Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik was vandaaag bij therapie ding geweest, en vanaf volgende week gaat het echt beginnen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 september 2011 @ 19:16:

ow de maandelijkse ellende zit hier er net weer op. Was gelukkig een vrijwel pijnloze deze keer gelukkig.

Succes voor chooc en strawberry (we moeten maar gauw een afkorting voor je maken)

Strawberry, een eerste schooldag is ook gewoon zwaar! Voor iedereen en al helemaal als je al niet helemaal lekker in je vel zit. De tip van Yellow lijkt me wel wat of misschien anders via marktplaats? (mocht je dan stoppen kun je hem er gewoon weer op zetten)

Je schrijft dat je geen andere keuze hebt wat opleiding betreft. Ik zal wellicht wat gemist hebben maar waarom is dat het geval?

Ik ben actief geweest. Ben boodschappen gaan doen en heb kaasfundue gemaakt en opgegeten. Gelijk de pan aan de kook gezet om restant los te weken en keuken is nu ook weer aan kant. Heb ook een kop koffie voor mezelf gezet.

het is de enige optie, omdat ik verder nog informatica zou kunnen en willen doen is mijn 1e keus maar die heeft gewoon veel te veel wiskunde voor mij en ik ga dood met wiskunde

EN dus BI(bedrijfskundige ifnormatica) gaan doen die in hetzelfde vakgebied ligt, maar tot nu is het echt mega saai.

En ik heb net zitten rekenen ik ga gewoon het boek proberen te lenen van iemand en fotocopieren..en dan ben ik hooguit 5 eurotjes kwijt

Alleen heb ik het boek vrijdag 1e uur al nodig :(
klinkt ook lekker yellow!

Gaat niet zo heel best. Ben enorm moe en verdrietig en een beetje zenuwachtig voor morgen.

Kijk net ff naar mijn werkmail en kreeg uitnodiging op 19 sep. voor een jaargesprek. Brrr gaat over mijn contract. Had eigenlijk gehoopt dat ze het zouden vergeten Nou ja mocht het dan niet verlengt worden heb ik een goede maand om een andere baan te vinden. Nou is er best veel vraag binnen mijn vakgebied maar ik heb het hier echt naar mijn zin en vind het werk leuk. Nou ja afwachten dan maar.
Ja morgen is de steen er he Heb je hem eigenlijk wel al gezien in het echt?

Oh ik hoop ZO dat je een vast contract krijgt lieverd, je hebt zo je best gedaan om weer aan het werk te gaan, je verdient het!!
Hebben jullie geen studiebibliotheek daar kun je hem dan lenen en copieren voor vrijdag lijkt mij?

Jammer dat je eerste studiekeuze niet haalbaar is.
Nee heb de steen nog helemaal niet gezien. Ben er zo enorm gespannen onder.

Ik zou dan nog een jaarcontract krijgen. Aan de ene kant hebben ze het over inkrimpen en bezuinigen en dus vrees ik voor mijn baan (ben ook 1 van de weinige met een HBO opleiding dus ben een "dure" kracht maar aan de andere kant zag ik dat ik begin oct. een cursus heb en dat lijkt me vreemd als je iemand in Nov. wil ontslaan)

Nou ja in ieder geval ben ik nu enorm gespannen. Heb jammer genoeg geen lekkere pammetjes meer om te kalmeren dus zal ik het zonder medicatie moeten doen.
Dat klinkt toch wel hoopvol van die cursus idd, waarom zouden ze anders nog in je investeren? en nog een jaarcontract is ook heel fijn natuurlijk.

Is het niet zo dat er ook een aantal mensen 'behoort' te werken daar met een HBO opleiding? (of werkt dat niet zo?)

Kan me voorstellen dat je gespannen bent over steen, ja ik dacht misschien heb je hem al wel eens in het atelier gezien ofzo. Ik hoop dat het een prachtige steen is , die jouw goedkeuring kan dragen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 september 2011 @ 20:01:

Hebben jullie geen studiebibliotheek daar kun je hem dan lenen en copieren voor vrijdag lijkt mij?

Jammer dat je eerste studiekeuze niet haalbaar is.

Ja tuurlijk is er zo'n bieb op school. En ik heb daar vandaag dat boek gezocht tijdens een pauze maar kon hem niet vinden en ik wilde het nog vragen maar heb het niet gered ivm. tijd.

Maar morgen begin ik lekker laat(na 11) en hoop tussendoor het boek te kunnen vinden en kopieeren, anders ga ik vrijdag tijdens de les maar even meekijken en in een pauze zo veel mogelijk kopieeren, alleen ben ik nogal verlegen en om dan een heel boe van 400 paginas te kopierenis emotioneel nogal zwaar en er gaat dan altijd wat mis. Dus ik begin waarschijnlijk met de 1e 3 hoofdstukken en dan de rest ;)
nee is een eigen ontwerp steen dus niet standaard. Is dus echt een verrassing Om een 1 of andere reden ben ik hier meer gespannen over dan toen ik mijn trouwjurk op ging halen (ook eigen ontwerp dus niet vantevoren gezien)

Nee ik geloof niet dat ze minimaal HBO functie mensen in dienst moeten hebben. Zou wel fijn zijn! Wat misschien wel scheelt is dat er in de tijd dat ik er werkte al 3 mensen weg zijn gegaan / geen contractverleninging hebben gekregen wegens niet goed functioneren. Het is dus niet heel erg makkelijk om een vervanging voor mij te vinden.
Dat helpt idd ook wel van die mensen die weggegaan zijn. Hoop het zo voor je.

Enneh, ik heb je trouwjurk gezien, en ik vond hem heel mooi, dus je hebt uitstekende smaak
Sterkte Ibi met alles!

Ze kunnen toch niet zomaar je contract niet verlengen zonder van te voren signalen af te geven over je (niet) functioneren?

Als ik het zo lees heb ik er wel vertrouwen in.

Straw dat zijn wel heeeel veeel kopietjes. Suc6.

naar de rest :-)
en welterusten lieve dames!
quote:chocolover schreef op 07 september 2011 @ 22:59:

en welterusten lieve dames!Slaapse Ik vandaag laat gaan slapen en morgen laat opstaan
Ik ben zo sjaggi, en verdrietig. Kutwasmachine kapt ermee. En ik zou hem wel open willen maken, maar dan moet ik hulp, en ik besef me dat ik eigenlijk niet echt mensen heb die ik kan bellen en dat kan vragen..
quote:_yellowlove_ schreef op 07 september 2011 @ 23:33:

Ik ben zo sjaggi, en verdrietig. Kutwasmachine kapt ermee. En ik zou hem wel open willen maken, maar dan moet ik hulp, en ik besef me dat ik eigenlijk niet echt mensen heb die ik kan bellen en dat kan vragen..balen, hier hebben we een wasmachine van ruim 25 jaar oud staan..die doet wat 'ie wil en wanneer het wil...en soms keihard gaat dansen
Wat voel ik me kut zeg, ik weet niet. opeens mis ik ex, en ik snap niet waarom. Dat gevoel van onrechtvaardigheid en verdriet terug, en het zal ook wel te maken hebben met die wasmachine en gewon alles, alles waar ik in beland ben nu . Ik voel me zo alleen. Ik probeer wel contact te krijgen met mensen enzo, maar dat lukt niet, ik denk dat ze genoeg hebben van het gehuil enzo, en ik weet niet, het is gewoon zo kut .
Yellow meis Ik wilde dat er iets was dat ik kon doen voor jou

Ik kan je misschien helpen met de wasmachine

Ik heb op je FB pagina nog een bericht achter gelaten. Als je er niet uit komt mail me ik ben vrij technisch aangelegd. Al zeg ik het zelf

Ibi sterkte voor morgen, ik hoop dat de steen net zo mooi is als dat je hem hebt ontworpen

Chooc ik leef met je mee in je "happy period". Heb er zelf ook altijd veel last van
Ah Yellow

Mika, wat lief dat je Yellow misschien kan helpen!

Sterkte vandaag Ibi

Heb straks de intake. Eng.
Suc6 vanmiddag Green!

Ik zit op mijn werk en voel me echt heel ziek.

En nu moet ik ook nog weer naar huis
Telefoonisstukdamesduskkannietonlinekomeenvvanndaagwantdrukkkedag
Goedemorgen allemaal!

Green heel veel succes straks. Hoop dat he je verhaal kwijt kan.

Mika, ik zie je niet meer bij Rummi. Gaat het goed met je?

Ieb, sterkte straks. Wat een druilerig weer. Ga je naar het plaatsen van de steen, of pas als hij er ligt.

Yellow, wat voor therapie krijg je eigenlijk? Wasmachine is klote natuurlijk en snap dat je er van baalt, misschien kan mika helpen.

Ik moet vliegen, ga weer naar quilten. Heb het druk de laatste tijd. Elke dag wel wat!
iedereen fijne dag verder. Ik moet nu binnen 10 minuten douchen een aankleden omdat ik iets te rustig heb ontbeten :(

Maar heb ook hoofdpijn, ga toch maar naar school zometeen
Sabrina, wat balen dat je je zo voelt! :(

Veel plezier Chatterly!

Succes vandaag Strawberry!

Het gesprek ging goed. Het was zelfs best een leuk gesprek af en toe. Ik ga maandag beginnen.
Pfffff wat een paniek! Telefoon deed heel raar

In die paniekmodus (want iPhone is duur..) sollicitatie gedaan voor vrijwilligerswerk. Ben aangenomen, begin dinsdag al

Net naar t-mobile winkel geraced en telefoon is gefixt. Yeah for me! Nu ff bijkomen en dan naar zus en neefje. Daarna visite dus ook boodschappen, koken en hun haar knippen.

Blegh.. Kut happy period
Leuk chooc! Wat voor werk is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven