Dorset Cereals
vrijdag 9 september 2011 om 08:09
Ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de Dorset Cereals muesli!
Vooral de honing variant (grenola) is echt overheerlijk!
Probleem is dat in mijn omgeving het haast niet verkrijgbaar is, weinig soorten of altijd op...
Ik kan het dan ook alleen maar bij 1 AH krijgen en ook alleen in de 325 gram verpakking.
Weet iemand waar ze dit meer verkopen en wellicht ook in een grotere verpakking?
Ik zou er erg blij mee zijn!
http://www.google.nl/imgr ... dsp=15&ved=1t:429,r:4,s:0
Vooral de honing variant (grenola) is echt overheerlijk!
Probleem is dat in mijn omgeving het haast niet verkrijgbaar is, weinig soorten of altijd op...
Ik kan het dan ook alleen maar bij 1 AH krijgen en ook alleen in de 325 gram verpakking.
Weet iemand waar ze dit meer verkopen en wellicht ook in een grotere verpakking?
Ik zou er erg blij mee zijn!
http://www.google.nl/imgr ... dsp=15&ved=1t:429,r:4,s:0
vrijdag 9 september 2011 om 08:18
vrijdag 9 september 2011 om 09:11
Ik eet ook heel graag de Dorset cereals! Bij ons in het dorp verkoopt de Dekamarkt twee varianten, waarvan ik de donkerbruine verpakking (fruits, nuts and seeds) het lekkerst vind, ook een verpakking van 325 gram. Wat me opviel is dat er op die verpakking staat: goed voor 5 porties. Vijf porties! Hoeveel muesli gebruik je dan per keer dat je dat eet?
Dank voor de tip, ik ga eens bij Albert Heijn kijken.
Dank voor de tip, ik ga eens bij Albert Heijn kijken.
vrijdag 9 september 2011 om 22:32
zaterdag 10 september 2011 om 08:28
quote:plasticfantastic schreef op 09 september 2011 @ 22:32:
[...]
Dan proef je toch echt zeker wel verschil!! Zit veel meer suiker in de 'gewone' cruesli..
Het is muesli, geen cruesli.
Er zit geen suiker in, alleen van die havervlokken, rozijnen en nog zo wat zaden en sporadisch een noot. Het zou ook niet zoveel hoeven kosten natuurlijk. Wat zit er nou helemaal in aan ingredienten?
En wat ik zei, Dorset is i.d.d. lekkerder. Maar niet zo veel lekkerder dat het voor mij de prijs goed maakt.
[...]
Dan proef je toch echt zeker wel verschil!! Zit veel meer suiker in de 'gewone' cruesli..
Het is muesli, geen cruesli.
Er zit geen suiker in, alleen van die havervlokken, rozijnen en nog zo wat zaden en sporadisch een noot. Het zou ook niet zoveel hoeven kosten natuurlijk. Wat zit er nou helemaal in aan ingredienten?
En wat ik zei, Dorset is i.d.d. lekkerder. Maar niet zo veel lekkerder dat het voor mij de prijs goed maakt.
zaterdag 10 september 2011 om 18:58