Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
zaterdag 10 september 2011 om 23:24
zaterdag 10 september 2011 om 23:38
zondag 11 september 2011 om 00:17
zondag 11 september 2011 om 00:42
quote:LaRouge schreef op 10 september 2011 @ 23:38:
Hier in dezelfde regio als Lovestar. Was heftig en duurde best wel lang . Hoe gaat het Lovestar? Ik voelde me ook even helemaal niet dapper, gelukkig is het ergste nu voorbij, het rommelt en flitst hier nog wel een beetje.
Ik leef nog
Ik vond het ook best lang duren en best heftig!! "Rust" is al een tijdje teruggekeerd hier in Utrecht. Het lijkt alsof hel niet losgebroken was......
Hier in dezelfde regio als Lovestar. Was heftig en duurde best wel lang . Hoe gaat het Lovestar? Ik voelde me ook even helemaal niet dapper, gelukkig is het ergste nu voorbij, het rommelt en flitst hier nog wel een beetje.
Ik leef nog
Ik vond het ook best lang duren en best heftig!! "Rust" is al een tijdje teruggekeerd hier in Utrecht. Het lijkt alsof hel niet losgebroken was......
zondag 11 september 2011 om 11:37
Giteren en vannacht niets gebeurd. Vriend en hond kwamen droog thuis. Hond is gelukkig niet bang voor onweer.
Nu waait het en de zon schijnt een beetje.
Nederland is zo klein maar dan toch die verschillende weersberichten
Nu waait het en de zon schijnt een beetje.
Nederland is zo klein maar dan toch die verschillende weersberichten
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.