lekkerste dubbelzoute drop?
donderdag 8 september 2011 om 16:35
Binnenkort bezoek ik een Nederlandse in het buitenland. Ik weet dat ze gek is op dubbelzoute drop en ik wil een kilootje voor haar meenemen. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat nou eigenlijk de lekkerste dubbelzoute drop is en waar ik die vandaan haal. Ik eet zelf zelden drop maar weet wel dat er best veel verschil zit tussen zout en zout. Zijn er dropliefhebbers met een suggestie?
.
donderdag 8 september 2011 om 16:41
donderdag 8 september 2011 om 16:57
Haha die zoute ovaaltjes eet ik zelf nog wel eens sinds ik ben gestopt met roken. Maar die zijn niet heel erg zout en zeker niet dubbelzout.
Ja die met DZ erop, die ken ik nog van vroeger. Zijn dat geen dikke ovaalvormige ?
En over de drogist zijn de meningen verdeeld geloof ik ?
Ik weet eigenlijk geen echte snoepwinkel te vinden. Is Jamin misschien nog wat?
Ja die met DZ erop, die ken ik nog van vroeger. Zijn dat geen dikke ovaalvormige ?
En over de drogist zijn de meningen verdeeld geloof ik ?
Ik weet eigenlijk geen echte snoepwinkel te vinden. Is Jamin misschien nog wat?
.
donderdag 8 september 2011 om 17:14
Bij Jamin hebben ze inderdaad ook dubbelzoute drop... Inderdaad, gewoon die rondjes met DZ er op.
Maar zit niet in iedere stad een (of meedere) ouderwets snoepwinkeltje?? Wij hebben er hier in het dorp zelfs een.
Misschien even zoeken op plaats + snoepwinkel? Ik vind de snoepjes van dergelijke winkeltjes toch altijd nog het lekkerst...
Maar zit niet in iedere stad een (of meedere) ouderwets snoepwinkeltje?? Wij hebben er hier in het dorp zelfs een.
Misschien even zoeken op plaats + snoepwinkel? Ik vind de snoepjes van dergelijke winkeltjes toch altijd nog het lekkerst...
donderdag 8 september 2011 om 21:59
quote:impala schreef op 08 september 2011 @ 20:38:
[...]
Bijna 4 kilo... Er moeten ook nog kleren in mijn koffer !
Maar dat zijn we wel volgens mij, de ultieme DZ dropjes.Ik heb er toen 2x 1250 graam tikkels gekocht. Dat was een heeeeeeeeeeeel slecht plan toen.
[...]
Bijna 4 kilo... Er moeten ook nog kleren in mijn koffer !
Maar dat zijn we wel volgens mij, de ultieme DZ dropjes.Ik heb er toen 2x 1250 graam tikkels gekocht. Dat was een heeeeeeeeeeeel slecht plan toen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”