Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Pfff, wat een weer ineens... Ik (Flevoland) was alleen thuis met kind, dat voelde niet fijn. Het ging zo tekeer! Van mijn vriend hoorde ik dat er cm's water op de weg lagen en hij staat nu stil voor omgewaaide bomen op een boerenweg.

Gelukkig was het kort, dat scheelt!
Groentsoep en Bailey: thanks! Hopen dat t zo blijft voorlopig
Hier in dezelfde regio als Lovestar. Was heftig en duurde best wel lang . Hoe gaat het Lovestar? Ik voelde me ook even helemaal niet dapper, gelukkig is het ergste nu voorbij, het rommelt en flitst hier nog wel een beetje.
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
@Jaimee. Het begint hier in de verte te rommelen en net een paar druppeltjes regen. Hoelaat ben je in deze regio?

Nu weer stil en geen regen.

Vriend moet hond nog uitlaten
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:LaRouge schreef op 10 september 2011 @ 23:38:

Hier in dezelfde regio als Lovestar. Was heftig en duurde best wel lang . Hoe gaat het Lovestar? Ik voelde me ook even helemaal niet dapper, gelukkig is het ergste nu voorbij, het rommelt en flitst hier nog wel een beetje.

Ik leef nog

Ik vond het ook best lang duren en best heftig!! "Rust" is al een tijdje teruggekeerd hier in Utrecht. Het lijkt alsof hel niet losgebroken was......
Bailey, het duurt nog even hoor, dikke kans dat de zon alweer stralend aan de ehv'se hemel staat als we landen.

Ik heb meer medelijden met je vriend. En de hond!
Giteren en vannacht niets gebeurd. Vriend en hond kwamen droog thuis. Hond is gelukkig niet bang voor onweer.

Nu waait het en de zon schijnt een beetje.

Nederland is zo klein maar dan toch die verschillende weersberichten
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven