Mode & Beauty alle pijlers

Herenstrings?

06-09-2011 13:33 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag op fok aan het rondsurfen en in het lifestyle gedeelte kwam ik een topic tegen over herenstrings. Ik moest in het begin een beetje giechelen omdat ik gelijk zo'n raar beeld kreeg, maar ik moet zeggen dat er best leuke modellen bijzitten. http://forum.fok.nl/topic/1613513/1/25

Nou lijkt het me wel leuk om als verrassing eens zo'n string voor m'n vriend te kopen omdat ik het stiekem toch wel sexy vind. Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd hoe hij zal reageren hihi. Heeft iemand van jullie wel eens zoiets voor z'n vriend gekocht?
Niet mijn smaak
Haha ik vind die strings er echt niet uitzien.. Ik doe wel een mooie boxershort aan mijn vriend. In australie hebben heel veel mannen boxershorts van Mosmann ( www.mosmann.com.au ). Weet iemand waar ik die in Nederland kan kopen of bestellen?
Die vind ik er eerlijk gezegd juist vrij saai uit zien... Geef mij maar gewoon een lichtgespierde man met een lekkere kont in een sexy herenstring en ik ben helemaal blij .
Ik zie liever een paar goedgevormde billen in een string dan een vent in zo'n saaie ouderwetse echte 'onderbroek'.

Mijn eigen vent heeft mooie billen, maar zou nooit een string dragen.
quote:sweetheart23 schreef op 14 september 2011 @ 22:50:

@ Melpomene

Voor jou misschien niet nee. Ik vind het gewoon walgelijk. Ongeacht zijn mooie lichaam of niet. Een mooi lichaam is zeker niet walgelijk maar met een string wel.

Niks raars aan, is gewoon mijn mening.Ik hoop niet, dat jij in je leven nog echt walgelijke dingen tegenkomt als dit al zo erg voor je is.
@ Melpomene

Dit erg voor mij? Nee hoor, zolang me eigen man er niet in loopt is het niet erg. Vind het alleen walgelijk. Jeetje zeg.
Walgelijk? Van de andere kant? Ik vind het flinke opmerkingen voor een stukje stof!

Ik ben het eens met Melpomene, zie liever dit dan een ouderwetse onderbroek. Mijn vriend zal ze beiden nooit dragen, ondanks mooie billen.
Jeetje wat kunnen mensen zich druk maken om een woord. Wat maakt het nou uit dat ik me zo uit druk? Je kan ook overdrijven zeg.
Ugh nee
Internagelaktisch
quote:sweetheart23 schreef op 16 september 2011 @ 11:15:

Jeetje wat kunnen mensen zich druk maken om een woord. Wat maakt het nou uit dat ik me zo uit druk? Je kan ook overdrijven zeg.

Je moet zelf weten wat je zegt. Maar voor een mooie man in een string het woord walgelijk gebruiken...

Dat woord reserveer ik meestal voor dingen die écht erg zijn. Maar dat is dit blijkbaar voor jou al.

En verder: 't is maar een forum hoor. Postje is zo getypt.
@ Melpomene

Ja precies. Ik moet zelf weten wat ik zeg. En een man in een string vind ik gewoon walgelijk om te zien. En dat is gewoon mijn mening. Heel simpel. Of je het woord wat ik gebruik te erg vind, dat is jou probleem. Ik druk mij gewoon zo uit.
't Is geen probleem voor me. Dat denk jij dan weer.

Ik kom hier vooral om me te amuseren. En af en toe voer ik wel eens een flauwe discussie over een flauw onderwerp. Zoals dit.
Mannen zijn niet zo gek op strings.

Zit niet lekker en ziet er 'verwijfd' uit.

Liever een mooie boxer.

ik heb als man zijnde ook regelmatig een string gedragen op verzoek van mijn (ex)vriendin. Het was wel wennen in het begin, maar vond het echt wel iets toevoegen aan het 'erotische spel'
Dave890, was vergeten om te kijken. Die boxer ziet er ook wel leuk uit, maar of het er verwijfd uitziet hangt van de man af vind ik. Zoiets als dit vind ik eigenlijk gewoon erg leuk om te zien en ik vind dat het nog steeds een stoere mannelijke uitstraling heeft. Hetzelfde trouwens bij mijn eigen vriend, dat is echt geen verwijfd type!

[img]http://oi42.tinypic.com/21ox54x.jpg[/img]

[img]http://oi41.tinypic.com/10h23o1.jpg[/img]
Ha ha ha, geweldig topic. Die strings, mmmmm dat vind ik niet zo.

Ik denk inderdaad dat de meeste mannen gewoon liever een boxershort dragen. Ik koop deze altijd voor mijn man: http://www.ondergoedshopp ... rshort-2-pack-men-red--f1

Ik denk niet dat hij blij zou zijn als ik strings voor hem ga kopen.
Nee, ook niet mijn ding. Ik heb ooit gehoord, van iemand die er verstand van had, dat veel vrachtwagenchauffeurs een string dragen.... Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen eerlijk gezegd. Zie jij een vrachtwagenchauffeur in zo'n string rondrijden....:) Ik niet. Zag overigens nog meer leuke modelletjes staan, bijv. in het zwart met pailletjes. Haha. Het schijnt lekkerder te zitten omdat de pijpjes niet oprollen dan of zoiets.

Wat vinden jullie dan van een jockstrap...? Vind ik er misschien nog wel raarder uitzien.

Nee, voor mij geen strings voor mannen.
Never nooit niet - verschrikkelijk.
uhm
voor mij is het een NO. Een mooie boxer is vele malen sexier is mijn mening
Vind het niet echt sexy
String voor mannen is echt een afknapper.

Volgens mij is dat meer iets voor de gay scene.
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens! Waarom zou ik wel een string mogen dragen en mijn vriend niet?

Ik zou het alleen een afknapper vinden als mijn vriend overbehaard was en een buikje had, maar anders kan het juist veel leuker staan dan een boxer als je gewoon een stoere herenstring koopt. Kan ik ook eens van zijn billen genieten .
Geen man zal ooit een string dragen, tenzij hij latent is.
over smaak valt niet te twisten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven