Tattoo/Piercing Topic
donderdag 8 september 2011 om 20:39
Ik heb laatst mn 3e tattoo laten zetten bij Spike & Inky. duurde anderhalf uur. Vind het mn mooiste tot nu toe.
Wie heeft er tattoos of piercings? Wat vind je ervan? Zou je er meer willen of heb je spijt? Wel eens overwogen om henna versiering te laten zetten?
Wie heeft er tattoos of piercings? Wat vind je ervan? Zou je er meer willen of heb je spijt? Wel eens overwogen om henna versiering te laten zetten?
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
donderdag 8 september 2011 om 20:54
donderdag 8 september 2011 om 20:55
donderdag 8 september 2011 om 20:58
quote:wowiemina schreef op 08 september 2011 @ 20:55:
En graag ON TOPIC!
Praten over tattoos en piercings, niet op de man of vrouw inspelen, ook niet over leden praten die hier niet aanwezig zijn en die ik niet ken, tevens geen beschuldigingen maken.
ThanxEhh... hoe moet ik weten wie jij wel en niet kent?
En graag ON TOPIC!
Praten over tattoos en piercings, niet op de man of vrouw inspelen, ook niet over leden praten die hier niet aanwezig zijn en die ik niet ken, tevens geen beschuldigingen maken.
ThanxEhh... hoe moet ik weten wie jij wel en niet kent?
donderdag 8 september 2011 om 21:07
quote:wowiemina schreef op 08 september 2011 @ 20:55:
En graag ON TOPIC!
Thanx
Goh. Je komt net kijken, doet alsof je topics opent die nog niet bestaan en wordt vervolgens nijdig omdat mensen niet reageren zoals jij dat wilt.
Verder gooi je erg veel privé-informatie het forum op en als iemand je erop wijst dat dat niet zo verstandig is, dan boeit dat niet.
Zo zijn hier meer mensen geweest. En weet je, ze hebben er zelfs de kranten mee gehaald. Maar niet op een manier die je graag zou willen!
Is alleen maar een goed-bedoelde waarschuwing.
En graag ON TOPIC!
Thanx
Goh. Je komt net kijken, doet alsof je topics opent die nog niet bestaan en wordt vervolgens nijdig omdat mensen niet reageren zoals jij dat wilt.
Verder gooi je erg veel privé-informatie het forum op en als iemand je erop wijst dat dat niet zo verstandig is, dan boeit dat niet.
Zo zijn hier meer mensen geweest. En weet je, ze hebben er zelfs de kranten mee gehaald. Maar niet op een manier die je graag zou willen!
Is alleen maar een goed-bedoelde waarschuwing.
donderdag 8 september 2011 om 21:10
donderdag 8 september 2011 om 21:23
quote:wowiemina schreef op 08 september 2011 @ 21:19:
Heb nog geen tattoos of piercings gezien tot nu toe en welke andere topic? Heb gekeken, geen bestaande tattoo/piercing topic gezien. Maar kan ook aan moi liggen. Geen bestaand topic gezien? Dit forum wemelt van de tattoo en piercing topics!
Deze bijvoorbeeld.
Heb nog geen tattoos of piercings gezien tot nu toe en welke andere topic? Heb gekeken, geen bestaande tattoo/piercing topic gezien. Maar kan ook aan moi liggen. Geen bestaand topic gezien? Dit forum wemelt van de tattoo en piercing topics!
Deze bijvoorbeeld.
donderdag 8 september 2011 om 21:30
http://www.viva.nl/zoeken ... =ISO-8859-1&q=tattoo#1200
http://www.viva.nl/zoeken ... SO-8859-1&q=piercing#1200
http://www.viva.nl/zoeken ... SO-8859-1&q=piercing#1200
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 8 september 2011 om 21:31