Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
donderdag 8 september 2011 om 17:49
Choc gefeliciteerd!
hier is de schooldag voorbij, heb eindelijk na van het kastje naar de muur gestuurd te worden het te kopieeren boek gevonden, en ben er achter gekomen dat ik bijna het hele 1e hoofdstuk heb gekopieerd maar dat ik tussendoor toch pagina 37 tot 50 mis..
en het is weer zon rottig groot boek, waarvan er maar 1 bladzijde op een a4 past. Dus vandaag stond er echt een gigantische rij achter mij
Dus ik ga morgen kijken of iemand mij het boek wil lenen en dan kan ik kijken of er ergens goedkopere opties zijn
Verder ben ik echt bekaf, en loop de hele dag met irritante krampen rond..
Maar nu ga ik eerst eten
hier is de schooldag voorbij, heb eindelijk na van het kastje naar de muur gestuurd te worden het te kopieeren boek gevonden, en ben er achter gekomen dat ik bijna het hele 1e hoofdstuk heb gekopieerd maar dat ik tussendoor toch pagina 37 tot 50 mis..
en het is weer zon rottig groot boek, waarvan er maar 1 bladzijde op een a4 past. Dus vandaag stond er echt een gigantische rij achter mij
Dus ik ga morgen kijken of iemand mij het boek wil lenen en dan kan ik kijken of er ergens goedkopere opties zijn
Verder ben ik echt bekaf, en loop de hele dag met irritante krampen rond..
Maar nu ga ik eerst eten
donderdag 8 september 2011 om 21:27
donderdag 8 september 2011 om 21:35
Chat ik mis mijn werk waar ik in april afscheid van heb genomen. Dat mens van sociale zaken laat niks meer van zich horen en heb dus nog geen uitzicht op een nieuwe baan. Ik heb er nu wat andere mensen opzitten dus hoop dat die haar kunnen pushen.
Ik had het daar zo naar mijn zin, was mijn eigen baas daar. En dan voor die mannen koffie maken en dom lullen. En ik voel dat ik steeds meer en meer wegzak. Zo weinig uitzicht en hoop. Waarom in godsnaam ben ik op deze klote wereld gezet
Ik had het daar zo naar mijn zin, was mijn eigen baas daar. En dan voor die mannen koffie maken en dom lullen. En ik voel dat ik steeds meer en meer wegzak. Zo weinig uitzicht en hoop. Waarom in godsnaam ben ik op deze klote wereld gezet
donderdag 8 september 2011 om 21:40
donderdag 8 september 2011 om 21:54
donderdag 8 september 2011 om 22:17
Ibi, nu een uitgebreidere reactie (was net dus mobiel)
Ik lees over dat je het gevoel hebt dat je geen grip hebt. Dat is denk ik idd ergens zo, er zijn wel andere dingen waar je wel grip op hebt, misschien kan het enigzins helpen om die dngen op te zoeken? Maar dat zal het verdriet wat je ervaart vrees ik niet minder heftig maken
Is het nu een liggende steen? (ik kan dat neit zo goed zien)
Ik lees over dat je het gevoel hebt dat je geen grip hebt. Dat is denk ik idd ergens zo, er zijn wel andere dingen waar je wel grip op hebt, misschien kan het enigzins helpen om die dngen op te zoeken? Maar dat zal het verdriet wat je ervaart vrees ik niet minder heftig maken
Is het nu een liggende steen? (ik kan dat neit zo goed zien)
donderdag 8 september 2011 om 23:13
Ik snap je gevoel van geen grip hebben wel een beetje denk ik Ieb. Dit is nu het laatste wat je voor Patrick hebt kunnen doen. Je hebt er als het ware naar toegeleefd. Telkens heb je van die gebeurtenissen. Jouw verjaardag, Patricks verjaardag, nu de steen. Dat is nu allemaal weer voorbij. Snap je wat ik bedoel lieverd?
donderdag 8 september 2011 om 23:14
vrijdag 9 september 2011 om 00:54
quote:Chatterly schreef op 09 september 2011 @ 00:38:
[...]
Wat moet ik nou doen. De vragen die ik stel in mail worden niet beantwoord Tuff. Op dat Marokko topic.
misschien ligt ze al knockie ofzo?
als ze die vragen niet wilt beantwoorden en/of ook niet kan aantonen lijkt het mij dat het een schreeuwende dramafrut is die hier aandacht eist op viva
wieberen ermee...ja toch
ik ga slapen (s)chat, ben moe en morgen weer vroeg op.
nieuwe rondes nieuwe kansen
slaap lekker!
[...]
Wat moet ik nou doen. De vragen die ik stel in mail worden niet beantwoord Tuff. Op dat Marokko topic.
misschien ligt ze al knockie ofzo?
als ze die vragen niet wilt beantwoorden en/of ook niet kan aantonen lijkt het mij dat het een schreeuwende dramafrut is die hier aandacht eist op viva
wieberen ermee...ja toch
ik ga slapen (s)chat, ben moe en morgen weer vroeg op.
nieuwe rondes nieuwe kansen
slaap lekker!