Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hihi Pop, ik ben ook al bang voor de preek van Xan.

Al vind ik wel dat ik het goed doe. Exdeet die vannacht bij mij sliep, wil ik eigenlijk toch niets mee, ik liet me (foutfoutfout) verleiden door het uiterlijk. Haha. Maar voor Ex, oei, dat wordt denk ik een probleemgevalletje à la Leaf.

Peter R. was trouwens indrukwekkend! Maareh, Prinses en Xan hebben uitgebreid verslag voor HM beloofd, dus ik hou me nu wijselijk stil (en geef wel kritiek op hun commentaar haha).
Mogge!
Peter R heb ik en beetje langs gezapt. Ik dacht: ik lees wel ergens het verslag, ben ik in 5 min klaar! En nu lees ik hier dat Xan en Prinses het verslag gaan doen, handig!!!
Goedemorgen,

Ik ben ook weer van de partij. Volgens mij ben ik zowat de enige Nederlander die gsietern niet Peter R. de Vries heeft gekeken , samen met Pop.

Had nog mailtje van Leaf-ex dat hij het heel erg jammer zou vinden als we straks door dit geen contact meer hebben. Dat zegt eigenlijk ook al genoeg, maar ik ben vandaag in een bzoe bui en ik wil gewoon duidelijkheid. Hij moet maar eens een vent zijn en het recht in mijn gezicht zeggen!!
Goedemiddag,

Wat heeeerlijk rustig hier!

Okééé, gelijk to the point :

Geen preken over contacten met exen, het lijkt me duidelijk hoe ik er over denk en ik ga geen stof herhalen (hoewel ik volgens Prinses daar vaak toe geneigd ben... ) Hou je vast aan mijn motto....dan komt het vast goed!

Hier het beloofde verslag van de zaak Nathalee/Van der Sloot:

Peter R. de Vries heeft zondagavond met zijn reportage de zaak rondom de verdwijning van het Amerikaanse meisje Nathalee Holloway hoogstwaarschijnlijk opgelost. De misdaadverslaggever heeft via verborgen camera's gesprekken van Joran van der Sloot opgenomen waarin hij zijn daden bekent maakt tegenover zijn 'vriend' Patrick van der Eem.

In de reportage duidt Joran er duidelijk om dat het hem eigenlijk allemaal niets kan schelen. In het verhaal vertelt hij zelfs dat alles voor hem erom draait om winst te maken uit de dood van Nathalee.

Joran zou met Nathalee hebben liggen vrijen op het strand, waarna zij plotseling overleed. Joran raakte in paniek en belde daarna een vriend, genaamd Daury. Die vriend zou met zijn eigen boot Nathalee naar zee hebben gebracht en haar overboord hebben gegooid. "Waar weet ik ook niet precies. Het loopt waarschijnlijk allemaal nog mooier dan ik had gedacht", vertelt Joran.

Echter weet niemand of Nathalee daadwerkelijk dood was. Wellicht was ze bewusteloos of lag ze in coma, maar niets duidt erop dat de Amerikaanse tiener daadwerkelijk dood was.

Joran is zo zeker van zijn zaak, dat hij tegenover de verborgen camera's in de auto van Patrick verteld dat Nathalee nooit meer gevonden gaat worden. "Ik wist gewoon dat ze dood was", zei Van der Sloot. Volgens eigen zeggen heeft hij nog geprobeerd haar te reanimeren.

Hoofdofficier van Justitie Hans Mos vertelt in het programma van Peter R. de Vries: "U hebt mij het nodige materiaal laten zien, maar dit is wel erg indrukwekkend. Joran heeft ons niet de waarheid verteld. De wijze waarop Joran zijn verhaal verteld, maakt een indruk. Als alles klopt wat hier wordt verteld, is dit wel onthutsend. Dit is een heel overtuigend verhaal."

Ook de moeder van Nathalee komt in de reportage voor. Op een zeer emotionele wijze volgt ze het verhaal en is ontzettend blij dat De Vries alles op film heeft. Ze noemt hem zelfs "een klootzak". "Ik hoop dat zijn hel nu pas begint en dat hij nooit meer een nacht rustig slaapt. Die klootzak, ik zal 'm", vertelt ze.

Het enige wat ze wilt weten is of ze haar lichaam daadwerkelijk in de oceaan hebben gedumpt en dat hij daarna zo makkelijk in slaap kon vallen. Ook vraagt ze zich af hoe het komt dat Joran weet wie hij in zo'n situatie moet bellen.

Als ze nog is terug denkt, toen ze voor het eerst op Aruba was, durfde ze niet naar het water te kijken. Ze wist echter niet waarom dat zo was. Ze voelde dat er iets kwaadaardigs met het water was.

De vader, die ook verdachte was, reageerde kort op de vraag of hij een telefoontje in de gevangenis naar Joran had gebracht. "Nee", aldus zijn antwoord.

De man die door Joran van der Sloot wordt genoemd als degene die Natalee voor de kust van Aruba in zee heeft gegooid, ontkent dat hij enige rol heeft gespeeld in de verdwijningszaak. "Dat kan justitie allemaal natrekken", zegt hij.

Later!
Goed verslag Xan (op enkele grammatische fouten na dan). Goed ge-copy-pasted?

Was wel indrukwekkende aflevering. De vraag is natuurlijk: spreekt Joran nu de waarheid of niet. Joran had kunnen verwachten dat er infiltranten ingezet zouden worden. Daar kan hij spelletjes mee spelen. Die jongen is slim genoeg, maar helaas ook ziek. Ik snap echt niet dat (in het geval zijn verhaal waar is) Joran geen ambulance heeft gebeld op het moment dat Nathalee zo begon te trillen en daarna stil bleef liggen. Het kan toch gebeuren? Misschien had ze wel een alcoholvergiftiging of zo!

Leaf, maak de zaken met Leafex helder!! Stop met mailen, ga praten!
Copy/Paste???

't zal me niks verbazen dat die Patrick en Joran onder één hoedje spelen. Die hele "verborgen camera" actie...daar wist Joran allang van, en speelde fijntjes het spelletje mee. Alles om de tuin leiden...daar is ie een ster in!
Haa allemaal!

Ben vandaag eindelijk weer aan het werk en heb het heel druk, dus echt even kortkortkort.

Mijn theorie: verhaal over onwel worden van Natalee klopt, ook over Natalee dumpen in zee. Verhaal over die Daury klopt niet, is een misleidingsverhaal van Joran. Misschien heeft Joran's vader er iets mee te maken?

Dat Joran geen ambulance heeft gebeld (zie berichtje Sun) valt volgens mij alleen te verklaren vanuit de enoOorme persoonlijkheidsstoornis van Joran (aldus Dr. Psychiater P. op de E). Volgens mij heeft Joran echt een antisociale persoonlijkheidsstoornis (met een heeeele berg narcistische trekjes), wat betekent: gebrekkige gewetensontwikkeling (vandaar: onvoldoende schuldbesef, geen inlevingsvermogen, etc), en alle situaties vanuit zijn eigen behoeftes en referentiekader beschouwen. Werd voor mij heel duidelijk uit zijn uitspraak: 'en toen deed ze niets meer en toen dacht ik waarom moet MIJ dat overkomen?.

Maarrrrr al met al erg boeiend. Ik heb trouwens op de website van Peter R gezien dat je je kunt opgeven om een figurantenrol te spelen in zijn filmpjes. Je kunt dus nog lijkje, moordenaar of handlanger spelen

Nu weer aan het werk!

Enne Xan herhaalt nooit stof hoor... Prinses gewoon beetje overgevoelig voor belerende mensen
Peas on earth!
Leaf heeft net mailtje naar Leaf-ex gestuurd, dat ik wil praten. Hoe erg ik het ook vind, ik moet het doen.
Idd Xan, dat is heel goed mogelijk. Ik vertrouw het hele gedoe allemaal niet. Waarom zou Joran namelijk ineens spontaan beginnen te praten tegen een man die hij net heeft leren kennen? Hij is echt wel slim genoeg om te weten dat hij dit soort dingen echt geheim moet houden. 't Lijkt me dat je dit dan niet spontaan gaat opbiechten aan iemand die je nog niet zo lang kent. Vooral als je diegene hebt leren kennen na het hele gebeuren. Lijkt me logischer om het op te biechten aan iemand die je al kende voordat het is gebeurd. Maar desondanks zou het eventueel waar kunnen zijn. Alleen vind ik het te voorbarig het als waar aan te nemen. Ik geloof niet zo snel bekentenissen en verhalen (sorry, heb ik te veel ervaring mee vanuit mijn werk/opleiding). Hopelijk leiden deze verklaringen tot nieuwe sporen en tot technisch bewijs waardoor er wel iets meer duidelijk wordt over de werkelijke toedracht en gebeurtenis. Want opgelost vind ik het nog niet. Helaas.

Leaf, heel verstandig. Hoop dat je snel reactie terug krijgt.

Eh Prinses, solliciteer jij naar een figurantenrol bij Peter?
Maar wat voor reden zou Joran dan hebben om een valse bekentenis af te leggen, als hij niet schuldig zou zijn (of als het anders zou zitten). De enige reden die ik DAN kan bedenken, is dat het werkelijke verhaal voor hem NOG ongunstiger is, maar ik geloof dat niet zo.

Ik heb gewerkt met mensen met persoonlijkheidsstoornissen, binnen een forensisch kader, en herken volgens mij wel een en ander bij Joran (met flinke slag om de arm natuurlijk, want wij weten niet hoeveel beeldmateriaal er NIET uitgezonden is, waar er geknipt is in het materiaal etc). Er kunnen verschillende redenen zijn om WEL zijn verhaal te doen bij deze man, bijvoorbeeld:

* enige 'wroeging', het wordt moeilijk om het met NIEMAND te delen, die man is een vertrouwenspersoon, want Joran denkt dat hij ook criminele activiteiten onderneemt (wietkwekerij enzo), en heeft in die zin ook een manier tot 'wederzijdse chantage' (als jij dit over mij vertelt, heb ik nog iets over jou te vertellen).

* narcisme maakt dat Joran in zekere zin trots is op de manier waarop hij dit heeft aangepakt (ik hoorde duidelijk enige trots in zijn manier van vertellen over het regelen van de zaken, over het krijgen van een mogelijke schadevergoeding, etc).

En NEE, ik heb geen behoefte om lijkje te spelen. Xan daarentegen blijkt een aangeboren talent te hebben hiervoor
Peas on earth!
Nou Prinses, misschien heeft Joran haar wel gewoon heel bruut verkracht en wreed vermoord. En door het zo te spelen, kan hij zichzelf in een soort slachtofferrol plaatsen. Want hij zat natuurlijk wel per ongeluk met een dood meisje opgescheept. Daar kon hij helemaal niks aan doen, kon iedereen gebeuren. Tenminste, zo doet hij het verhaal geloven. Omdat die vriend met het idee kwam het lichaam met een bootje weg te brengen (dat had Joran niet zelf bedacht, zegt ie), lijkt hij wat minder erg. En hij heeft natuurlijk met zijn vader de strategie kunnen bedenken dat als hij ooit gepakt zou worden, hij hooguit voor het wegmaken van een lijk veroordeeld kan worden en daar staat geen hoge straf op. Misschien heeft ie idd wel een punt bereikt dat hij het niet meer voor zich kan houden, maar dan wil hij het natuurlijk wel zo spelen, dat hij er nog zo positief mogelijk uitkomt.

Maar uiteindelijk kan het verhaal ook kloppen. Soms willen criminelen ook wel dat de modus operandi uitkomt. De hele wereld speculeert erover en hij is degene die het weet. Dat geeft hem macht en daar kan hij mee spelen. Vanuit zijn persoonlijkheidsstoornis (die hij volgens amateurpsychiater Sun ook heeft ) zal hij dan ook geen schuldgevoelens krijgen denk ik, maar meer een gevoel van trots. "Zie hoe goed ik de wereld in de macht heb" Hij was immers ook trots op het gooien van het glas wijn in het gezicht van Peter. Als hij iets zielig vindt in het hele gebeuren, is het dat

HIJ degene is die erbij was dat hij toevallig betrokken is bij de verdwijning van een meisje dat wereldnieuws is geworden..

Prinses liever levend dan lijk.... Sun ook...
Xan & Prinses: Bedankt voor de J v/d S update. Ik heb echt met open mond zitten kijken net (video) en ben er inderdaad ook bang voor dat Patrick Joran allang op de hoogte had gebracht van de camera's. Ik vrees dat dit een 'OJ Simpsons-case' wordt; bewijs overduidelijk, maar meneer komt er op één of andere manier handig mee weg. Bah!

Leaf: Ik hoop echt dat jullie nu het hoge woord eruit gaan gooien. Wordt je er zelf onderhand ook niet doodmoe van om maar zo in cirkeltjes om elkaar heen te draaien? Succes!

Vleer: Oh je hebt jezelf wel weer in een handige situatie gemanouvreerd, not! Verder sluit ik me een beetje bij Sun aan. Ik denk dat je hem inderdaad de tijd moet geven.

Pop: Goed dat je er werk van gaat maken. Ik ben het alleen zijn ook spuugzat en heb besloten ook een profiel aan te gaan maken. Ik weet alleen nog niet op welke site. Jij/Jullie zitten geloof ik op RP, niet? Is het wat of krijg je ook veel lullige of suffe reacties? Staan jullie met of zonder foto bij je profiel? Ik denk dat ik maar gewoon een profel aanmaak met foto. Jammer dan als bekenden het zien. Vind het wel eng hoor!

Sun: Met jou ook alles goed, weer wat beter? Wanneer heb je nu gesprek met ex?

Met mij gaat het weer stukken beter. Ben weer dip-af, gelukkig.
Ik geloof ook dat het een manier zou kunnen zijn om 'erger' te verbergen (zie m'n berichtje hierboven), maar ik schat dat niet in, omdat ik de indruk kreeg dat Joran zich niet in groot gevaar waant voor wat betreft de kans op oppakken. trouwens, niet alleen zijn eigen idee, hij was immers net weer vrijgelaten, na een nieuwe periode van hechtenis en het onderzoek was weer gesloten/in de ijskast op dit moment. Er is dan toch geen reden om je schuldiger voor te doen dan dat? Hij kwam nota bene net uit Aruba toen hij zijn verhaal vertelde, en hij waande zich 'king of the world'....

Wel denk ik dat het meisje weg moest omdat er anders bewijsmateriaal zou zijn. Ik denk dat er dan namelijk wel drugs o.i.d. in haar lichaam gevonden zou worden (iets GHB'ers ofzo?), wat Joran schuldiger zou kunnen maken. En die schoenen... misschien heeft ze wel over zijn schoenen gekotst of iets dergelijks. Ik snap anders niet waarom zijn schoenen weg zouden moeten zijn...?!
Peas on earth!
Maar Sun, Glendoria en Xan... WAAROM zou hij dan zoiets 'bekennen' als hij net vrijgelaten was na hechtenis op Aruba, en daar bekend gemaakt werd dat het onderzoek weer in de ijskast ging?! Hij heeft daar toch geen reden voor? (los van psychische/psychopathologische redenen)?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 februari 2008 @ 14:50:

Maar Sun, Glendoria en Xan... WAAROM zou hij dan zoiets 'bekennen' als hij net vrijgelaten was na hechtenis op Aruba, en daar bekend gemaakt werd dat het onderzoek weer in de ijskast ging?! Hij heeft daar toch geen reden voor? (los van psychische/psychopathologische redenen)?Omdat het ventje tevens aandachtsgeil is??
Dat kan hij dan op een hoop andere manieren uiten volgens mij, zonder een schuldbekentenis te doen (uitgaande van jullie theorie):

* nog een boek schrijven

* genoeg interviews te geven denk ik

* aan de slag met enooorme schadevergoedingen
Peas on earth!
Helaas, ik heb onvoldoende zwaarwegende argumenten van jullie gehoord om mee te gaan in jullie ideeen. Ik blijf bij mijn eigen theorie
Peas on earth!
Das wel waar idd, waarom ga je zoiets bekennen. Toch een tipje van de sluier willen lichten? Net wat ik zeg, sommige criminelen willen stiekem wel ontdekt worden omdat ze het zo "geniaal" hebben gedaan. Joran weet ook dat de bekentenis van hem juridisch gezien nog niet veel oplevert. Helaas. Ik denk dat het gevoel dat de wereld nu weet dat hij er meer van weet hem een kick geeft. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Joran niet weet wat er is gebeurd. Maar ja, op vermoedens kun je niemand veroordelen en dat weet Joran. Dat is zijn macht. Hij heeft gisteren vast opgewonden die uitzending zitten kijken en lacht nu in zijn vuistje om alle ophef.
Prinses: Ik denk dat die jongen zo ziek in zijn hoofd is. Je hoorde toch ook hoe trots hij was op zijn actie bij Pauw en Witteman. Ik denk dat hij het onwijs lachen vind hoe alle schapen achter P. R de Vries aan lopen en dan niks vinden. Dan kan hij een nog hogere schadevergoeding eisen. Die gozer kan inderdaad niet zonder aandacht. Dat boek van hem was sowieso al een lachertje eerste klas (al heb ik het niet gelezen). Ik hoop dat ik ongelijk heb heb en dat hij inderdaad van niks wist en er gigantisch ingestonken is. Maar vergeet niet dat Patrick ook een 'onderwereldfiguur' is. Niet de betrouwbaarste dus.

Ik denk dat het voor ons (gelukkig) niet te bevatten is waar Joran mee bezig is. Die jongen is psychisch zo ver heen dat het voor 'normale' mensen niet te begrijpen is. (O nee ik weet niet zeker of ze dood was, nou ja jammer dan... Niet te begrijpen, zo luchtig als hij daar over doet.)
Even voor de duidelijkheid: ik geloof absoluut dat hij hartstikke schuldig is! En schuldiger nog dan hij in de auto heeft toegegeven (drugs aan meisje gevoerd of iets dergelijks).

Ik denk trouwens dat Joran over de uitzending van gisteravond niet echt in z'n vuistje gelachen heeft, en zich nu wel iets onrustiger zal voelen. Ik denk alleen dat hij zich nog wel steeds redelijk ongenaakbaar voelt en denkt dat hij niet gepakt zal worden (want inderdaad, zoals Sun zegt: nog steeds juridisch gezien niets om hem te pakken).

*prinses herkent trekjes bij Joran vanuit vorige prinsessen-werkplek: tbs-kliniek*....
Peas on earth!
Hier ben ik ook nog even. Gisteren is ex geweest en ik heb hem nu toch echt duidelijk gemaakt dat ik geen relatie meer met hem wil. Ik wil wel contact met hem houden (en seks, want hij heeft nou eenmaal een onweerstaanbaar lijf ), maar geen verwachtingen of verplichtingen meer. Ook van mijn kant naar hem natuurlijk niet, en het beste daarvoor is dat ik zo min mogelijk weet van wat er in zijn leven speelt.

Het voelt lekker om gewoon weer even baas in eigen leven te zijn.
4Wheels, errug goed van je! En de keus voor een SV ligt natuurlijk helemaal bij jou. Als jij dat aankunt, moet je dat gewoon doen. Heel goed van je ! Applaus!

Sunneke moet zo weg, maar over Joran. Tsja, blij zal hij vast niet zijn met dit alles, maar ik ben bang dat zijn empathisch vermogen vrij gering is... En mediaaandacht vindt hij volgens mij stiekem wel leuk. Ik snap ook niet dat hij vrijdag nog reageerde bij P&W. Hij (en zijn familie) zijn mediageil.

Denk je niet dat hij gelachen heeft? Hmm ik weet niet, onrustig zal hij al zijn geworden na donderdag, toen het bekend werd dat het allemaal is opgenomen. Tsja dat hij zijn schadevergoeding nu mis gaat lopen, daar zal hij wel van balen.

Maar ik moet weg.
4 wheels: Lijkt het je niet moeilijk om op deze manier een relatie te hebben met je ex?Op zich is het prima natuurlijk, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat als hij een ander heeft het dan meteen over is. En dat het je zelf ook niet belemmert om je op andere mannen te richten. Maar als het voor jullie beiden goed voelt moet je het doen. Ik zou het echt niet willen sex voor de sex , dat heb ik in mijn pubertijd al gehad. En zeker niet met iemand waarmee ik zo'n verleden heb. Maar nogmaals als jullie er happy van worden; leef je uit!
Goedenmiddag ben ook weer wakker. heb onwijs goed geslapen zonder slaappil.. Ben om half 6 wakker geworden.. Kan er dus goed tegen aan komende nacht.. Gelijk de laatste van de 4..

Krijg lieve en leuke smsjes van 206.. Heb hem ook laten weten dat ik het bij hem laat , wanneer hij mij weer wil zien of niet.. Omdat ik hem geen druk wil opleggen.

Verder een lange mail van MM gekregen.. T zal allemaal wel , zit te twijfelen of ik de mail terug stuur... Zonder een reactie van mij offe helemaal niets terug stuur of wel een reactie geef.. Kan er gewoon niets mee ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven