Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo/Piercing Topic

08-09-2011 20:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst mn 3e tattoo laten zetten bij Spike & Inky. duurde anderhalf uur. Vind het mn mooiste tot nu toe.

Wie heeft er tattoos of piercings? Wat vind je ervan? Zou je er meer willen of heb je spijt? Wel eens overwogen om henna versiering te laten zetten?
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
...
quote:Cateautje schreef op 08 september 2011 @ 21:36:

[...]

Ja hoor, je weet het mooi te vertellen.

Ik weet het zeker mooi te vertellen, ik heb namelijk op dezelfde plek een tattoo, en hij groeit dus niet mee.

Mens wat ben jij zuur zeg!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik snap het gehak op TO niet zo.

Ja, ze opent veel topics, en ja ze is herkenbaar. Moet ze toch allemaal zelf weten.

En ja, ieder mag ook weten hoe hij/zij daarop reageert.

Maar ik vraag me af waarom zo zuur allemaal/

Enfin, ik ook tattoos en pericings,. maar plaats geen foto's. Ze zijn ook niet zo zichtbaar.
TO moet eerst maar eens de zoekfunctie gebruiken, 't is raar op zo'n dwingende toon allemaal algemene topics te openen. "Zo mensen, ik ben nieuw en HIER gaan we het over al jullie tattoos en piercings hebben". Zoek dan eerst naar een bestaand tattoo/piercing topic en ga daar meepraten.
quote:mamaria schreef op 09 september 2011 @ 05:37:

TO moet eerst maar eens de zoekfunctie gebruiken, 't is raar op zo'n dwingende toon allemaal algemene topics te openen. "Zo mensen, ik ben nieuw en HIER gaan we het over al jullie tattoos en piercings hebben". Zoek dan eerst naar een bestaand tattoo/piercing topic en ga daar meepraten.Dit dus...
quote:mamaria schreef op 09 september 2011 @ 05:37:

TO moet eerst maar eens de zoekfunctie gebruiken, 't is raar op zo'n dwingende toon allemaal algemene topics te openen. "Zo mensen, ik ben nieuw en HIER gaan we het over al jullie tattoos en piercings hebben". Zoek dan eerst naar een bestaand tattoo/piercing topic en ga daar meepraten.TO MOET ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven