Mode & Beauty alle pijlers

krullen

22-06-2011 22:17 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Voor de dames met krullen:

Ik gebruikte altijd de anti frizz curl activator van de Etos. Vond ik echt super, maar helaas is die uit het assortiment gehaald. Het voordeel van deze curl activator vond ik dat het wat dikker was en mooiere dikkere krullen gaf (hield je haar beter bij elkaar in 1 krul. Niet allemaal losse kleine plukjes met krullen)

Nu heb ik de Scharzkopf taft curl balsem (extra strond nummer 3) gehaald, maar ben hier niet tevreden mee. Zorgt er dus wel voor dat je krullen krijgt, maar niet dat je mooie dikke krullen krijgt zeg maar.

Curl activator van de etos voelde ook dikker aan in je handen.

Heeft 1 van jullie nog een goede tip van een curl activator? Of iemand die de curl activator van de Etos gebruike en al een andere goede vervanger heeft gevonden?

En gebruiken jullie liever een mouse voor krullen of een curl actovator? En waarom? Verschil? Welk merk gebruik je?

Thanks!!!
hebben jullie de curl activator alweer gespot bij de Etos?

ik nog niet maar waarschijnlijk ben ik ietsiepietsie te ongeduldig...
Nee,ben etos deze week al 3x binnengelopen;zou bij mijn etos aan t eind v morgenmiddag komen,want dan krijgen ze nieuwe vracht.ik neem gelijk 3stuks mee;-)
Ik ben na jullie verhalen nu ook wel erg benieuwd naar het spul, dus zit ook te wachten tot het weer in de winkel komt.

Maar even een vraagje, is het een crème of serum? in wat voor potje/flesje zit het?

en gebruik je het op nat of droog haar?
Deze kullenbol is ook benieuwd of het een creme is!

Ik ben net even naar de Etos geweest in Rotterdam Centrum. Volgens de verkoopster daar hebben ze alleen de Etos anti frizz curl activator mousse en spray. Volgens haar was er geen creme op komst?!
Niet naar die verkoopsters luisteren, ik heb een mail gehad van het hoofdkantoor, precies dezelfde als iemand anders hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik was gister bij de Etos en ik heb wel weer iets zien staan van curl activator van Etos merk zelf. Ik gebruik het zelf niet.

Ik gebruik cream gel van Studio Line. Werkt prima voor mij. Ook gebruik ik van Kruidvat Effex Curlgel of zoiets.
Biosilk rules!
Ik gebruik de krulproducten van Guhl. Ben erg tevreden over hun krullenmousse en ze hebben ook nog een ander soort van spray die ik ook wel eens gebruik. Ook de shampoo en conditioner vind ik er fijn. Wel wat duurder maar ik koop ze meestal in een 2 voor de prijs van 1 actie (volgens mij heeft de Etos nu toevallig zo'n actie).
Heeft iemand inmiddels de anti frizz curl activator creme al gespot bij de Etos? Ik heb zo'n beetje alle Etos filialen in Rotterdam en omstreken gehad, maar de creme is hier (nog?) niet te krijgen.
In amersfoort,hilversum en gisteren in amsterdam gekeken;maar nog nikssss!!! Ze hadden al wel de nieuwe worpplekken;dus die stickers voor in t vak.medewerkster zei;denk toch in week 36 de levering...
worpweek was week 35
Ik ben vandaag nog even bij een grote Etos langsgelopen. De leidinggevende vertelde me dat er vorige week inderdaad dingen zijn toegevoegd aan de haarverzorgingsproducten, maar helaas geen Etos anti frizz curl activator creme. In week 41 wordt het haarverzorgingsschap weer veranderd en de kans is dat er dan misschien Etos anti frizz curl activator creme komt, maar zeker wist ze het niet. Ze zei wel dat er veel vraag naar is sinds het uit het assortiment is gehaald. Het zou de 'blauwe' lijn zijn? Het lijkt erop dat we dus zullen moeten wachten tot half oktober.
quote:Maartje13 schreef op 08 september 2011 @ 16:43:

Het zou de 'blauwe' lijn zijn?Klopt, het spullie is heel licht blauw en de letters op de verpakking geloof ik ook.
Hmmm, nou snap ik t niet meer. Heb vrijdag n flesje met n soort drukpomp gekocht van de etos anti frizz lijn, het heet curl activator (geen creme erachter maar t is wel n creme achtige substantie). Maar die hele lijnis zilver/wit qua uiterlijk.

ik dacht beet te hebben want ik had hem eerder nog niet kunnen vinden.

Trouwens ook de potion 9 van sebastian gekocht en daar ben ik meer tevreden over (mag ook wel voor die prijs....

dus dan heb ik wel iets dat erop lijkt maar niet t beoogde?
Hee maar dat is 'm dan! Ik heb net even gecheckt en dacht dat er iets blauwigs was mbt de verpakking van de Curl Activator maar dat zat tussen de oren blijkbaar. Gefeliciteerd, ik ga morgen ook meteen kijken.
Nou dames, ik heb the holy grail gevonden hoor!!

Vandaag in Rotterdam bij de grote Etos naast de AH op de Lijnbaan. Twee pompflesjes Etos Anti frizz curl activator. Het pompflesje is 150 ml, de verpakking doorzichtig met grijs en het spullie wat erin zit, is inderdaad heel licht blauw. De prijs is 5,39.

Ik heb het ook bij de etos in een dorp, als het hier is dan is het vast overal wel nu.

Ik ben benieuwd na jullie verhalen, hoop dat het mij ook zo goed bevalt.
quote:Maartje13 schreef op 12 september 2011 @ 13:35:

Nou dames, ik heb the holy grail gevonden hoor!!

Ik neem er een neut op!
Oe nou ben ik ook wel benieuwd.

Heb bij Etos wel die lijn gezien, maar er was iets wat Curl activator heette en een andere stond anti frizz op (dacht ik maar ga dus nog maar eens beter kijken)

Is Potion 9 ook goed tegen pluis-krul?
VC; je had het ergens over een zeezoutspray. Hoe heet die en waar koop je die?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:MaraMila schreef op 12 september 2011 @ 22:48:

Oe nou ben ik ook wel benieuwd.

Heb bij Etos wel die lijn gezien, maar er was iets wat Curl activator heette en een andere stond anti frizz op (dacht ik maar ga dus nog maar eens beter kijken)

Is Potion 9 ook goed tegen pluis-krul?

Er moet in grote letters Curl Activator op staan, misschien staat er ergens nog in het klein Anti Frizz.

Potion 9 is ook lekker maar anders, gladder, minder stug. Curl Activator geeft meer grip. Ga anders eerst een proefje vragen van Potion 9 want dat zit in een heel andere prijsklasse.
quote:louise1 schreef op 13 september 2011 @ 10:03:

VC; je had het ergens over een zeezoutspray. Hoe heet die en waar koop je die?Ik heb er twee, ten eerste de Sea Salt Spray van Lee Stafford (roze fles), te koop bij o.a. Etos, euro of 6. Dit is een vrij heftige;

Ook heb ik die van Fudge, te koop bij de kapper (Kinki) a 15 euro, ook fijn, iets "gematigder" dan die heavy stuff van hierboven;

Beide spray je a.h.w. "in" je haar, niet erbovenop (mag ook hoor maar het gaat juist om de grip bij de aanzet).
Bedankt VC; eens kijken of ik mijn steeds dunner wordende bosje krullen weer stevig in de krul kan krijgen!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Oh ben ik ook benieuwd naar! Op zee-vakantie heb ik altijd heeerlijk stug haar. Ik gebruik daarom altijd de John Frieda volume-shampoo, dat maakt het ook stugger.

Ik had trouwens gisteren ook iets van de Etos in mijn haar gedaan (stond nog, mijn eigen spul was op), maar in droog haar werd het vooral vet... Even op het flesje kijken:

Anti Frizz moulding cream shine

Heb ik denk ik al 3 jaar
Graag gedaan hoor.

Ik zou beginnen met die roze, heb hem net even ingesprayd, en die voelt wel echt lekker stug, beetje "viezig" zelfs.

Mijn moeder, met dezelfde krul als ik, zweert bij die andere, van Fudge, die sprayt zij in heur haar na het wassen, beetje knijpen, aan de lucht laten drogen en prima. Ik gebruik die andere dus pas als mijn haar droog is. Je moet het even uitproberen.

Ik heb zeg maar dit haar, ook die lengte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven