nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
ja idd. inzicht heb ik wel. dat zegt mn instructeur ook.

het is vooral dat ik met de automaat nauwelijks ervaring op heb kunnen doen.

Hij is idd ok, maar ik kende hem al van mijn werk.

(ik werk bij Vluchtelingenwerk afdeling Gelderland. daar doet hij al jaren vrijwilligerswerk. daar ken ik hem van)

nog geen examen, wel een TTT binnenkort.

Wilde ik eerst helemaal niet, maar er zijn toch wel erg veel voordelen aan de tussentijdse toets dus doe ik hem toch maar.
Alle reacties Link kopieren
Jippie, isadoro gefeliciteerd met je avatar!

Tja, een TTT... Toen ik examen deed begonnen ze daar geloof ik net een beetje mee. Mijn ouders vonden het verschil in kosten te klein tussen een TTT en een examen, dus die zeiden, dan maar gewoon een examen. En toen zakte ik dus... Tja.

De TTT is een goede manier om te zien hoever je al bent, en waar je nog aan moet werken. En erg goed als je bijvoorbeeld examenangst hebt ofzo. Je kunt immers niet zakken, dus de druk is op dat moment een stukje minder. Maar je kunt wel vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen. Altijd mooi meegenomen!

Heb weinig nutteloos te melden verder, heb net mijn dubbelvla op...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Wat voor smaak dubbelvla?

Hier vanavond pannenkoeken gegeten....
Soezie: roer jij de dubbelvla door in je schaaltje of juist niet?
in heel nederland storm, regen en bliksem in hier

in het oosten des lands (gelderland) niet.

vind ik niet eerlijk. dat is gelijk mijn nutteloze mededeling.

vind het hier qua nutteloosheid gehalte vrij zorgelijk, nog te veel nuttige gesprekken
Hahaha, inderdaad een zorgelijk nuttig niveau hier...

Over de dubbelvla, neeeeeeeee! Niet doorroeren! Ik had nu vanillie/chocola, en dan eet ik eerst de vanille eruit en dan de chocola.

Overigens was ik ook diegene die in het 'tic' topic de m&m's op kleur sorteerde...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Van mij had je het weer vannacht mogen hebben Missphoebe... Kon er niet van slapen.
Kunnen de mensen die ver weg wonen van Zwolle vanmiddag en vanavond even wat regendansjes doen? Hopelijk blijft het hier dan droog. Citymoves moet niet in het water vallen!
Het is niet nutteloos, maar wel erg leuk: Ik ben vreselijk verliefd geworden! Het is zo'n heerlijk gevoel! En het is wederzijds <3
Ooo isadoro, fijn! Helemaal als het wederzijds is! Kende je hem (haar?) al langer? Of liefde op het eerste gezicht?
Ik vond hem vanaf het eerste moment interessant. Hij had helaas een relatie, dus ik heb mij op de achtergrond gehouden.

Ik kwam hem weer tegen en hij is nu vrij. Dus nu kan ik toegeven aan mijn gevoelens en het is zo heftig en zo intens!
Ooeoeoeoe, klinkt echt heerlijk isadoro!

Hier wel een nutteloze mededeling: zit al een half uur te wachten op iemand van MP... Zucht. O ja, en heb nog steeds keelpijn. Inmiddels ook alweer meer dan een week mijn stem kwijt.
Nou ja zeg! Wachten is stom. Gelukkig heb je het forum en er is niets op tv.

Ik ga vanavond een begin maken aan de berg strijkgoed. Echt een enorme berg!
Strijken doe ik niet eens meer aan, hahaha! Okee, overhemden dan, maar verder echt zo ongeveer niks. Ik selecteer mijn kleren er gewoon op dat ze niet gestreken hoeven te worden... Durf volmondig toe te geven dat ik een erg slechte huisvrouw ben.

Toen ik hier net had getypt dat ik zat te wachten stond ie natuurlijk voor de deur. Had het al een half uur eerder moeten typen, was ie er ook een half uur eerder geweest. Zoiets voelen ze gewoon, ben ik van overtuigd.
Joehoe! Isadoro, wat leuk! Hang je nu de hele avond met hem aan de sms?

Qua nutteloze mededelingen: ik heb nieuwe sloffen van Falke en ze zijn heel erg fijn!
Ik moet mijn katten nog voeren... en dat laten ze merken ook. Over nutteloze opmerkingen gesproken.

Heeft Falke ook slofjes? ik zoek ook nog nieuwe slofjes... Of zijn het van die anti-slipsokken?
Ik moet mijn zoon nog voeren. Dat laat hij nog niet merken.

Het zijn echt sloffen. Althans, soort voorgevormde sokken met een suède achtige onderkant.

Ze zijn grijs.
Ik hou van dikke sokken met noppen! Maar die hebben ze ook gewoon bij de HEMA.

We zitten een beetje te mailen en te smsen, maar hij moet 's avonds werken. Zie hem morgen gelukkig :-) :-) :-)

Ik moet mijzelf voeren, maar mijn lijf laat dat niet horen
Komt door de liefde isadoro. Heb je spontaan geen honger meer.

Ik ga zo de huisarts bellen. Hopelijk kan ik nog terecht.
Mooi, ik kan om 10:20 terecht. Ben benieuwd.
zit me op mn werk stierlijk te vervelen en mijn collega lult me de oren van mn kop (terwijl dat gewoonlijk mijn talent is )
Huisarts, Soezie? Niets ernstigs, hoop ik? (of moet ik even teruglezen en mijn geheugen aanzetten...?)

Slap ouwehoerende collega's kan heel irritant zijn. Terwijl, als jij het doet, het natuurlijk nooit saai of vervelend is. Dat lijkt me duidelijk.

Ik heb gisteren al mijn strijkgoed weggewerkt. Nu ga ik de badkamer boenen. En daarna ook nog het fornuis schoonmaken. Ik lijk wel verliefd!
Nee hoor, niks ernstigs. Ben al ruim twee weken mijn stem in meer of mindere mate kwijt, en had de hoop dat de huisarts een reserve voor me had. Helaas, allemaal uitverkocht.

Ik ben nu dus ook geen slap ouwehoerende collega, terwijl ik dat normaal ook prima kan zijn. En ik ben dan noooooit irritant natuurlijk.
Soezie, wat zeg je? Ik kan je niet verstaan....

O wacht, dit was het nutteloze info topic en niet het flauwe grappen topic.

Heb het heeeeeeel druk op mijn werk, dus geen tijd om daar slap te ouwehoeren. Dat doe ik dus maar hier. Op mijn nieuwe sloffen.

Moet nu nog even de bestelling bij Albert Heijn aanpassen.
flauwe grappen zijn ook nutteloos dus toegestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven