lekkerste dubbelzoute drop?

08-09-2011 16:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort bezoek ik een Nederlandse in het buitenland. Ik weet dat ze gek is op dubbelzoute drop en ik wil een kilootje voor haar meenemen. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat nou eigenlijk de lekkerste dubbelzoute drop is en waar ik die vandaan haal. Ik eet zelf zelden drop maar weet wel dat er best veel verschil zit tussen zout en zout. Zijn er dropliefhebbers met een suggestie?
.
Bij de goede ouderwetse drogist! (dus geen keten)
Zelf vind ik de drop van Autodrop erg lekker, maar heb nog nooit de dubbelzoute gegeten. Ben een zoetekauw.
Bij de drogist, ronde dropjes waar DZ op staat. Die zijn echt lekker.
In iedere stad zit toch wel zo'n ouderwets ''snoewinckeltje''?

Ik denk dat je daar goede dropjes hebt... Mijn moeder vind dropjes van de drogist altijd naar zeep smaken, dus schijnbaar zijn er mensen die erg kieskeurig zijn

Uit de supermarkt vind ik trouwens deze erg lekker:

Lief van je!
idd die DZ'tjes zijn the best!!!!!
Haal je toch een paar van de soorten die hier geopperd worden? Dan kun je er een leuk pakketje van maken.

Drogistsnoep ben ik trouwens nooit zo weg van. Dan liever een ouderwetse snoepwinkel.
De (ouderwetse) dropjes met DZ erop. Is te krijgen bij bepaalde drogisten en snoepwinkels.
when you wish upon a star...
van die van gsleutel kun je niet echt dooreten.. doordat ze suikervrij zijn kun je snel buikkramp of diaree krijgen van de zoetstoffen die gebruikt worden (staat ook op de verpakking als waarschuwing)
Haha die zoute ovaaltjes eet ik zelf nog wel eens sinds ik ben gestopt met roken. Maar die zijn niet heel erg zout en zeker niet dubbelzout.

Ja die met DZ erop, die ken ik nog van vroeger. Zijn dat geen dikke ovaalvormige ?

En over de drogist zijn de meningen verdeeld geloof ik ?

Ik weet eigenlijk geen echte snoepwinkel te vinden. Is Jamin misschien nog wat?
.
Bij Jamin hebben ze vast wel een heleboel drop ;)

Zelf haal ik die DZ dropjes gewoon bij een Etos, DA, enzovoort. Je kan ze daar in kant en klare puntzakken kopen, vind ik prima drop maar ik ben dan ook niet heel kieskeurig.
Bij Jamin hebben ze inderdaad ook dubbelzoute drop... Inderdaad, gewoon die rondjes met DZ er op.

Maar zit niet in iedere stad een (of meedere) ouderwets snoepwinkeltje?? Wij hebben er hier in het dorp zelfs een.

Misschien even zoeken op plaats + snoepwinkel? Ik vind de snoepjes van dergelijke winkeltjes toch altijd nog het lekkerst...
Ow kom je naar mij toe?!?!? haha, ik vraag altijd alle soorten zouten drop, die suikervrije zijn inderdaad erg lekker.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Op de markt bij de snoepkraam, kan je een lekkere zak vol laten scheppen.
DZ voordeelverpakkingen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 08 september X-D 2011 @ 20:13:

DZ voordeelverpakkingen

Bijna 4 kilo... Er moeten ook nog kleren in mijn koffer !

Maar dat zijn we wel volgens mij, de ultieme DZ dropjes.
.
quote:impala schreef op 08 september 2011 @ 20:38:

[...]

Bijna 4 kilo... Er moeten ook nog kleren in mijn koffer !

Maar dat zijn we wel volgens mij, de ultieme DZ dropjes.Ik heb er toen 2x 1250 graam tikkels gekocht. Dat was een heeeeeeeeeeeel slecht plan toen.
Ze hebben ook verpakkingen van 1250 gram hoor, voor 7,98

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven