Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Zoeb,ik denk dat jij gewoon 2 weken naar Bo moet om te Yoga-en

Is dat gunstig(voor jeweetwelTLdinges) voor jou dat je hand en pols redelijk beperkt zijn?

Hopelijk helpen de oefeningen.

Het ruikt hier heerlijk naar stoofperen en draadjesvlees.

Winterkost terwijl de zon hier naar binnen schijnt

Ik heb het best druk sinds de kinderen weer naar school gaan,ook met die 20 u werken.En eerlijk gezegd heb ik best veel aan mijn hoofd,dus ik denk dat ik daarom niet zo lekker ga op het moment.
Wij hebben ook net stoofpeertjes gekocht Coe!

Tja, hoe je het ook bekijkt, de zomer (was die er dan?) is toch voorbij.

Tjonge, het was pittig bij de osteopaat.

Hij had het over scheefstand van mijn bekken waardoor mijn ene been korter is dan het andere. Verder zaten er twee rugwervels niet goed. En dat had weer te maken met mijn darmklachten.

Hij heeft me wel 4 keer 'gekraakt' en dat was redelijk (ahum..) pijnlijk. En toen had ik de illusie dat ik me als nieuw zou voelen als ik van dat bed af kwam, maar niks is minder waar.

Gelukkig heeft ie ook nog wat dingen gedaan die wél lekker aanvoelden.

Over drie weken heb ik een vervolgafspraak.

Hihi Zoeb, ik kan je dus een handje geven, ook twee verschillende benen!

En yoga lijkt mijn eigenlijk ook best lekker.

Mamzie, hoe gaat het met jullie?
Peertjes waren al lekker,morgen nog lekkerder denk ik.

Raar Goldie,dat je zo'n pijn hebt na dat kraken,ik en vriend worden iedere maand gekraakt maar dat doet is niet pijnlijk!!

Ik voel me nl wel als nieuw als ik daar naar buiten loop.

Donderdag mag ik weer!

Zo,nu ouderavond!Tot later..
Misschien dat het volgende keer beter gaat Coe.

Ik hoop het.
Moggu..
Gold,hoe voel je je nu?Hopelijk geen "spierpijn".

Zoeb,vermaak je je zo thuis?Voor jou als bezige bij zal dat best wennen zijn.

Mamz en Fussie een

MissM,ik las leuk nieuws!Toch geslaagd dus,leuk!!

Gelfje,lekker gegeten?en misschien toch nog op tijd je bed ingedoken.

Ouderavond..het meeste wat verteld werd,wist ik al uit het boekje.Wel even kennisgemaakt met de mentor en andere ouders.Ik kwam zelfs oud klasgenoten van mij tegen,leuk dat de kinderen dan weer op dezelfde school zitten.

Middelste gaat op kamp vandaag.Brr met dit weer.Gister een grote zak snoep gekocht,dat mag eigenlijk niet,maar daar heb ik nu eens poep aan.(het is toch zijn laatste kamp)

Hopelijk werken de pilletjes van de huisarts,daar maakt hij zich zo'n zorgen om.

Uk is ziek,blaft als een zeehond en moest vannacht overgeven.

Die blijft vandaag dus thuis.

Ik probeer dus maar thuis te werken vandaag,mocht dat niet lukken dan haal ik dat volgende week wel in.
Arme Uk, hoesten als een zeehondje is uitputtend.

Ik ruik hier stoofpeertjes en draadjesvlees. Echt winters.

Over 12 weken is het alweer bijna kerst hoor. De weken vliegen.

Ik zag gisteren Sint en kerstspullen naast elkaar in een winkel liggen. Nou ja zeg.

Geef me de vijf Gold. Ik heb dat kortere been al vanaf mijn twaalfde. Toen ben ik eens door blijven lopen met een gebroken knieschijf. Mijn vader zei: " Niet aanstellen, het gaat wel over". (Heul streng) Dat ging het dus niet. Daar heb ik altijd last van gehouden natuurlijk en pas na de knie-operatie twee jaar geleden gaat het goed.
Gaan ze in tenten op kamp Coe? Of in een blokhut o.d.

Met zijn allen in een tent is best warm hoor. Alleen in het begin is het koud.

Ouderavonden vond ik altijd een crime. Die van mij deden nooit hun best. Terwijl ze het wel konden. Alleen Nienke was een kei.
Mogguh...

Ik ben vandaag vrij en heb niks op de agenda.

N I K S.

Lekker hoor.

Ik ga de hele dag lekker maar wat aan keutelen.

(En een paar bedden afhalen, beddengoed wassen en weer opmaken)

Oja en ik moet naar de garage, de hagelschade laten bekijken.

Tot zo ver lekker niks doen .
Zo da's lekker dan Zoeb, da je daar al die jaren mee hebt gelopen terwijl het te voorkomen was geweest...

Gaat middelste nog met zijn oude school op kamp Coe?

En hoe reageren zijn klasgenoten nu hij weg gaat, of weten ze het nog niet?

Zielige Ukkie trouwens...

Mamzie

Fussie

MissM, alles goed?

Ik maak me enigszins zorgen om Rainz. Ik heb al eens op haar hyves gekeken, maar daar is ook geen activiteit...
Middelste gaat nog met zijn oude klas.Nu de druk van de ketel is en hij weet dat hij volgende week start op de andere school,is hij al veel vrolijker.Hij gaat vanmiddag vertellen dat ie van school gaat.

Zometeen nog even mijn handtekening zetten en dan is alles geregeld.

Ze gaan trouwens in tenten,hier een kwartier vandaan

Vriend is nu met hem ontbijten bij de Mac gekkenhuis hier af en toe!!

Ik heb Rainz vorige week een sms gestuurd maar geen antwoord gekregen.Misschien heb ik wel een oud nummer,maar ook ik maak me een beetje zorgen.

Zo nu en dan kwam ze nog weleens posten en na de meet bij mij eigenlijk niet meer.
Oh oh, nu zie ik dat ze op hyves helemaal weg is?!
Morning!!

Deel jullie zorg om Rainz inderdaad, vind het ook 'verdacht' dat we niets meer gehoord hebben. Natuurlijk is ze niet verplicht om hier te schrijven ofzo maar het voelt op een of andere manier niet goed....

Fus en Mamz, als jullie hier lezen.. ook vandaag voor jullie allebei

Etentje gisteren was lekker en gezellig! Wel later geworden dan gepland en ook de wijntjes waren er iets meer dan gepland Maar.. voel me eigenlijk nog best redelijk dus mij hoor je niet klagen!!
Gold, bezoekje aan osteopaat klinkt best heftig. Hoop dat het je wel iets op gaat leveren!!
Misschien heeft Zoeb haar adres?Die woont er niet heel ver vanaf toch?
Ik zal Rainz eens mailen. Ik denk gewoon dat ze het te druk heeft met haar nieuwe baan.

Ik heb de Yogasite weer weggehaald. Dit omdat ik op Bo's topic wijze lessen kreeg dat Yoga echt persoonlijk moet en niet via Internet. Ik ga dus in ons dorp naar Yoga. In ieder geval om de basisprincipes te leren. En misschien vind ik het wel zo leuk dat ik het blijf doen.

Dus geen kater Gelfje? Goed dat het toch fijn was.

Ben benieuwd Coe, wat ze op die school zeggen.

Ik hoop niet dat hij dan op kamp buiten de boot gaat vallen. Ik neem aan de de leraren daar op letten.

Wat fijn dat hij nu al vrolijker is. Hij heeft er veel zin in dus.

Mmm ontbijten bij de Mac om bijna half 12.

Heerlijk vinden die kinderen dat hé.

Fuz en Mamz ook een
Tja, ergens zit het me gewoon niet lekker.

Van andere 'afhakers' weten we ongeveer wel waar ze vertoeven en zie ik nog wel elders voorbij komen, maar van Rainz heb helemaal niks meer gezien.

Zoeb, als jij haar eens wil mailen dan zou ik dat wel heel fijn vinden.

Fijn dat je avondje uit leuk was en dat je nu niet te brak bent Gelfje!

Heeft Oudste trouwens nu net zo'n schooltas als mijn Troela Coe?

Ik ben met de auto bij het schadebedrijf geweest en schade is genoteerd. Gisteren stond er nog een rij met mensen tot buiten, maar nu was ik meteen aan de beurt.

Nu is het wachten tot ze me bellen voor een afspraak.

Wasmachine draait, droger draait, stofzuiger staat al in de aanslag, maar ik ga even languit op de bank, genieten van mijn vrije dag.

Morgen werken en daarna begint de 10-daagse kermis weer.
Ik heb net 8 overhemden gestreken.

Troela's bed is alweer opgemaakt.

En nu ga ik echt even met een theetje languit op de bank.
Ja dat zei je bijna twee uur geleden ook al Gold.

Je bent lekker bezig.
Mamz en Fus dikke

Misschien dat Rainz digitaal verdwenen is omdat toen die ene mevrouw ook stiekem mee las?

Maar ik ben het met jullie eens dat het een beetje raar is, dan had ze dat toch even laten weten?

Ons weekend weg was heerlijk, jammer genoeg was het logeren bij opa en oma, en meteen daarna de overgang naar de drukke werkweek met kinderdagverblijf etc teveel van het goed voor Mmetje. Die wil dus niet meer slapen en spookt 's nachts veel

Ben nu dus totaal niet uitgerust meer, na het werk is het eten, nog even spelen, Mmetje in bad en in bed, daarna nog een uur bezig zijn met een huilend kind en zodra die eindelijk slaapt ook maar meteen naar bed om alvast zoveel mogelijk slaap mee te pikken want 's nachts is het weer bal...

En tussendoor probeer ik dan ook nog wat huishoudelijks te doen, en nog wat dingetjes voor de bruiloft te regelen.

nog regelen:

catering

ringen

fotograaf

to do:

veel was

stofzuigen

bedden verschonen

kattenbak
Oh ja, en schoenen!

Ik heb nog geen schoenen!
Spannend MissM. Het gaat er nu ook hard op aan hé. Arme Mmetje dat hij uit zijn doen is.

Ik heb geen mailadres van Rainz meer. Alles is gewoon weg.

Ik hoop dat ze hier leest en reageert. Ik zal ook een sms'je sturen.
Hé bah, zelfs geen 06 nummer. Lastig zeg.
Nou ja, dan maar hopen dat alles goed met haar gaat.

Ik heb nog lekker met de pootjes omhoog op de bank gelegen hoor.

Lekker atwt spoilers liggen kijken op youtube .

MissM, ik hoop dat Mmetje weer snel het gewone ritme te pakken heeft. Gebroken nachten zijn horror!

En kan je (letterlijk) al een tipje van de sluier oplichten wat je jurk betreft? :-)
Uk heeft me mooi aangestoken,om 13u stond ik de bagage in te laden voor kamp en om 15u met 39,2 in bed.Gelukkig was vriend thuis.Nu gaat het wel weer,duik er zometeen weer in.

Ik heb denk ik nog wel een mailadres van Rainz,zal het morgen even zoeken.

Truste en tot morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven