Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Nou, MV. Het onweert flink in bepaalde delen van het land, code oranje is afgegeven. Niet heel fijn om dan over straat te gaan (tenzij misschien met de auto).

Lovestar, lekker de gordijnen dicht en tv op iets gezelligs met het geluid wat harder. Lichten aan en hopelijk gaat het dan beter.
Ik woon in de buurt van Dordrecht en hier is het al dik een uur aan het hozen. Het onweren en bliksemen is nu iets minder maar dat is heel heftig geweest.

Mensen beginnen altijd gelijk te roepen dat het overdreven is dat de waarschuwingen worden gegeven door het knmi, maar van mij mogen ze. Doe er mee wat je wil, maar ga niet achteraf mekkeren als er iets fout gaat.
quote:helene31 schreef op 10 september 2011 @ 22:19:

Nou, MV. Het onweert flink in bepaalde delen van het land, code oranje is afgegeven. Niet heel fijn om dan over straat te gaan (tenzij misschien met de auto).

Lovestar, lekker de gordijnen dicht en tv op iets gezelligs met het geluid wat harder. Lichten aan en hopelijk gaat het dan beter.Oh oke. Ja ik zit niet buiten. Heb de tv aan en hoorde wel een vaag geluid maar dacht dat het de kermis is. Maar kan dus ook het onweer zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lovestar hoe gaat ie daar?
Net,alphen aan de Rijn, nog de poort doorgelopen om de kat te zoeken. Beestje gevonden hoor...wel donder en bliksem maar niets verontrustends
Hier in West-Brabant het ergste weer gehad, ging flink tekeer, veel flitsen, donder en een regen niet normaal, die flitsen zijn wel mooi om te zien.
vond de flitsen eng, 't was de hele tijd achter elkaar door en de hele lucht verlicht (ook west-brabant)
ja hier zelfde buurt love star...ik bang en zoon nog van drie kan niet slapen en wil t liefst kijken pff
Hier in limburg helemaal niets, lekker rustig!
Hier continu flitsen aan de hemel, maar zonder geluid. Scary.
Begint hier nu ook flink te onweren (Alkmaar). Hond is al naar de kelder gevlucht, die is er doodsbang voor. Katten interesseert het niet en ik vind het lekker afkoelen nu.
Hier (oost-Gelderland) helemaal niks. Geen flitsje, geen boembertje, geen druppeltje, niks. En die aardbeving ben ik ook al mis gelopen. Grrrrrrrr.
Nog iemand in de omgeving Eindhoven beschikbaar voor n update?

We vliegen straks op eindhoven, en op n turbulente landing bereid ik me graag voor
Jaimee: als ik de buienradar moet geloven blijft Eindhoven voorlopig buiten schot!
Zo wat een regen weer....
Het giet hier!
Hier in Den Haag is het over. Was even heftig, vooral veel flitsen en korte tijd veel regen.
Dacht even waar hebben jullie t over t was hier prachtig weer vandaag!!! Maar nu is het hier sinds 5 min in Noord Holland Noord ook losgebarsten pfff niet normaal, storm, onweer, alles!
.
In Maastricht niets te merken van noodweer, nog steeds heerlijk warm hier.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 september 2011 @ 22:18:

[...]

Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?

Ja.....Hoorde het op de radio......Ik zag het al aankomen, want het begon lekker

Ik ga de deur niet uit en ik zou niet willen dan een vriendin met dit weer naar mij toekomt. Heb de tv aanstaan voor afleiding....
quote:phoolan schreef op 10 september 2011 @ 22:26:

Lovestar hoe gaat ie daar?

Beter ondertussen Thanks for asking!! De rest natuurlijk ook. Fijn zo'n Vivaforum met lieve forummers

(zorgt ook voor de nodige afleiding )
quote:jaimee21 schreef op 10 september 2011 @ 22:38:

Nog iemand in de omgeving Eindhoven beschikbaar voor n update?

We vliegen straks op eindhoven, en op n turbulente landing bereid ik me graag voor Hier regio Eindhoven. Helemaal niets, maar dan ook niets, aan de hand. Zwoele zomeravond.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Mén, wat een weer!

Komen net uit Zuid-Brabant gereden naar het midden van het land en zijn met de onweersbui meegereden. Striemende regen en continu flitsen en onweer. Hele stukken 60 gereden op de snelweg, 't was echt bar en boos.

Ben erg blij dat we weer veilig thuis zijn.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Lovestar schreef op 10 september 2011 @ 23:02:

[...]

Beter ondertussen Thanks for asking!! De rest natuurlijk ook. Fijn zo'n Vivaforum met lieve forummers

(zorgt ook voor de nodige afleiding )Nu Friends op Comedy Central. Leidt zeker weten af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven