Eten ruil topic
dinsdag 13 september 2011 om 12:52
dinsdag 13 september 2011 om 13:30
quote:Larissje schreef op 13 september 2011 @ 13:27:
Had het gezegd, ik kom net bij de supermarkt vandaan! Ik heb in de aanbieding, croissantjes, witbrood, rijstewafels en knackerbrod. Wil ik wel ruilen voor die vis, de vent hoef ik niet, alleen de vis!
Jamaar dat had je toch ook niet tegen mij gezegd dat je daarheen ging?
Maar ehm, ik wil wel ook een rijstewafel!
Had het gezegd, ik kom net bij de supermarkt vandaan! Ik heb in de aanbieding, croissantjes, witbrood, rijstewafels en knackerbrod. Wil ik wel ruilen voor die vis, de vent hoef ik niet, alleen de vis!
Jamaar dat had je toch ook niet tegen mij gezegd dat je daarheen ging?
Maar ehm, ik wil wel ook een rijstewafel!
dinsdag 13 september 2011 om 13:31
quote:desteny schreef op 13 september 2011 @ 13:27:
he verdorie...ik wou die vent wel ruilen voor een halfje brood..isienievanjounie.das ook pech hebben.utzitmeniemeenie :(Nou ik heb er wel een maar ik denk dat die op zijn minst not amused is als hij hoort dat ik hem geruild heb voor een half brood. Gek eigenlijk.
Ik heb nog een leuke broer in de aanbieding?
he verdorie...ik wou die vent wel ruilen voor een halfje brood..isienievanjounie.das ook pech hebben.utzitmeniemeenie :(Nou ik heb er wel een maar ik denk dat die op zijn minst not amused is als hij hoort dat ik hem geruild heb voor een half brood. Gek eigenlijk.
Ik heb nog een leuke broer in de aanbieding?
dinsdag 13 september 2011 om 14:05
dinsdag 13 september 2011 om 14:15
dinsdag 13 september 2011 om 14:25
quote:Tomatensoep schreef op 13 september 2011 @ 14:12:
Wel bevestiging dat ik niet zelf mijn boterhammen moet halen trouwens, ik ging met de bus en er is een heel dikke meneer op mijn kleine teen gaan staan.. au!
Wil je mijn vis lenen? Kan je mooi fishslappen! Daar wilde ik hem graag voor hebben!
( het lijkt me zo epic om een keer iemand met zo'n vis voor zijn kop te slaan he! Volgens mij bescheur ik het dan echt!)
Wel bevestiging dat ik niet zelf mijn boterhammen moet halen trouwens, ik ging met de bus en er is een heel dikke meneer op mijn kleine teen gaan staan.. au!
Wil je mijn vis lenen? Kan je mooi fishslappen! Daar wilde ik hem graag voor hebben!
( het lijkt me zo epic om een keer iemand met zo'n vis voor zijn kop te slaan he! Volgens mij bescheur ik het dan echt!)
dinsdag 13 september 2011 om 14:57
quote:elastiekje schreef op 13 september 2011 @ 14:14:
Ik heb chocoladekoekjes gebakken met 3 soorten chocolade, iemand geinteresseerd? Ik heb enoooorm zin een donut, maar die zal wel niemand hebben
Ik mag geen chocolade maar ze klinken wel érg lekker!
(ik zit nu op school en heb stiekem een broodje frikandel gegeten)
Ik heb chocoladekoekjes gebakken met 3 soorten chocolade, iemand geinteresseerd? Ik heb enoooorm zin een donut, maar die zal wel niemand hebben
Ik mag geen chocolade maar ze klinken wel érg lekker!
(ik zit nu op school en heb stiekem een broodje frikandel gegeten)
dinsdag 13 september 2011 om 14:58