vuilnisbak
donderdag 8 september 2011 om 20:02
sorry hoor, dit is wel het toppunt van mutserigheid maar ik zit er toch mee...
Ik wil een vuilnisbak in de keuken. We hebben er inmiddels een aantal gehad maar ik erger me aan van alles:
- deksel sluit niet
- deksel moet je met je handen sluiten (liever niet i.v.m. hygiene)
- hele mooie vuilnisbak maar als de vuilniszak (gewoon zo'n Komo-ding) vol lijkt en je trekt de zak eruit, dan blijkt hij nog niet eens voor 50% vol te zitten: inefficiënt!
-mooie vuilnisbak maar moeten speciale 8-zakken-voor-2-euro in
Kortom: weet iemand een fijne vuilnisbak waar gewone vuilniszakken inpassen die ook daadwerkelijk helemaal gevuld worden én een hygienische vuilnisbak die er ook nog leuk uit ziet?
ben benieuwd of jullie mijn ergernissen ook delen en/of er zelfs een oplossing voor hebben...
dank alvast!
Ik wil een vuilnisbak in de keuken. We hebben er inmiddels een aantal gehad maar ik erger me aan van alles:
- deksel sluit niet
- deksel moet je met je handen sluiten (liever niet i.v.m. hygiene)
- hele mooie vuilnisbak maar als de vuilniszak (gewoon zo'n Komo-ding) vol lijkt en je trekt de zak eruit, dan blijkt hij nog niet eens voor 50% vol te zitten: inefficiënt!
-mooie vuilnisbak maar moeten speciale 8-zakken-voor-2-euro in
Kortom: weet iemand een fijne vuilnisbak waar gewone vuilniszakken inpassen die ook daadwerkelijk helemaal gevuld worden én een hygienische vuilnisbak die er ook nog leuk uit ziet?
ben benieuwd of jullie mijn ergernissen ook delen en/of er zelfs een oplossing voor hebben...
dank alvast!
donderdag 8 september 2011 om 20:11
Mijn zwager heeft er 1 die open en dicht gaat met een sensor. Dus hand erboven = open en na een tijdje gaat ie vanzelf dicht. Hij heeft hem bij blokker gekocht, maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Heb zelf zo'n ding waarop je moet drukken en dan klikt ie open, maar die is nu stuk (moeder heeft dezelfde en gaat al jaren mee...die van ons is stuk omdat man eraan heeft zitten pielen. Geen slechte kwaliteit dus). Wil nu dezelfde als zwager, maar ja. Nog niet tegen gekomen. Hij was ook niet absurt duur, geen merk ofzo. Die touch bin van brabantia is dus zoiets als wij ook hebben, maar die van ons was een stuk goedkoper. Vind een touch bin ook echt veel te duur...belachelijk.
donderdag 8 september 2011 om 20:13
quote:meesje2010 schreef op 08 september 2011 @ 20:06:
Ik herken het wel! Wij hebben zelfs heel lang geen vuilnisbak gehad, ondingen.
Nu heb ik voor heel veel geld een brabantia touch Bin gekocht.. En fijn!!
Ben er heel blij mee. Maar wel belachelijk veel geld voor een prullenbak..Is dat zo'n ding die automatisch dichtgaat...zo mooi, maar inderdaad belachelijk duur!
Ben er heel blij mee. Maar wel belachelijk veel geld voor een prullenbak..Is dat zo'n ding die automatisch dichtgaat...zo mooi, maar inderdaad belachelijk duur!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 8 september 2011 om 20:13
Ben in het bezit van een dou-afvalbak van Curver. In de grote emmer restafval, (past een pedaalzak in), in de kleine de groene. Vuilnisbak hoeft niet vies te zijn, gewoon iedere week even poetsen met chloor.
Het is er een met een pedaal, dus geen vieze handen. Hier wordt hij iedere avond na het eten leeggehaald, dus stinken hoeft ook niet.
Het is er een met een pedaal, dus geen vieze handen. Hier wordt hij iedere avond na het eten leeggehaald, dus stinken hoeft ook niet.
donderdag 8 september 2011 om 20:57
donderdag 8 september 2011 om 21:17
donderdag 8 september 2011 om 21:21
quote:meesje2010 schreef op 08 september 2011 @ 20:06:
Ben er heel blij mee. Maar wel belachelijk veel geld voor een prullenbak..Dat is een smerig ding. Heb je net van alles schoon staan maken moet je eerst je handen wassen voor je wat weg kan gooien.
Ben er heel blij mee. Maar wel belachelijk veel geld voor een prullenbak..Dat is een smerig ding. Heb je net van alles schoon staan maken moet je eerst je handen wassen voor je wat weg kan gooien.
donderdag 8 september 2011 om 22:01