rare kennis

15-09-2011 18:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriend en is ooit opgenomen geweest ivm psychische klachten. hij heeft daar mensen leren kennen en daar gaat hij af en toe weleens heen.. hij heeft mij eens gevraagd of ik een keer mee ga daar op bezoek bij die kennis. nu twijfel ik..ik hoorde van hem verhalen dat hun erg alcoholverslaafden zijn en laatst die vrouw ruzie had met haar vriend en de schuur in de fik stak..dus nu twijfel ik of ik daar wel heen wil met hem..want dat ze eigenlijk niet deugen..wat zouden jullie doen?
Ik zou ze het voordeel van de twijfel geven; jij vindt je vriend toch ook een leuke man? Hoe zou je het vinden als mensen het over hem hadden en dan iets zouden zeggen als " die gevaarlijke gek waar Smurfje mee gaat " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zouden jullie meegaan naar zulke mensen?
Ja, ik zou op de koffie gaan.
Hoe is het met je vriend? Ben je nou al gestopt met die l*l?

ontopic: Als het die zelfde vriend is van al die vorige topics dan zou ik helemaal nergens meer met hem mee naar toe gaan!
Inderdaad, als het nog steeds dezelfde is, zou ik niet meegaan. Nergens heen. En dat ligt niet aan de "rare" kennis.
ken de "vriend" en vorige topics niet, maar anders zou ik wel gaan.

Vind het zelf weinig zinvol om uit te gaan van "verhalen van anderen". Vanuitgaande dat je een grote meid bent, zou ik zeggen, ga een keer op de koffie of ergens wat drinken en kijk zelf wat je er van vindt.
Ben je bang dat ze jouw schuur ook in de fik komt zetten ofzo? Je kunt toch gewoon eens meegaan en kijken. Zijn ook gewoon mensen, misschien /wss vinden ze het leuk als ze je eens ontmoeten.

Als jouw vriend bijv veel over je heeft verteld en jouw steun (? Denk ik?) toen hij intern zat en die mensen ook, dan kun je misschien juist heel fijn met ze praten omdat ze de situatie kennen?
Ik ken de voorgeschiedenis niet, trouwens.
Een keer meegaan kan toch geen kwaad, lijkt me.

Misschien zijn ze heel anders dan in die verhalen, en zo niet, dan is er niets verloren.
Ik zou gewoon mee gaan. Je kunt nog altijd met die vriend van jou afspreken dat als jij je niet op je gemak voelt daar dat je het aangeeft (door een seintje ofzo) en dat jullie dan samen vertrekken.

En zo'n bezoekje hoeft ook niet lang te duren...
Erg alcoholverslaafden, schuur in de fik steken?? Neuh laat maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die vrouw heeft in ieder geval wel temperament. Als ik ruzie met m'n vriend heb, heb ik ook zin om de schuur in de fik te zetten, maar ik heb geen schuur.
Lang niet gezien Smurfje....

Maar een kop koffie kan geen kwaad toch?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Zelf zou ik er niet zo´n behoefte aan hebben om mee te gaan als ik het zo hoor. Maar dat ben ik.
quote:Aubrey schreef op 15 september 2011 @ 18:50:

Ja, ik zou op de koffie gaan.

Omdat jij Aubrey bent zou je gaan. Maar als je een klein, naief smurfje was? Lijkt het je dan verstandig?
Jij zegt dat ze niet deugen?

Weet je wat ze over jou zeggen/denken?

Lekker op de koffie gaan. Jij kent ze niet.
Smurfje! Dat is lang geleden!

Ben je al verhuisd meisje? Werk je nog waar je eerder werkte? Ga je nog steeds om met die man van toen?

Ik zou niet met die man mee gaan als ik jou was. Lieve schat, jij verdient beter! Geloof ons nou eens!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een hoog 'Tokkie' gehalte
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Voor geen goud ging ik daar op de koffie, want dit klinkt me echt veel te Tokkie in de oren.

En voor Smurfje vind ik dit eerlijk gezegd geen goede omgeving.
Waarom zou jij mee moeten gaan naar een kennis of vriend van een vriend van jou? Dat is toch niet nodig? Het zijn zijn vrienden en jij hebt de jouwe toch? Daarbij zou ik er ook niets voor voelen om met dit soort mensen af te spreken. Klinken me geen lekkere lui om mee om te gaan.
Ik hou best van een beetje geschift hoor, en ik wil best op bezoek bij gezellige geschifte mensen, ook als ze bier drinken (als ik dan ook maar een biertje krijg )

Maar een bezoek aan mensen die ruzie maken en schuren in de fik steken lijkt me niet gezellig en ook enigszins riskant, dus ik zou niet gaan. Niet omdat ik nou zo onevenwichtig ben of zo, maar gewoon omdat ik voor mijn plezier bij iemand op bezoek ga en niet voor mijn verdriet.
Smurf...dat is lang geleden. In jouw geval zou ik niet gaan.

Hoe is het verder met je?
Littlemiss, we kunnen Smurfje hier van alles af- of aanraden. We hopen allemaal het beste voor haar.
met mij is alles goed verder. alleen lijkt me dat gewoon geen zuivere koffie..die mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven