Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 18 september 2011 om 10:29
Mogguh..
Ja, ik ben druk op de kermis. Gisteren hebben we het droog gehouden tot 's avonds. Viel niet tegen als je een dag van niks verwacht.
Vandaag dag 3.
Morgen werken bij de andere baas. Ik moet nog 3 dagen, alles netjes afronden daar. Ik had ook wel in de ziektewet kunnen gaan, maar krijg liever een mooi getuigschrift mee. En ook al valt het best wel tegen (voel me wel gebruikt eigenlijk), ik ga graag op een nette manier met een rechte rug weg.
En ik heb vrijdag (met mijn hoofd wat overliep van alle drukte)een aanrijdinkje gehad met mijn autootje. Alleen lakschade hoor, maar door een hele domme fout. Ik wilde het eigenlijk thuis niet vertellen, maar dat moest toch want er moet natuurlijk verzekering aan te pas komen .
Ja, ik ben druk op de kermis. Gisteren hebben we het droog gehouden tot 's avonds. Viel niet tegen als je een dag van niks verwacht.
Vandaag dag 3.
Morgen werken bij de andere baas. Ik moet nog 3 dagen, alles netjes afronden daar. Ik had ook wel in de ziektewet kunnen gaan, maar krijg liever een mooi getuigschrift mee. En ook al valt het best wel tegen (voel me wel gebruikt eigenlijk), ik ga graag op een nette manier met een rechte rug weg.
En ik heb vrijdag (met mijn hoofd wat overliep van alle drukte)een aanrijdinkje gehad met mijn autootje. Alleen lakschade hoor, maar door een hele domme fout. Ik wilde het eigenlijk thuis niet vertellen, maar dat moest toch want er moet natuurlijk verzekering aan te pas komen .
zondag 18 september 2011 om 14:06
Fijn Coe dat de koorts weg is. Nu dus bijkomen. Het is wel erg heftig geweest. Weet je nu wat het was?
Gold ik snap best dat je er nu niet meer fijn gaat werken.
En dat gevoel dat je bent gebruikt is ook niet gek.
Hebben ze je precies in de drukste tijd waarschijnlijk aangenomen en nu het rustiger wordt bonjouren ze je weer weg.
Keiharde wereld tegenwoordig en het wordt er echt niet leuker op.
Oei en je auto. Als er alleen een deukje was, hield ik het ook stil hoor. Ik had vroeger wat met paaltjes. Die raakte ik altijd.
Gelukkig is die periode nu over.
Gold ik snap best dat je er nu niet meer fijn gaat werken.
En dat gevoel dat je bent gebruikt is ook niet gek.
Hebben ze je precies in de drukste tijd waarschijnlijk aangenomen en nu het rustiger wordt bonjouren ze je weer weg.
Keiharde wereld tegenwoordig en het wordt er echt niet leuker op.
Oei en je auto. Als er alleen een deukje was, hield ik het ook stil hoor. Ik had vroeger wat met paaltjes. Die raakte ik altijd.
Gelukkig is die periode nu over.
zondag 18 september 2011 om 20:46
Zo, ik kom jullie allemaal even een dikke en brengen!
Mamz voor jou en je jongens heel veel sterkte morgen..
Coetje, heel veel beterschap!!
MissM, hij is gaaaaaafff!! (je jurk)
Enne... nee Zoeb weekend was propvol Huiswerk, school, vrijdag, zaterdag en vandaag eters gehad en ben nu een beetje op eigenlijk. Heb net in mn eentje nog met 2 kastjes lopen zeulen. Die moesten opeens echt NU verplaatst worden maarrr.. nu staan ze heel wiebelig heb er al viltjes onder geschoven maar het is nog steeds niet briljant. Hopelijk wil vriend zo nog even helpen als ie thuiskomt. Ga nu even naar de BH en daarna op de bank!
Slaap lekker voor later allemaal!
Mamz voor jou en je jongens heel veel sterkte morgen..
Coetje, heel veel beterschap!!
MissM, hij is gaaaaaafff!! (je jurk)
Enne... nee Zoeb weekend was propvol Huiswerk, school, vrijdag, zaterdag en vandaag eters gehad en ben nu een beetje op eigenlijk. Heb net in mn eentje nog met 2 kastjes lopen zeulen. Die moesten opeens echt NU verplaatst worden maarrr.. nu staan ze heel wiebelig heb er al viltjes onder geschoven maar het is nog steeds niet briljant. Hopelijk wil vriend zo nog even helpen als ie thuiskomt. Ga nu even naar de BH en daarna op de bank!
Slaap lekker voor later allemaal!
maandag 19 september 2011 om 00:47
Mamz nog een dikke knuffel. Ik heb gereageerd op de bh.
Coetje alweer een beetje de oude?
Gold nog een laatste volle week werken.
Ja zeg Gelf, zo kom jij nooit bij in het weekend. Vind het niet gek dat je dan op zondagavond "op" bent.
Ik ben ook "op" hoor. Ook een druk weekend. Maar ik kan morgen uitrusten.
Coetje alweer een beetje de oude?
Gold nog een laatste volle week werken.
Ja zeg Gelf, zo kom jij nooit bij in het weekend. Vind het niet gek dat je dan op zondagavond "op" bent.
Ik ben ook "op" hoor. Ook een druk weekend. Maar ik kan morgen uitrusten.
maandag 19 september 2011 om 09:00
maandag 19 september 2011 om 09:09
Mamz,wat een gedoe zeg!!
Ik probeer iig om te komen hoor voor jou en je mannen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Gold,wat Zoeb zegt,kan je zaterdag geen vrij nemen?
Middelste werd warm onthaald op school!Het zal heus goed komen vandaag.
Ik word zo opgehaald om naar het werk te gaan,ik durf niet te rijden want ben steeds erg duizelig.
"Onze boot"had wel mooi de 3de prijs in de parade.
Ik probeer iig om te komen hoor voor jou en je mannen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Gold,wat Zoeb zegt,kan je zaterdag geen vrij nemen?
Middelste werd warm onthaald op school!Het zal heus goed komen vandaag.
Ik word zo opgehaald om naar het werk te gaan,ik durf niet te rijden want ben steeds erg duizelig.
"Onze boot"had wel mooi de 3de prijs in de parade.
maandag 19 september 2011 om 09:11
Ik had het ook verkeerd begrepen hoor Mamzie.
Wat naar dat het "getouwtrek" weer van voren af aan begint.
Want zo kun je het inmiddels wel noemen.
Geeft ook niet echt de rust die jullie nodig hebben.
Coetje ik ben ook erg benieuwd wat middelste ervan vind. Mij lijkt het precies de juiste stap te zijn geweest, maar met kinderen weet je het maar nooit.
Wat een heftige griep is dat dan zeg. Jeetje.
Wat naar dat het "getouwtrek" weer van voren af aan begint.
Want zo kun je het inmiddels wel noemen.
Geeft ook niet echt de rust die jullie nodig hebben.
Coetje ik ben ook erg benieuwd wat middelste ervan vind. Mij lijkt het precies de juiste stap te zijn geweest, maar met kinderen weet je het maar nooit.
Wat een heftige griep is dat dan zeg. Jeetje.
maandag 19 september 2011 om 15:57
Zo,middelste gaat definitief naar de andere school.Er stond weer eens een lachend jongetje vol verhalen naast me.
Morgen nog afscheid op oude school en dan heb ik hopelijk mijn vrolijke ventje weer terug!
Zoeb,haha,ik moest het eerst controleren,ging twijfelen of het nu .nl of .com moest zijn
En nu ga ik eerst even rustig zitten met een kopje koffie,voel me nog niet opperbest.
Morgen nog afscheid op oude school en dan heb ik hopelijk mijn vrolijke ventje weer terug!
Zoeb,haha,ik moest het eerst controleren,ging twijfelen of het nu .nl of .com moest zijn
En nu ga ik eerst even rustig zitten met een kopje koffie,voel me nog niet opperbest.
maandag 19 september 2011 om 16:18
maandag 19 september 2011 om 16:25
Wat fijn dat middelste het naar zijn zin heeft op de nieuwe school, dat is een goede beslissing geweest!
Ik ben op zoek naar zilveren of paarse schoenen voor bij De Jurk, en als ik niets kan vinden laat ik schoenen in de goede kleur verven. Maar ik zag dat dat rete duur is, dus dat is echt voor als ik echt echt niets anders kan vinden.
En, heel erg: ik heb voor het huishouden een app gedownload voor op mijn iPhone.
Even een tijdje lijstjes afvinken, momenteel komt er niet veel van omdat ik veel te graag op de bank zit.
Misschien dat dit helpt om weer wat schot in de zaak te krijgen.
Ik ben op zoek naar zilveren of paarse schoenen voor bij De Jurk, en als ik niets kan vinden laat ik schoenen in de goede kleur verven. Maar ik zag dat dat rete duur is, dus dat is echt voor als ik echt echt niets anders kan vinden.
En, heel erg: ik heb voor het huishouden een app gedownload voor op mijn iPhone.
Even een tijdje lijstjes afvinken, momenteel komt er niet veel van omdat ik veel te graag op de bank zit.
Misschien dat dit helpt om weer wat schot in de zaak te krijgen.
maandag 19 september 2011 om 19:57
Fijn dat de overstap een goeie keus is geweest Coe.
Ik ben ook blij voor je middelste .
Zilveren schoenen moeten toch wel te vinden zijn MissM?
Verven lijkt me idd duur.
Maar je trouwt maar één keer (als het goed is ) dus het plaatje moet wel kloppen he?
Voor mij is het nu echt aftellen in de winkel: Alleen vrijdag en maandag nog werken.
Voormalig TL kwam vandaag nog even langs en ook zij gaf aan het heel erg k*t te vinden. En mijn andere collega's vroegen of ik weer terug zou willen komen als er weer een plaatsje mocht zijn. Allemaal erg lief.
Vanavond vrij, dus lekker op tijd naar bed.
Morgen weer een dag kermis.
Ik ben ook blij voor je middelste .
Zilveren schoenen moeten toch wel te vinden zijn MissM?
Verven lijkt me idd duur.
Maar je trouwt maar één keer (als het goed is ) dus het plaatje moet wel kloppen he?
Voor mij is het nu echt aftellen in de winkel: Alleen vrijdag en maandag nog werken.
Voormalig TL kwam vandaag nog even langs en ook zij gaf aan het heel erg k*t te vinden. En mijn andere collega's vroegen of ik weer terug zou willen komen als er weer een plaatsje mocht zijn. Allemaal erg lief.
Vanavond vrij, dus lekker op tijd naar bed.
Morgen weer een dag kermis.
maandag 19 september 2011 om 21:39
maandag 19 september 2011 om 21:45
En toen was mijn bericht al verzonden terwijl dat nog niet de bedoeling was.
Mamz,vandaag een rustig dagje gehad of was het weer volop geregel?Ik hoop het niet voor je!
Zullen we richting einde week even bellen ivm meet zaterdag?
Goldie,wat een lieve collega's en TL!
Ik heb gehoord dat dat elders wel anders is
Gelfje,een rustige avond vanavond of weer volle bak aan de studie?
Vanavond nog boodschappen gedaan,en een taart in elkaar geknutseld.Zoon van een vriendin wordt morgen 18.
Ik heb een taartbodem gemaakt van karton met daarop watten en 18 kleine flesjes Pisang Ambon
Ik heb ook een vraagje op de Bh gezet.
Mamz,vandaag een rustig dagje gehad of was het weer volop geregel?Ik hoop het niet voor je!
Zullen we richting einde week even bellen ivm meet zaterdag?
Goldie,wat een lieve collega's en TL!
Ik heb gehoord dat dat elders wel anders is
Gelfje,een rustige avond vanavond of weer volle bak aan de studie?
Vanavond nog boodschappen gedaan,en een taart in elkaar geknutseld.Zoon van een vriendin wordt morgen 18.
Ik heb een taartbodem gemaakt van karton met daarop watten en 18 kleine flesjes Pisang Ambon
Ik heb ook een vraagje op de Bh gezet.
maandag 19 september 2011 om 22:15
dinsdag 20 september 2011 om 08:08
Mamz toch fijn dat je van je af hebt kunnen praten. Maakt niet uit dat je door hebt gemauwd.
Mogguh Coe. En voor iedereen natuurlijk.
Gold wat lief. Had ik maar zo'n TL. Nou ja jij hebt die natuurlijk nu ook niet meer.
Doe je dat? Weer terug gaan als er een plaatsje is?
ik zie dat gejojo ook op mijn werk. Uitzendkrachten die komen en gaan. Je moet het maar willen. Maar ja, als je geen werk hebt en je wil graag werken dan snap ik het wel.
Mogguh Coe. En voor iedereen natuurlijk.
Gold wat lief. Had ik maar zo'n TL. Nou ja jij hebt die natuurlijk nu ook niet meer.
Doe je dat? Weer terug gaan als er een plaatsje is?
ik zie dat gejojo ook op mijn werk. Uitzendkrachten die komen en gaan. Je moet het maar willen. Maar ja, als je geen werk hebt en je wil graag werken dan snap ik het wel.