The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 9 september 2011 om 19:06
vrijdag 9 september 2011 om 20:29
vrijdag 9 september 2011 om 23:40
Een knuffel in mijn kindertijd... Iets met felle kleuren en een nylon stofje. Had m'n moeder een hekel aan.. En ineens was ie verdwenen.... Een ring die ik van mijn moeder had gekregen. Enorm veel gedragen, toen viel ik flink af en toen ben ik hem ergens verloren omdat mijn vingers slanker waren geworden... Uren heb ik staan zoeken!!
Wat versta jij onder kwaliteittijd?
Wat versta jij onder kwaliteittijd?
zaterdag 10 september 2011 om 19:55
zaterdag 10 september 2011 om 20:58
Jep.. Mijn beste vriendinnetje trouwde met een hork en toen ik mijn handtekening op de trouwakte had gezet, werd het alleen maar erger. Kennelijk is haar relatie meer waard dan onze jarenlange vriendschap.. Ik heb tegen haar nooit mijn mening geuit over kerel. Maar kerel heeft wel een mening over mij en daar gaat zij langzaam in mee... In mijn leven is veel gebeurt en heb 'r nauwelijks gehoord of gezien.. Woon intussen al bijna een jaar in dit huisje en ze is nog nooit geweest.. :S Baalde er heel erg van maar ik heb me er min of meer bij neergelegd.
Wie wil jij een rotschop verkopen? Verklaar 't!
Wie wil jij een rotschop verkopen? Verklaar 't!
zaterdag 10 september 2011 om 22:42
Uhmm nou een aantal mensen, waaronder mijn ex-schoonzus, omdat ze het mijn broer bewust zo moeilijk maakt emotioneel gezien. En omdat ik haar stiekem gewoon mis en ze niets meer heeft laten horen na 10 jaar.
*mijn vorige avatar kwam ik laatst in een topic tegen, en tja er is maar 1 wicky de viking! Deze snel gekozen omdat ze zo totaal niet op mij lijkt en gebrek aan inspiratie*
Welke avatar zou jij mij het liefste geven (iets met 2 vliegen, 1 klap)
*mijn vorige avatar kwam ik laatst in een topic tegen, en tja er is maar 1 wicky de viking! Deze snel gekozen omdat ze zo totaal niet op mij lijkt en gebrek aan inspiratie*
Welke avatar zou jij mij het liefste geven (iets met 2 vliegen, 1 klap)
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire