Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Choc gefeliciteerd!

hier is de schooldag voorbij, heb eindelijk na van het kastje naar de muur gestuurd te worden het te kopieeren boek gevonden, en ben er achter gekomen dat ik bijna het hele 1e hoofdstuk heb gekopieerd maar dat ik tussendoor toch pagina 37 tot 50 mis..

en het is weer zon rottig groot boek, waarvan er maar 1 bladzijde op een a4 past. Dus vandaag stond er echt een gigantische rij achter mij

Dus ik ga morgen kijken of iemand mij het boek wil lenen en dan kan ik kijken of er ergens goedkopere opties zijn

Verder ben ik echt bekaf, en loop de hele dag met irritante krampen rond..

Maar nu ga ik eerst eten
ego bericht:

De steen ligt ben er erg tevreden over. We hebben er plantjes achter gezet. Plaats tijdelijk een foto heb achternaam zwart gemaakt.

niet kopieren want ik haal hem (morgen) weer weg

Ibi, wat een prachtige steen!

En fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.

Gaat het met je?
Dank je wel sister (heb trouwens net op het kaarsje brand topic een reactie geplaatst voor je)

Ja voel me een beetje niet op deze wereld. Alsof het me allemaal overkomt en ik er geen grip op heb, wat in zekere zin waar is. Ik hoop me snel weer wat normaler te voelen.
Mooi steen Ibi, krijg er een brok van in mijn keel
Prachtig Ibi.

Ik ben er stil van....
Chat ik mis mijn werk waar ik in april afscheid van heb genomen. Dat mens van sociale zaken laat niks meer van zich horen en heb dus nog geen uitzicht op een nieuwe baan. Ik heb er nu wat andere mensen opzitten dus hoop dat die haar kunnen pushen.

Ik had het daar zo naar mijn zin, was mijn eigen baas daar. En dan voor die mannen koffie maken en dom lullen. En ik voel dat ik steeds meer en meer wegzak. Zo weinig uitzicht en hoop. Waarom in godsnaam ben ik op deze klote wereld gezet
Ben nog niet thuis, dus kort.

Ibi wat een prachtige steen ik vind de tekst ook prachtig.
Tante mika wat een enorm verdrietig bericht. Ik kan me voortstellen dat je het erg mist je vrijwilligerswerk... het geeft je ook een gevoel van nuttig zijn enzo....

Je hebt prachtige kinderen, daarvoor ben je ook op deze wereld en je bent een lief nens
Hè getver toch mika. Is er niet iets anders waar je je mee bezig kan houden. Ik snap dat je weinig zin hebt om iets te ondernemen als je je niet goed voelt. Maar er moet toch iets zijn om je gedachten te verzetten.
* Ibi, wat ontzettend lief van je, zit hier nu met tranen.

'mijn' topic staat op deze pijler, mocht je eens zin en tijd hebben, dan kun je daar lezen hoe het verliep.*

Voor iedereen hier een en ik gun jullie allemaal een goede dag, al begrijp ik, dat niet iedereen het zo voelt op dit moment.
Denk dat ik mijn "happy period" krijg dan voel ik me altijd zo kloten. Dan veel janken enzo. Hoop dat het morgen beter gaat
Ibi, nu een uitgebreidere reactie (was net dus mobiel)

Ik lees over dat je het gevoel hebt dat je geen grip hebt. Dat is denk ik idd ergens zo, er zijn wel andere dingen waar je wel grip op hebt, misschien kan het enigzins helpen om die dngen op te zoeken? Maar dat zal het verdriet wat je ervaart vrees ik niet minder heftig maken

Is het nu een liggende steen? (ik kan dat neit zo goed zien)
@ikbenertrotsop..

ziet er mooi en netjes uit..ik weet niet hoe het zit of wat, maar sterkte!.
Ik snap je gevoel van geen grip hebben wel een beetje denk ik Ieb. Dit is nu het laatste wat je voor Patrick hebt kunnen doen. Je hebt er als het ware naar toegeleefd. Telkens heb je van die gebeurtenissen. Jouw verjaardag, Patricks verjaardag, nu de steen. Dat is nu allemaal weer voorbij. Snap je wat ik bedoel lieverd?
quote:mika65 schreef op 08 september 2011 @ 22:07:

Denk dat ik mijn "happy period" krijg dan voel ik me altijd zo kloten. Dan veel janken enzo. Hoop dat het morgen beter gaatOhhh breek me de bek niet open. Drama's beleefd hier. En altijd weer een geruststelling als dát het bleek te zijn.
Ik ga slapen, ik voel me eigenlijk zo rot, ik wou dat ik me gewoon beter voelde.
quote:_yellowlove_ schreef op 08 september 2011 @ 23:35:

Ik ga slapen, ik voel me eigenlijk zo rot, ik wou dat ik me gewoon beter voelde.Je mag altijd mailen of bellen he yellow. Hoe is het op school/college?
Het is al laat, dus ff kort. voor iedereen die t nodig heeft. Hier gaat t best goed, maar super druk. Denk wel aan jullie. Slaap lekker!
even blommetje brengen
quote:mrstuff schreef op 09 september 2011 @ 00:33:

even blommetje brengen

Wat moet ik nou doen. De vragen die ik stel in mail worden niet beantwoord Tuff. Op dat Marokko topic.
quote:Chatterly schreef op 09 september 2011 @ 00:38:

[...]

Wat moet ik nou doen. De vragen die ik stel in mail worden niet beantwoord Tuff. Op dat Marokko topic.

misschien ligt ze al knockie ofzo?

als ze die vragen niet wilt beantwoorden en/of ook niet kan aantonen lijkt het mij dat het een schreeuwende dramafrut is die hier aandacht eist op viva

wieberen ermee...ja toch

ik ga slapen (s)chat, ben moe en morgen weer vroeg op.

nieuwe rondes nieuwe kansen

slaap lekker!
Slaap lekker lieffie en werkze morgen!

Ik ga mn koffer pakken
Goedemorgen allen

Ibi, fijn dat de steen zo is geworden zoals je had bedoeld!!

Chat ga je naar Marokko?

Geel

Ik blijf maar ziekziekziekziek.

Niks nieuws dus.
Beterschap Sabrina. Nee ik ga niet. Het is me te vaag.

Hoe is het mika en yellow?

Fijne dag allemaal.

Ik heb vandaag helemaal niks. Ook weleens lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven