blunder met mailtje

07-09-2011 16:08 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Net doen of je neus bloedt joh, je kan het alleen maar erger maken.
odi et amo
Sorry, ik moet hier keihard om lachen. Ik vind het echt heel lullig en genant voor je (zou het net zo voelen), maar ergens ook echt grappig. Haha.
Enne, nog een fijne avond he...
odi et amo
.
Hahaha ooh wat erg...

O, wat vreselijk. Sorrie maar moet er erg om lachen.

zou je geplande mail van 'aub de vorige mail niet lezen' gewoon versturen en je er verder maar overheen zetten.

Is geen schande toch, om een goed seksleven te hebben.
Het is zoals het is
Tja ideaal is het niet maar het is toch niet gek dat je seks hebt met je man of dat je er een pikant mailtje tegen aan gooit.

Zou idd. misschien iets van: oeps foutje sturen of helemaal niets.
Joh, wees blij dat jullie nog fijn kunnen vrijen. Er zijn genoeg (echt)paren waar het een stuk minder makkelijk gaat, zeker op een doordeweekse dag.

Kijk even bij verzonden berichten wat je precies verstuurd hebt, en aan wie, en verder, gebeurd is gebeurd.

Ik zou wel inderdaad gewoon een sorry-mail sturen, excuses, mail was niet voor jou bestemd (voor het geval één of andere oom of schoonbroer zich nog wat in zijn hoofd haalt).
.
Het probleem met die eventuele virusmail is dat wanneer 1 familielid het mailtje wel opent, jouw hele familie waarschijnlijk daarna toch wel op de hoogte is.

Ik zou voor de oeps sorry variant gaan.
Ach ja ik heb ook een keer een mail gestuurd aan mijn leidinggevende die niet voor haar bedoeld was.

Ik was met een collega aan het mailen over leidinggevende, waarin wij over haar aan het roddelen waren en hoe wij over haar dachten. Tegelijkertijd kwam er een mail binnen van mijn leidinggevende.

Ik dacht dat ik mijn collega terugmailde met de woorden. En ja hoor daar is zij(leidinggevende) weer met haar gezeik. Is zeker weer eens ongesteld alhoewel volgens mij is zij elke dag ongesteld.

Drukte op sent en kreeg een berichtje terug. Je mailt dit naar mij ipv van naar ***** en ik ben niet ongesteld ik zeik gewoon graag. .

Nou dan staat het schaamrood wel op je kaken hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat handig Hima! Thanks.

Heb je al wat gestuurd Yvaatje?
quote:charlottew88 schreef op 07 september 2011 @ 16:39:

Ach ja ik heb ook een keer een mail gestuurd aan mijn leidinggevende die niet voor haar bedoeld was.

Ik was met een collega aan het mailen over leidinggevende, waarin wij over haar aan het roddelen waren en hoe wij over haar dachten. Tegelijkertijd kwam er een mail binnen van mijn leidinggevende.

Ik dacht dat ik mijn collega terugmailde met de woorden. En ja hoor daar is zij(leidinggevende) weer met haar gezeik. Is zeker weer eens ongesteld alhoewel volgens mij is zij elke dag ongesteld.

Drukte op sent en kreeg een berichtje terug. Je mailt dit naar mij ipv van naar ***** en ik ben niet ongesteld ik zeik gewoon graag. .

Nou dan staat het schaamrood wel op je kaken hoor.Ai, ai, ai, nou dan heb jij een extreem sportieve leidinggevende zeg. Ik geloof dat ik anders had gereageerd.
Hahaha, ik moet er wel om lachen hoor Kan me voorstellen dat je je schaamt, maar ja, het had erger gekund. In ieder geval weet je familie nu dat jullie het erg fijn hebben samen
quote:TheEmpress schreef op 07 september 2011 @ 16:44:

[...]

Ai, ai, ai, nou dan heb jij een extreem sportieve leidinggevende zeg. Ik geloof dat ik anders had gereageerd.Nou inderdaad is alweer jaren geleden maar zulke dingen onthoud je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd. Was bedoeld voor mijn beste vriendin, maar een meisje van de kerk lijkt qua naam sterk op haar. Shit! Naar haar gestuurd, met allemaal vét heftige verhalen erin, over o.a. mijn seksrelatie die ik toen had... uuuuups....
Joh, niet zo druk maken. Jouw hele familie weet toch al lang dat jij en je man seksen? Nou, nu hebben ze het zwart op wit. Ik zou het binnen 3 seconden vergeten zijn als ik zo'n mail kreeg of hooguit iets denken als "goh, en ik maar denken dat zij het al jaren niet meer doen met elkaar!"

Dan zou ik wellicht even grinniken om die gedachte en gewoon dat mailtje deleten.
Am Yisrael Chai!
haha, sorry kan het even niet laten...er zijn ergere dingen toch?
Zouden jullie nu vanavond ineens allemaal visite of telefoontjes krijgen, omdat ze weten dat jullie thuis liggen te krikken?!?!
Heb je al reacties terug?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Net wat FC zegt, jij maakt je nu heel druk en waarschijnlijk zijn hun het al lang weer vergeten. Kan jou het schelen, jij neukt tenminste nog...misschien zijn ze wel stikjaloers

(over een paar dagen lach je er om!)

P.s. hoop voor je dat je al wel getrouwd bent, anders kon je familie wel eens stof hebben voor een stukje )
Mijn man kon er wel om lachen. Hij is allang blij dat zijn tekst niet te zien is. Besloten om het oeps sorry mailtje te versturen.

Ik baal echt! Zit nog steeds te zweten, misschien maak ik mee inderdaad te druk.

Maar bij mij thuis werd er vroeger nooit over seks gesproken. En nu zo'n mailtje.

Ik heb een vrij grote familie dus inderdaad ook zwagers en broers die dit waarschijnlijk onder ogen komen.

Nu maar proberen er niet meer aan te denken.

Weet niet of het plan er vanavond nog inzit
..
quote:vlindervleugel schreef op 07 september 2011 @ 16:11:

Als ik zo'n mailtje van een familielid zou krijgen, zou ik zeker lachen maar ook denken dat ze in elk geval gelukkig is met haar man. En ben ik nou de enige die bij zo'n mailtje niet meteen zou denken dat die voor haar man bestemd was?
Sorry moet er idd ook om lachen! Maarre bij deze heb jij iedereen ook laten weten dat jij en je man nog stapel op elkaar zijn en het met je sexleven ook wel goed zit. Menigeen kan daar jaloers op zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven