Ben&Jerry's
donderdag 15 september 2011 om 20:43
Ik heb zojuist een Chewy Chocolate Chunk Cookies with Vanilla & Chocolatey Chip Ice Cream op. Het is een mond vol. Zowel de naam als het koekje.
Ik ga normaal niet naar de AH maar omdat het op de route van mij werk ligt en ik alleen moest eten vanavond dacht ik, ik haal even een maaltijdsalade. En als toetje... hemel in een zakje. Hahaha. Het is dus ijs tussen 2 zachte koekjes. Smaakt erg deegachtig met chocolade.
Kennen andere mensen dit? En wat vind je hiervan?
Zijn er ook mensen die B&J niet lekker vinden, of het bewust niet kopen?
Of vind je het wel lekker?
Deel het hier
Ik ga normaal niet naar de AH maar omdat het op de route van mij werk ligt en ik alleen moest eten vanavond dacht ik, ik haal even een maaltijdsalade. En als toetje... hemel in een zakje. Hahaha. Het is dus ijs tussen 2 zachte koekjes. Smaakt erg deegachtig met chocolade.
Kennen andere mensen dit? En wat vind je hiervan?
Zijn er ook mensen die B&J niet lekker vinden, of het bewust niet kopen?
Of vind je het wel lekker?
Deel het hier
chocolol wijzigde dit bericht op 15-09-2011 20:51
Reden: misschien teveel reclame?
Reden: misschien teveel reclame?
% gewijzigd
donderdag 15 september 2011 om 21:26
quote:Bijenkoningin schreef op 15 september 2011 @ 21:18:
Je hebt de smaak Half Baked...
Dat is dus Cookie Dough én Chocolate Fudge Brownie in één!
Dat is toch wel mij favoriet.... Die haal in in de avondwinkel, waar ze alle smaken B&J en HD verkopen, maar dat mag ik maar 2-3x per jaar, veel te duur en zo blijft het speciaal
Die van de Aldi zijn inderdaad ook heerlijk!Cookie douch en chocolate fudge brownie lijkt me lekker maar hebben ze hier helaas niet.
Je hebt de smaak Half Baked...
Dat is dus Cookie Dough én Chocolate Fudge Brownie in één!
Dat is toch wel mij favoriet.... Die haal in in de avondwinkel, waar ze alle smaken B&J en HD verkopen, maar dat mag ik maar 2-3x per jaar, veel te duur en zo blijft het speciaal
Die van de Aldi zijn inderdaad ook heerlijk!Cookie douch en chocolate fudge brownie lijkt me lekker maar hebben ze hier helaas niet.
donderdag 15 september 2011 om 21:51
donderdag 15 september 2011 om 21:53
quote:Jorina schreef op 15 september 2011 @ 20:50:
Ik vind Ben en Jerry's niet lekker, is gewoon niet mijn soort ijs. Dan liever koffie-ijs van Hertog.
[afbeelding]
Nee het stroopwafelijs van de Hartog...
Die gaat niet per schaaltje hier thuis....die gaat per bak
Ik vind Ben en Jerry's niet lekker, is gewoon niet mijn soort ijs. Dan liever koffie-ijs van Hertog.
[afbeelding]
Nee het stroopwafelijs van de Hartog...
Die gaat niet per schaaltje hier thuis....die gaat per bak
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 15 september 2011 om 23:03
vrijdag 16 september 2011 om 00:03
Een aantal mensen hebben al gezegd dat die van de Aldi NET ZO LEKKER zijn als de echte van B&J. Dus dan zit er maar een ding op... blind testen. Wat een straf
Dus ik ga binnenkort lekker 2 bekers choco ijs proeven. Ik zal de resultaten hier posten. Als je mee wilt doen aan dit experiment moet je het even laten weten. Hoe meer mensen, hoe officieler de test natuurlijk.
'k Heb er nu al zin in
Dus ik ga binnenkort lekker 2 bekers choco ijs proeven. Ik zal de resultaten hier posten. Als je mee wilt doen aan dit experiment moet je het even laten weten. Hoe meer mensen, hoe officieler de test natuurlijk.
'k Heb er nu al zin in