Reizen
alle pijlers
Lang parkeren Schiphol
donderdag 15 september 2011 23:50
Hoi,
Wij vertrekken zaterdag om 5.40 uur vanaf Schiphol naar Parga.
Nu hebben we (heel dom) geen parkeerplaats gereserveerd bij Smart-parking.
Er zijn zoveel aanbieders dat ik 't even niet meer weet. Omdat wij 's nachts moeten parkeren en ook een transfer moeten hebben zou 't wel fijn zijn als 't een betrouwbaar bedrijf is.
heeft iemand ervaring met lang parkeren bij Schiphol, welk bedrijf is (ook 's nachts) betrouwbaar?
Wij vertrekken zaterdag om 5.40 uur vanaf Schiphol naar Parga.
Nu hebben we (heel dom) geen parkeerplaats gereserveerd bij Smart-parking.
Er zijn zoveel aanbieders dat ik 't even niet meer weet. Omdat wij 's nachts moeten parkeren en ook een transfer moeten hebben zou 't wel fijn zijn als 't een betrouwbaar bedrijf is.
heeft iemand ervaring met lang parkeren bij Schiphol, welk bedrijf is (ook 's nachts) betrouwbaar?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 16 september 2011 00:04
vrijdag 16 september 2011 00:20
quote:Gatti schreef op 16 september 2011 @ 00:17:
@ VotesforLeo, ja langparkeren P2 / P3 denken we ook nog aan maar ik denk dat dat wel een stuk duurder is.
Gaat de transfer ook gewoon 's nachts iedere 10 minuten?Yep, gaat hele nacht door. Het is inderdaad niet supergoedkoop maar wel fijn. Ik weet niet hoe lang je gaat maar voor 8 dagen ben ik rond de 75 euro kwijt. Is gewoon balen als je vliegtijden hebt waarmee je niet met de trein kunt. Maar 75 euro kunnen er op mijn vakantiebudget dan meestal ook nog wel vanaf. In welk appartement zit je in Parga?
@ VotesforLeo, ja langparkeren P2 / P3 denken we ook nog aan maar ik denk dat dat wel een stuk duurder is.
Gaat de transfer ook gewoon 's nachts iedere 10 minuten?Yep, gaat hele nacht door. Het is inderdaad niet supergoedkoop maar wel fijn. Ik weet niet hoe lang je gaat maar voor 8 dagen ben ik rond de 75 euro kwijt. Is gewoon balen als je vliegtijden hebt waarmee je niet met de trein kunt. Maar 75 euro kunnen er op mijn vakantiebudget dan meestal ook nog wel vanaf. In welk appartement zit je in Parga?
vrijdag 16 september 2011 00:25
Ja, 75 euro kan er inderdaad nog wel vanaf. Maar ik ben een ontzettende Hollander en altijd bang dat ik teveel betaal . Althans bij dit soort dingen, op vakantie op een terrasje let ik nergens op.
we gaan naar adam; s House en ik heb er ontzettend zin in. Het is nu 32 graden.
we gaan naar adam; s House en ik heb er ontzettend zin in. Het is nu 32 graden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 16 september 2011 00:43
vrijdag 16 september 2011 15:07
quote:elsschip schreef op 16 september 2011 @ 15:02:
Heb mee gezocht omdat ik pas in november op vakantie ga en het ook van belang is voor mij en heb heel veel aanbieders gevonden van parkeren schiphol http://langparkerenschiphol.net/aanbieders/
Dit lijkt me ook handig, hier staan alle ervaringen met parkeren Schiphol en happy parking is nummer 1 zo te zien uit de reacties.
En je wordt lid om dit te melden???
Kan aan mij liggen, maar dat vind ik verdacht...
Heb mee gezocht omdat ik pas in november op vakantie ga en het ook van belang is voor mij en heb heel veel aanbieders gevonden van parkeren schiphol http://langparkerenschiphol.net/aanbieders/
Dit lijkt me ook handig, hier staan alle ervaringen met parkeren Schiphol en happy parking is nummer 1 zo te zien uit de reacties.
En je wordt lid om dit te melden???
Kan aan mij liggen, maar dat vind ik verdacht...
vrijdag 16 september 2011 15:11
Parkeren doe ik, als ik met het vliegtuig wegga, op P3.
Ooit, jaartje terug, gezocht naar de goedkoopste en me daar aangemeld/plek gereserveerd...................
Bleek bij aankomt dat je de sleutels moest afgeven en je auto als sardientje werd neergezet....Nou ik heb bedankt en ben naar de P3 plaats gereden. Buiten het hoogseizoen is daar voldoende plek en beter geregeld met bussen.
Ooit, jaartje terug, gezocht naar de goedkoopste en me daar aangemeld/plek gereserveerd...................
Bleek bij aankomt dat je de sleutels moest afgeven en je auto als sardientje werd neergezet....Nou ik heb bedankt en ben naar de P3 plaats gereden. Buiten het hoogseizoen is daar voldoende plek en beter geregeld met bussen.
woensdag 21 september 2011 12:17
Geen mensen in je omgeving die de mogelijkheid hebben om je weg te brengen en op te halen? Ik heb zelf laatst nog iemand naar Schiphol gebracht & ook weer opgehaald een paar weken later midden in de nacht. Scheelt hoe dan ook in parkeerkosten. Alleen weet ik niet hoe ver het voor jullie rijden is en of de brandstofkosten opwegen tegen de parkeerkosten.
vrijdag 27 januari 2012 12:52
Gewoon P3 lang parkeren was laatst echt het goedkoopst. Ik betaalde nog geen 50 euro voor een week. Soms is het even zoeken naar een plek. Ook wel eens bijschipholparkeren.nl gebruikt maar bij vroeg vertrek rekenen zij een toeslag waardoor het al snel duur wordt. Verder goede ervaringen mee. Je parkeert dan voor de vertrekhal en je haalt je auto voor de aankomsthal weer op. Goede reis!
vrijdag 27 januari 2012 20:46
Wij parkeerden tot nu toe ook altijd op P3, maar de laatste keer bij Happy Parking. Is ons uitstekend bevallen. Goedkoper en je hoeft niet in het holst van de nacht in de regen over dat megagrote parkeerterrein met je koffer te lopen zeulen.Je wordt voor de deur van de vertrekhal afgezet en opgehaald, 24/7. En autosleutels afgeven, ja, wat is het probleem? Die heb je in het buitenland toch niet nodig? In een beetje hotel met valetparking is het niet anders ..... In een beetje land met servicegerichte warenhuizen rijd je ook voor, geeft je autosleutels af en gaat shoppen. Alleen Nederlanders doen altijd zo moeilijk over het afgeven van hun autosleutels!