd
Als ik de mail zou openen en er stond iets in wat eigenlijk niet voor mij bedoeld is dan gooi ik hem direct weg... maar als iemand mij een mailtje stuurt dat ik het vorige mailtje niet moet lezen.. dan triggert mij dat dus extra...
En ik ben wél nieuwsgierig... dus ik lees hem wel (maar ik spreek dan iemand er niet op aan of alleen dat ik reply met: Weet je dat je dit naar iedereen gestuurd hebt?)
Ik ben misschien de enige... maar ja, ik zou idd die mail wissen.
Als ik een tweede mail krijg waaruit blijkt dat diegene zich echt vergist heeft en zich rot voelt daarover.
Ben kennelijk niet nieuwsgierig aangelegd
Als ik de mail zou openen en er stond iets in wat eigenlijk niet voor mij bedoeld is dan gooi ik hem direct weg... maar als iemand mij een mailtje stuurt dat ik het vorige mailtje niet moet lezen.. dan triggert mij dat dus extra...
En ik ben wél nieuwsgierig... dus ik lees hem wel (maar ik spreek dan iemand er niet op aan of alleen dat ik reply met: Weet je dat je dit naar iedereen gestuurd hebt?)
woensdag 7 september 2011 om 16:27
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:19:
o wat erg dit zeg!!
Het is ook gelijk heel de familie..
Ik denk dat ik maar gelijk een mailtje erachteraan stuur, nog even verzinnen wat.
Ik vrees dat ik me hier niet meer uit lul.
Ohhhh, wat erg dit, en gelijk de hele familie!! Whahahahahaaa, maar ik snap dat jij vreselijk baalt.
Ik zou ook voor de VIRUS mail gaan. Met groot alarm, uitroepteken hoofdletter in de titel: de vorige mail niet te openen.
o wat erg dit zeg!!
Het is ook gelijk heel de familie..
Ik denk dat ik maar gelijk een mailtje erachteraan stuur, nog even verzinnen wat.
Ik vrees dat ik me hier niet meer uit lul.
Ohhhh, wat erg dit, en gelijk de hele familie!! Whahahahahaaa, maar ik snap dat jij vreselijk baalt.
Ik zou ook voor de VIRUS mail gaan. Met groot alarm, uitroepteken hoofdletter in de titel: de vorige mail niet te openen.
quote:Confiture schreef op 07 september 2011 @ 16:24:
[...]
Serieus? Hoe dan?
Zou ik tegen jou liegen Confi??
Helemaal rechts in het hoekje van je mail staat een soort 'tandwieltje'. Daarop klikken en dan zie je deze optie:
Verzenden ongedaan maken:
Verzenden ongedaan maken inschakelen
Annuleringsperiode verzenden: seconden
En daar kun je dan zelf het aantal seconden (max 30) invoeren dat je bedenktijd hebt.
Volgens mij moet er zelfs nog ergens een optie zitten dat je een rekensommetje moet oplossen voor je het kunt versturen. Om dronkemansmail te voorkomen...
[...]
Serieus? Hoe dan?
Zou ik tegen jou liegen Confi??
Helemaal rechts in het hoekje van je mail staat een soort 'tandwieltje'. Daarop klikken en dan zie je deze optie:
Verzenden ongedaan maken:
Verzenden ongedaan maken inschakelen
Annuleringsperiode verzenden: seconden
En daar kun je dan zelf het aantal seconden (max 30) invoeren dat je bedenktijd hebt.
Volgens mij moet er zelfs nog ergens een optie zitten dat je een rekensommetje moet oplossen voor je het kunt versturen. Om dronkemansmail te voorkomen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 7 september 2011 om 16:28
woensdag 7 september 2011 om 16:29
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:27:
oke. Ik heb een mailtje terug gemaakt met in de onderwerp regel: vorige mailtje niet openen aub, was mail voor mijn man, bedankt.
pfffff, heb nog nooit zo gezweten.
Of zal ik gewoon oeps sorry ?
Ben er nog niet uit. Zo eerst man maar eens bellen. Hij zal er ook niet blij mee zijn.
Zo wet je zeker dat iedereen het gaat lezen natuurlijk. LOL
Je man kan hier niet om lachen? Komop, er zijn veul ergere dingen
oke. Ik heb een mailtje terug gemaakt met in de onderwerp regel: vorige mailtje niet openen aub, was mail voor mijn man, bedankt.
pfffff, heb nog nooit zo gezweten.
Of zal ik gewoon oeps sorry ?
Ben er nog niet uit. Zo eerst man maar eens bellen. Hij zal er ook niet blij mee zijn.
Zo wet je zeker dat iedereen het gaat lezen natuurlijk. LOL
Je man kan hier niet om lachen? Komop, er zijn veul ergere dingen
woensdag 7 september 2011 om 16:31