The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
help jij mij dan even met die pluim?? ;)
Common sense is not so common.
Voltaire
Ik weet niet wat het is

Dagje sauna, dagje karten, dagje zeilen, dat soort dingen?
Heb even gekeken en (als de bon het toelaat) zou ik voor lach yoga kiezen! Leuk!
Lach yoga, ben ik zeker voor in maar het grote nadeel; het was een huwelijkscadeau.. en mijn kersverse man gaat dit echt niet doen (flauw he?)

ok laten we verdergaan voor ik het topic verziek:

Wat is jouw mooiste bezit?
Voltaire
*laatste keer offtopic dan: boek een hotelletje of een dagje uit. Flauw he die mannen Succes ermee!*
onze oude VW camper T2

eet je graag pindakaas?
Bij vlagen, en dan gaat er in een paar dagen een pot doorheen, en dan weer maanden niet.

Was jij een echt meisje-meisje als kind?
Nee, meer een tomboy. Hutten bouwen, crossfietsje, korte haren, vliegeren enz. Maar heb zeker ook wel een barbie/poppen periode gehad. Maar over 't algemeen was ik meer een jongetje. Is helemaal goedgekomen hoor!

Als jij een dagje uit mocht gaan, wat zou je dan kiezen en met wie?
Met mijn beste vriendin een heerlijke beauty dag en lekker uit eten.

Leuke vraag; laat hem staan
Als iemand anders zou betalen? Super chique eten met m'n man!

Ben je materialistisch ingesteld?
Eh ja en nee. Ik vind soms wel eens vervelend dat ik zo hecht aan materiële zaken die kwijtraken of kapotgaan. Maar verder kan ik ook wel vrij makkelijk zonder dingen.

Ben jij wel eens iets kwijtgeraakt waar je erg aan was gehecht en zo ja wat?
Een knuffel in mijn kindertijd... Iets met felle kleuren en een nylon stofje. Had m'n moeder een hekel aan.. En ineens was ie verdwenen.... Een ring die ik van mijn moeder had gekregen. Enorm veel gedragen, toen viel ik flink af en toen ben ik hem ergens verloren omdat mijn vingers slanker waren geworden... Uren heb ik staan zoeken!!

Wat versta jij onder kwaliteittijd?
Mijn dierbare ring.. :(
Kwaliteittijd is voor mij dat ik kan doen wat ik wil, met wie ik wil.

Wat zonde van je ring! erg mooi!

Wat is jouw grootste trauma?
Voltaire
Hey Sjors! Nieuwe foto!

Mijn grootste trauma... Weet niet wat mijn grootste is, heb er nogal wat.. Euhm.. Nou, 1 ervan is dat mijn zus me vroeger eens in de kelder opsloot.. Heb er claustrofobie aan overgehouden.

Goede vraag, ik laat m staan!
*Sjors, mag ik zeggen dat ik je vorige ava leuker vind?*

Het overlijden van mijn moeder

Heb jij je leven (of bepaalde aspecten uit je leven) wel eens helemaal omgegooid?
I am surrounded by morons
Ja hoor. Bij tijd en wijle schoon ik de vriendenkring eens op, ik neem ontslag als ik weer eens iets anders wil etc. Ik ben niet zo'n vastroester, geloof ik.

Ben jij wel eens erg teleurgesteld geweest in iemand waarvan je dacht dat het een vriend/vriendin was?
Jep.. Mijn beste vriendinnetje trouwde met een hork en toen ik mijn handtekening op de trouwakte had gezet, werd het alleen maar erger. Kennelijk is haar relatie meer waard dan onze jarenlange vriendschap.. Ik heb tegen haar nooit mijn mening geuit over kerel. Maar kerel heeft wel een mening over mij en daar gaat zij langzaam in mee... In mijn leven is veel gebeurt en heb 'r nauwelijks gehoord of gezien.. Woon intussen al bijna een jaar in dit huisje en ze is nog nooit geweest.. :S Baalde er heel erg van maar ik heb me er min of meer bij neergelegd.

Wie wil jij een rotschop verkopen? Verklaar 't!
Uhmm nou een aantal mensen, waaronder mijn ex-schoonzus, omdat ze het mijn broer bewust zo moeilijk maakt emotioneel gezien. En omdat ik haar stiekem gewoon mis en ze niets meer heeft laten horen na 10 jaar.

*mijn vorige avatar kwam ik laatst in een topic tegen, en tja er is maar 1 wicky de viking! Deze snel gekozen omdat ze zo totaal niet op mij lijkt en gebrek aan inspiratie*

Welke avatar zou jij mij het liefste geven (iets met 2 vliegen, 1 klap)
Voltaire
bestel je wel eens kleding online?
Schuddebuikje, die is leuk! ga ik meteen doen!

Eigenlijk niet, nadat ik bij H&M een blousje bestelde die ik al bleek te hebben en toen vergat het terug te brengen..

Onweert het bij jou ook zo?
Voltaire
@ Schuddebuikje, het lukte niet dus dan maar deze (die afro stond me toch niet ;))
Voltaire
deze is eng

Nee, onweer? gelukkig niet, ga zo slapen.

Vind je mijn avatar leuk?
Ja vind ik erg grappig, ik hoop alleen dat dit niet een foto is van jezelf ;)))

Is ie eng? Het is een lachende buddha die een peace teken maakt?

Welk liedje luister jij op dit moment?
Voltaire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven