Mode & Beauty alle pijlers

High Heels

16-09-2011 10:48 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kopen jullie je high heels? Ben namelijk heel benieuwd welke zaken nu echt goede verkopen...
Je bedoelt gewoon hoge hakken.

Paul Warmer

Eleganza

Manwood

Daniele Dentici

Luuks

Centre Neuf
Die koop ik in de Kalverstraat, daar heb je een winkel met heel veel pumps, en ook goedkoop. Wel mindere kwaliteit, maar de kwaliteit/prijs verhouding is prima. Ik kan even niet op de naam komen, maar volgens mij zit er een a in en is het een naam van ongeveer 4 letters ofzo.. (beetje vaag, ik weet het)
Het ligt er wel aan wat je zoekt, toch?

Feestschoenen, dagelijkse hakken, hoog, niet zo hoog, lak, leer, stijl, prijs?
Ik had laatst deze gekocht maar ze zitten niet lekker en ik draag ze niet meer. Interesse?

euh van haren
Christian louboutin. Goedkoop zijn ze niet
Ik ook veel bij Van Haren. Leuke pumps voor rond de ¤20 die een seizoen meegaan en dan in de kliko verdwijnen.
quote:DeWareJacoba schreef op 16 september 2011 @ 11:01:

Ik had laatst deze gekocht maar ze zitten niet lekker en ik draag ze niet meer. Interesse?

[afbeelding]geen porem! ;D
Ik vind oz wie zo de hakken van 12 cm of meer echt geen gezicht, heeft iets hoerigs.
Overal en nergens. Zolang ze lekker zitten en er leuk uitzien maakt het me niet uit van welke winkel ze vandaan komen. Al vind ik Van Haren schoenen dan weer niks..

[afbeelding]Nee, vind ze persoonlijk er niet echt mooi uitzien en ze lijken me ook echt niet lekker zitten.. Succes ermee!
quote:guppie13 schreef op 16 september 2011 @ 11:13:

[...]

Nee, vind ze persoonlijk er niet echt mooi uitzien en ze lijken me ook echt niet lekker zitten.. Succes ermee!uhmmm... ik denk dat het sarcastisch bedoeld was.
marktplaats
quote:Turkooiss schreef op 16 september 2011 @ 11:12:

Overal en nergens. Zolang ze lekker zitten en er leuk uitzien maakt het me niet uit van welke winkel ze vandaan komen. Al vind ik Van Haren schoenen dan weer niks..

sorry off topic....

Was benieuwd hoe jullie zaterdag met de kinderen was geweest.
quote:kadii schreef op 16 september 2011 @ 11:09:

Ik vind oz wie zo de hakken van 12 cm of meer echt geen gezicht, heeft iets hoerigs.Wat een ronduit belachelijke kinderachtige opmerking! ik loop altijd op hakken van 12 cm, en ik zie der niet als een hoer uit. waarom word dat toch altijd met een hoer geassocieerd?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hakken zijn helemaal prima, maar dan moet je er wel op kunnen lopen. Ik zie soms vrouwen wiebelen op die dingen, dat ziet er gewoon echt niet uit.
Hmm als ik in Nederland ben bij de Ziengs of Dolcis.

In Spanje koop ik de zomer hakken bij de Massimo Dutti (tijdens de uitverkoop).

Verder koop ik ze van Nine West, Sascha London (allemaal uitverkoop).

Gewone pumps haal ik bij de Scala Dei (spaanse winkel).
quote:gember999 schreef op 16 september 2011 @ 10:53:

Die koop ik in de Kalverstraat, daar heb je een winkel met heel veel pumps, en ook goedkoop. Wel mindere kwaliteit, maar de kwaliteit/prijs verhouding is prima. Ik kan even niet op de naam komen, maar volgens mij zit er een a in en is het een naam van ongeveer 4 letters ofzo.. (beetje vaag, ik weet het)Cafe |Moda! ja als ik in Nederland ben kijk ik ook altijd even daar!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

[afbeelding]Nee, kan me goed voorstellen dat die niet lekker zitten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:duffie_1 schreef op 16 september 2011 @ 11:26:

[...]

sorry off topic....

Was benieuwd hoe jullie zaterdag met de kinderen was geweest.Wat lief dat je het vraagt! We hebben een heerlijk dag gehad met zn allen. Alleen eindigde hij minder leuk, moeder was nml boos (op haar dochter) dat we de kinderen zonder haar toestemming mee hadden genomen naar een andere stad dan waar we wonen. Maar goed, dit soort dingen zullen blijven...dat weten we. We hebben in elk geval genoten van elkaar en hopelijk zien we ze snel weer :-)
quote:chrissiy schreef op 16 september 2011 @ 11:34:

Hakken zijn helemaal prima, maar dan moet je er wel op kunnen lopen. Ik zie soms vrouwen wiebelen op die dingen, dat ziet er gewoon echt niet uit.Hahaha daar ben ik het mee eens. Eerst thuis oefenen op hakken!

[afbeelding]

Ahh ik krijg spontaan zere tenen als ik daar naar kijk!

Maar goed, waar koop je hoge hakken? Tja, waar niet! Ik heb zelf het liefst een schoen met leer, maar daar kan je de schoenen dan op uitzoeken en eerlijk gezegd verkopen ze dat bijna overal. Ik heb een keer pumps van de H&M gehaald, dat waren echt ondingen maar dat kan je verwachten voor de prijs.
quote:norma_jeane schreef op 16 september 2011 @ 11:29:

[...]

Wat een ronduit belachelijke kinderachtige opmerking! ik loop altijd op hakken van 12 cm, en ik zie der niet als een hoer uit. waarom word dat toch altijd met een hoer geassocieerd?Dat doet zij en dat zegt iets over haar. Ik draag ook hakken van 12 cm en iedereen vindt het prachtig.
Ik koop ze overal, eigenlijk: Van Haren wel eens, Bijenkorf, internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven