Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Nog geen enkele stem op Lauretta, valt me dan weer mee van de Belgen ofzo. Dat ze er geen Nederlander-Belgen spel van maken.
quote:mariamena schreef op 08 september 2011 @ 21:37:

oh ik vind sylvia zeer zeker wel mooi. Zeker zo naturel! Goed lijf, mooie borsten en geweldige lippen; wow!Stunning eyes, niet te vergeten.
Ik ook niet, vond stemming onverwacht.
Ik had het ook niet verwacht. Ik dacht anne of Lauretta.
Ze maken er wel weer een cliffhanger van!
Hahah, wanna be rappers
Als Sippie niet terug komt stop ik met kijken!

Dussssssssssss

Tot volgende week!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die met die koe!
Wat een onwijs vaag programma is er nu op!
Tot volgende week!
Ik lig nu al blauw
mn sokken
Die tijgerprintonderbroek.

LA heer ei kom
Jaaa, heer ai kummmmm.

Dr is topic over geopend!
hop!
Oké. Ik ben weg hier. Op naar het volgende programma
hmm ik probeer te denken waarom kobe en niko zo gestemd hebben. Blijkbaar had ik me vergist in het Belgen complot.

Kobe en Niko zijn wel in mijn achting gestegen nu. Hoop dat Sipje terug komt al denk ik dat het beter is voor zijn gezondheid als hij naar huis gaat. Denk dat Katrien nooit gaat overleven in zijn uppie in die grot. Die gaat vast opgeven.

Leuke aflevering vandaag.

Sacha vond ik ook weer leuk, goede strategie heeft hij. Had Antony vorig jaar ook.
Zo ik heb ER met vertraging gekeken dus hier niks gelezen of gepost.

Valt me mee dat Lauretta niet is weggestemd maar vraag me toch af wat daar op dat eiland dan gebeurd is dat Katrien 4 stemmen tegen had...

En iedereen wil altijd de sterke erin houden vandaar Freddy er nog in maar ja kracht is ook niet alles bleek wel tijdens de proef..

Zag er pijnlijk uit de val van Sipke,denk ook niet dat hij terug komt.Lijkt me niet te doen daar.

Esther tegen Sylvia sloeg natuurlijk nergens op,ik vond dat Sylvia nog kalm bleef eigenlijk....

Vind Sylvia eigenlijk wel ok die mag van mij nog wel even blijven.Als ze van dat team moeten stemmen mag Esther van mij wel gaan.

Ben benieuwd wie er volgende week wil opgeven,aan het voorstukje te zien wil er iemand weg....
Nico, Kobe en Deborah spreken af op wie ze stemmen, die willen samen door. Het maakte niet echt uit op wie ze zouden stemmen dit keer, omdat het vanaf volgende keer op zijn meest 3-3 kan worden qua stemmen (en daarna 3-2) en ze dan de rest er toch uitwippen.

Ik denk dat ze dit keer hebben gestemd op Katerine omdat die blonde al zat te hinten dat katerine haar zwak zou vinden en zelf bang was om eruit te gaan. Aan haar hadden ze een makkelijke extra stem dit keer (en volgende keer, die blonde is al vanaf minuut één aan het benadrukken dat ze zwak is en bang is eruit te gaan).
Door jullie postings ben ik weer bij, kon gisteren niet kijken en de HH ook al niet.
Eh.... ik heb het tot nu toe nog niet gezien, maar is het de moeite waard om te gaan kijken? De laatste twee versies vond ik namelijk heul stom.

En aangezien ik het al behoorlijk druk heb in dit nieuwe tv-seizoen moet ik natuurlijk keuzes maken....
Wat vond je er dan stom aan Viennas? Denk niet dat wij kunnen beoordelen of je deze keer dan ook stom vindt.
quote:mardi schreef op 08 september 2011 @ 21:13:

Die Deborah is wel een beetje freaky. Aaaah, die messen, weet ze wel raad mee. Weet nog niet wat ik van haar moet vinden met d'r "potje neuken".Beetje ordinair om dit te zeggen zo op tv.
Ik heb de eerste aflevering niet kunnen zien. Niet op tv en op internet had ik zoveel vertraging dat ik het niet meer leuk vond.

Ik zou ook wel weer eens een serie willen met onbekende mensen, al ken ik van de Belgen alleen Nicolas en Kobe.

EP vond ik het goed presenteren, maar ik vind Eddy ook wel goed.

Ik kijk vanwege Sascha, Patrick en Nicolas en erger me helemaaaal niet aan het vele bloot. :P Leuk juist!

Ik denk dat Sylvia ook wel ver kan komen.

Esther en Jochem mogen er van mij uit. Die komen op mij onsymphatiek over. En day bt broekje van Jochem... Kan echt niet!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Dat van die bikini's begrijp ik ook niet helemaal. Dat je dat aantrekt gewoon op je eiland oke, maar met zo'n proef lijkt het me alleen maar ongelukkig. Wat me trouwens wel opvalt is dat de modellen types vaak heel sterk zijn. Ik vond vorige keer Kim ook zo stoer, nu Sylvia en die Olga had toen zelfs gewonnen. Leuk vind ik dat hoe je je kan verkijken op mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven