Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Wie is esther? Die bokster met die rose glitter bikini?

Heel vreemd/
De duimen voor leggen...leuk :-)
Ik kijk vmvnd voor t eerst maar zijn dit bekende mensen? Hoe dan ook, lekker om naar te kijken
Wie was dat in die grot zonder eten? En waarom?
Die Deborah is wel een beetje freaky. Aaaah, die messen, weet ze wel raad mee. Weet nog niet wat ik van haar moet vinden met d'r "potje neuken".
waarom, waarm waarom moet alles altijd in iniminie bikini's worden gedaan op expeditie robinson, tenzij er een tropische cycloon heerst zie je vooral tijdens worstel en andere fysieke proeven veel, heel veel bloot in beeld. Wat is er mis met een kort broekje en een hempje? Qua warm of koud maakt dat echt geen enkel verschil.

Wat een verschil trouwens met eten ten opzichte van vorige cycles. Hier hebben ze gewoon tijd om te zonnebaden. Er zijn aubergines, salie, citroengras, kokosnoten, rode vruchtjes, etc....dat was toch voorgaande keren heel en heel anders.

En wat is sylvia weer heerlijk zichzelf.

Lauretta mag er van mij nu wel uit.
Ze gaan Lauretta er natuurlijk uitstemmen. Zijn ze lekker van alle Nederlanders af.
Vorige keer was er ook iets met die

Deborah. Weet niet meer wat
Ze was aan het shitten met die schoenen van d'r.
Nou Hollands of niet, die Lauretta of zoiets...d'r uit. Zinloos
Ik wil reclame want ik moet naar de wc
Auuuwwww.
Op uw wenken kipkerrie
quote:Vrouwzondernaam schreef op 08 september 2011 @ 21:18:

Nou Hollands of niet, die Lauretta of zoiets...d'r uit. Zinlooshear hear....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:mariamena schreef op 08 september 2011 @ 21:15:

waarom, waarm waarom moet alles altijd in iniminie bikini's worden gedaan op expeditie robinson, tenzij er een tropische cycloon heerst zie je vooral tijdens worstel en andere fysieke proeven veel, heel veel bloot in beeld. Wat is er mis met een kort broekje en een hempje? Qua warm of koud maakt dat echt geen enkel verschil.

En ook zulke slecht zittende gevallen!
Gebroken?!
Waarom krijgt Do zo'n lullige foto?

http://www.rtl.nl/reality ... eleden/2011_dominique.xml

Net of iemand de deur heeft geopend terwijl ze op de pot zit. Zielug!
Hard trappen, tis uw moeder nie..vind ik zooo leuk, deze reclame (off topic sorrie)
Do heeft zowieso afhangende wenkbrauwen
quote:Summerdance schreef op 08 september 2011 @ 21:20:

[...]

hear hear....

Hoi Sum

Maar ik vind Lauretta niet zo erg eigenlijk. Ik vind anderen in die gele (Noord of Zuid? ik zit er nog niet helemaal in) ploeg veeeeel irritanter.

En in het rode team vind ik Esther ook echt een heel irritant wijf.

Sylvia vind ik tot zover echt En ze is nog écht mooi ook.
LoverDOOS! Wie verzint zo'n naam, en in Nederland dubbel achterlijk.
Silvia mooi ? Oke, smaken verschillen gelukkig :-)
Vermoedelijk Lauretta eruit. Een van de Vlaamse heren zei al iets in de trant van dat er sowieso een vrouw uit het team moet...dus dan maar die laatste Hollander. Je moet toch ergens op selecteren.
Char alles goed???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oei, sipke !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven