vroeger werd hij dan wel een paar dagen boos op me omdat ik dan alleen met een vriend naar de film was gegaan.. en nu lijkt hij gewoon imuum en er niets meer om te geven.
Hmmm .... ik vraag me af of die sterilisatie niet beter had kunnen worden uitgevoerd voordat die man op de vrouw kroop.
Het lijkt me ook lastig opereren voor de chirurg.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Anoniem_84155
maandag 12 september 2011 om 11:54
heb een tijdje geleden eens een docu gezien uit Amerika over poppen die vrouwen aanschaffen en dat die er gewoon mee over straat lopen, in kinderwagens
OMG! Ik zie Chucky voor me met de buurvrouw in de kinderwagen
alleen wel op mannen gebeid met tijden, want die snap ik gewoon niet.
Die snap ik nou ook niet.
Anoniem_108061
maandag 12 september 2011 om 14:12
Hij kan alle verdiepingen aan, heeft ook een señor zodat hij niet van de trap afvalt
Die Spanjaarden zijn zó multi-inzetbaar, ik heb daar een señora voor. Nooit meer beneden gelegen.
* Hier wordt een sensor bedoeld *
Anoniem_108061
maandag 12 september 2011 om 14:18
quote:Madhe schreef op 12 september 2011 @ 14:01:
[...]
Die snap ik nou ook niet.Lijkt me een gevalletje klok en klepel. Op de toren van de beurs van Berlage staat de spreuk: beidt uw tijd, duur uw uur, wat grofweg betekent: rustig afwachten.
PS: er tegenover staat (stond) trouwens een fontein met het opschrift 'spoel uw smoel'.
Lijkt me een gevalletje klok en klepel. Op de toren van de beurs van Berlage staat de spreuk: beidt uw tijd, duur uw uur, wat grofweg betekent: rustig afwachten.
PS: er tegenover staat (stond) trouwens een fontein met het opschrift 'spoel uw smoel'.
Ga je het me nou uitleggen?
Edit; ik heb de quote cursief gemaakt, zo is het makkelijker om te reageren, denk ik.
Anoniem_107486
maandag 12 september 2011 om 14:37
En die worden gehaaid gepest op school natuurlijk......
Die zou ik dus niet durven pesten..
Anoniem_121189
maandag 12 september 2011 om 14:38
quote:sri schreef op 12 september 2011 @ 14:12:
Hij kan alle verdiepingen aan, heeft ook een señor zodat hij niet van de trap afvalt
Die Spanjaarden zijn zó multi-inzetbaar, ik heb daar een señora voor. Nooit meer beneden gelegen.
* Hier wordt een sensor bedoeld *
Anoniem_121189
maandag 12 september 2011 om 14:39
quote:sri schreef op 12 september 2011 @ 14:18:
[...]