Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Tja Freddy doe dan ook je best om erbij te horen.

Je gaat idd naar huis ja.
Misschien dat ze zo snel opgaf omdat ze denkt datSJ ook heeft opgegeven..
Betere teams zo na de ruil. Lauretta lacht weer.

En die luxe vind ik ook niet leuk, maar ik denk dat er meer swaps gaan komen. En dat kan alleen maar leuke dingen opleveren nu ze het allemaal weten.

En ik vind die Miep in de grot een huilie.

Kom op zeg een dag alleen en al gaan janken, je weet dat er iemand bij gaat komen en anders moet je niet aan ER mee doen.
Zitten ze nou ook nog te zeuren om fruit? ze hebben daar al zoveel eten, en een heerlijk bed, mooi bestek.
Freddy probeert weer indruk te maken met zijn fysieke kracht terwijl bij elke proef blijkt dat hij juist niet zoveel kracht heeft.
Aan de ene kant lijkt het me fantastisch om mee te doen, zou wel goed voor me zijn denk ik.

Maar ik ben niet genoeg getraind, hou van lekker eten, hou niet van vis en rookverslaafd.

Ik denk ook dat ik me kapot zou vervelen, net als Kobe net zei.
Ja Rogue dat dacht ik ook al. Ze hebben een bed!! Dat is al superluxe.

Oh ik vind Sylvia zo leuk! Dat accent alleen al. En echt een knappe meid ook, ook zonder make up.
Ja Freddy zou wat meer moeten socializen ipv steeds zijn vermeende kracht tentoon te stellen.
Ze lult wel veel, Syl en met name over zichzelf.
Ja ik vind Sylvia ook geweldig, herken dat verhaaltje over die muur heel erg.

Super meid. Knap dat ze er zo over kan praten.

Hopen dat de bananen snel rijpen, ja je zal maar honger krijgen!
Die anne loopt nu wel een beetje te slijmen.
Die Kobe is slim. En leuker dan Iwein, ( tot nu toe )
Kobe is ook niet zon lui seksistisch zwijn als Iwein
Syl is ook leuk!
Wie ie twein?
Nee dat vind ik ook wel leuk, dat hij niet zo lui is als Iwein. Hij doet tenminste wat. Groeien daar zelfs gourgettes? Belachelijk
Ik roep ieder jaar dat ik mee wil doen, maar ja, ik ben geen bn'er.
quote:eefjewentelteefje schreef op 15 september 2011 @ 21:23:

Die anne loopt nu wel een beetje te slijmen.

Ja, maar Debora is echt helemaal niet aardig. Wat een bitch zeg.

Natuurlijk doet Anne haar best om in een goed blaadje bij de nieuwen te komen, maar mag zij dan niet haar best doen om erin te blijven. Zo 'slijmt' Deborah bij iedereen door te koken.

En nu hebben ze die betweter van een Esther er ook nog bij, hahaha, dat kan nog best leuk worden.
@ Eefje, Iwein was een kandidaat van vorig jaar.
Dit gaat nog wel knallen hoor ergens....

Zeker als steeds die teams gewisseld worden...

Zitten best een paar haantjes en hennetjes bij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eefje, Iwein is van vorig jaar. Die was zwaar vervelend! Hij deed niks maar bleef in de expeditie door allemaal complotjes. Naar mannetje.

Nou, op kamp zuid zou ik het ook wel redden, dat heeft niet zo veel meer met survivallen te maken.
Deborah was de enige vrouw met 'macht' in de groep door het koken en haar contact met de mannen. Nu zijn er twee indringers en Anne is wat meer aanwezig. Daardoor voelt ze zich onzeker. Ik vind haar ook niet sympathiek.

Eerst leek ze nog wel leuk en stoer.
quote:gemini2011 schreef op 15 september 2011 @ 21:26:

@ Eefje, Iwein was een kandidaat van vorig jaar.

Oooh

Ja deborah vind ik ook vreselijk maar wel een slimme taktiek.

Al gaan mesne zich natuurlijk wel aan ergeren want ze zijn ook niet gek.
quote:missfruztiez schreef op 15 september 2011 @ 21:27:

Nou, op kamp zuid zou ik het ook wel redden, dat heeft niet zo veel meer met survivallen te maken.Ik zou toch liever in kamp Noord zitten, veel leukere mensen.
Dag Freddy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven