Wat is een goede C-datingsite?

14-09-2011 20:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, als gescheiden man (47) zoek ik geëmancipeerde dames via een Casual-datingsite. Maar het lijkt mij allemaal erg commercieel. Wie van jullie heeft ervaring met een oprechte site? Lijkt mij het beste om jullie ervaring te horen. Staat zoveel onzin op internet.
kijk eens op het topic sexdatingsite's (neem tenmiste aan dat je het niet voor niets op de sexpijler zet)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
"druk druk"... daar ga je commentaar op krijgen
Voor mensen zoals jij hebben ze speciaal kinky.nl gemaakt.
VieVaaVee,

Daar heb je best gelijk in. Maar het is wel waar: co-ouder, werk....

sociaal leven....
...en daar tussendoor heb je dus tijd voor een seksdate? Dan spring je na de daad uit bed en sjeest naar huis?
zucht, Jo12345, dat bedoel ik juist niet. Ik zoek juist iets waar zowel ik als een vrouw zich thuis kan voelen. Gewoon in oprechtheid een leuk contact. Kinky.nl vind ik ranzig!
Nammma, waarom deze conclusie? Ik stel gewoon een heldere vraag aan vrouwen die zich aangesproken voelen en daar wat mee kunnen, en nu word vervolgens veroordeeld door jou. A: wie geeft jou dat recht, B: waarom, C: kun je uberhaupt een antwoord geven? Ik dacht dat emancipatie iets anders betekent dan zuurzijn? Of hebben we alle tijd verspeeld sinds de jaren Zestig? Zeg het maar..
Mannen die hier om contacttips vragen bedoelen meestal sekstips. En dan het liefst niet via zo'n lastige site, maar gewoon hier even snel een emailadresje scoren. Vandaar wellicht de wat sceptische reacties. Dat je je oproep op de sekspijler hebt gezet helpt overigens niet echt mee om je te zien als integere huisvader.
Dag Blyt, waarom is dat geen goede keuze? En welke topic moet ik dan kiezen? Ik vind het zuur-gehalte hier wel ERG hoog dames.

Ik ben hier voor het eerst en wordt gefileerd. Dankjulliewel!
als je het meer in relatievorm ziet moet je het niet op de sexpijler zetten, hier zoek je onderwerpen over sex dus zal men hier denken dat je sex contacten zoekt.

op relatie zul je weer andere reacties krijgen.

Ik heb het andere topic voor je omhoog gehaald
nou op relaties zullen ze nog zuurder en harder zijn vrees ik veel teleurgestelde vrouwen/

en ja op viva zitten veel pinnige dames daar moet je hier tegen kunnen
quote:rja63 schreef op 14 september 2011 @ 21:19:

Dag Blyt, waarom is dat geen goede keuze? En welke topic moet ik dan kiezen?

Gut, ik weet niet hoor... Je wil geen seks maar wel contact... Hmmm, welke pijler is dan geschikt.... Je wil dus eigenlijk een soort van relatie. Oh, wacht! Wat dacht je van relaties?

Als je je bericht onder het kopje SEKS zet, wat denk je dan dat mensen denken? Kom op, jong, niet zo onbenullig.

quote: Ik vind het zuur-gehalte hier wel ERG hoog dames.

Ik ben hier voor het eerst en wordt gefileerd. Dankjulliewel!Ik vind het onbenullig-gehalte in je topic erg hoog. Ieder zijn ding, he.
E-matching geprobeerd? Lexa? Pepper?

Lijken mij normale gewone ontmoetingssites.

Of ze hebben wat jij zoekt weet ik niet, en ja, die schijnen wat te kosten.

Verder vind ik het opmerkelijk dat je binnen een half uur na posten al in de gordijnen klimt.

Heb je zelf al een beetje serieus door de datingsites geneusd?
Secret Flirt is top. Geweldige site met veel interessante mensen.
.
quote:rja63 schreef op 14 september 2011 @ 21:19:

Dag Blyt, waarom is dat geen goede keuze? En welke topic moet ik dan kiezen? Ik vind het zuur-gehalte hier wel ERG hoog dames.

Ik ben hier voor het eerst en wordt gefileerd. Dankjulliewel!

Zuur? Meer 'n gevalletje RTFM lijkt me

Op ieder wat groter forum, of het nou 'n "typisch" vrouwenforum is, 'n motorforum of 'n klaverjasforum, zul je gefileerd worden als nieuweling als je je niet de moeite getroost hebt om je vertrouwd te maken met de geldende mores.

Gewoon blijven plakken, beetje rondneuzen, wat topics lezen die je aanspreken en 't dan over 'n poosje nog 's proberen. Als je intussen niet al de site gevonden hebt die je zoekt. Want ook dat is hier heus al wel 'n keer besproken.
Ga zelf eens rondneuzen op internet zou ik zeggen. D'r zijn voldoende sites voor zowel relatie-gerichte dating sites als sex-gerichte dates. Je moet er wel ff de tijd voor nemen, maar het loont. Het kan de investering waard zijn.

Maar om reacties die niet voldoen aan je verwachtingspratroon "zuur" te noemen, vind ik wel wat ver gaan.
hoihoi, hangt er een beetje vanaf wat je zoekt. Sex of een relatie. Heb wel ervaring met datingsites. Maar als vrouw krijg je al vaak getrouwde mannen achter je aan die je er extra bij willen hebben en dat is niet altijd leuk. Dus als je voor een relatie gaat is het prima, maar wil je voor alleen een sexrelatie, zou ik je afraden om gewone datingsites te bezoeken, want dan krijg je geen leuke reacties. (Ik kon er trouwens wel om lachen, hoor).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven