Help onzekerheid, tinder

21-02-2019 08:28 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige maand heb ik een leuke man leren kennen via Tinder. Ik kom zelf uit een lange relatie waarin ik bedrogen ben.

Gisteravond waren we aan het appen, hij zei dat hij thuis was. Echter op Tinder waren de km's veel meer.
Vanmorgen toen ik wakker werd waren ze weer normaal....
Kan het zijn dat er op Tinder een soort tijdsvertraging zit?

Het maakt me onzeker.
Of hij was niet thuis... Zitten wel meer leugenaars op Tinder
Alle reacties Link kopieren
Is het op tinder niet zo dat je de app moet openen willen de km bijwerken?

Weet ik niet zeker hoor!

En daarnaast, idd niet iedereen op tinder is eerlijk over alles..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het met Tinder zit, maar de geolocatie gegevens worden continue door je telefoon geüpdatet (tenzij je die functie helemaal uitzet).
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
We hebben wel al 6 hele leuke dates gehad. Dus schrok aardig.
Hij zei ook wel dat hij weg was geweest, qua km klopte dat....

Dus nu vraag ik me af hoe betrouwbaar tinder is daarmee.... :?:
Es083 schreef:
21-02-2019 09:39
We hebben wel al 6 hele leuke dates gehad. Dus schrok aardig.
Hij zei ook wel dat hij weg was geweest, qua km klopte dat....

Dus nu vraag ik me af hoe betrouwbaar tinder is daarmee.... :?:
Werkt gewoon via locatie hoor, ik denk eerder dat jou date niet eerlijk is dan dat die KM niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Het is tegenstrijdig.
Hij vertelde dinsdag toen ik hem zag dat hij een vriend ook over mij had verteld.
Mega lief was hij.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
Wil niet onzeker of jaloers overkomen...

Ik zie hem volgende week donderdag pas weer...
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me er niet zo druk om maken. Ik had zelf uberhaupt niet naar de aantal kilometers gekeken, maar dat ben ik natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet zo veel over zeggen tegen hem. Ik zou er namelijk best wel op afknappen als iemand waar ik een paar dates mee heb gehad mij blijkbaar controleert.
Es083 schreef:
21-02-2019 09:49
Het is tegenstrijdig.
Hij vertelde dinsdag toen ik hem zag dat hij een vriend ook over mij had verteld.
Mega lief was hij.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
Wil niet onzeker of jaloers overkomen...

Ik zie hem volgende week donderdag pas weer...
Ik wil jou niet verder onzeker maken , maar ik heb in jou situatie gezeten ook met een man van Tinder en precies het zelfde verhaal allemaal mooie praatjes en voelde daardoor goed maar het klopte niet.. Ook zijn km op tinder later andere rare dingen die niet klopte.. En bleek achteraf alles aan elkaar te liegen..

Het zijn alleen maar woorden he.. Ik zou zeggen vertrouw je gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Als hij locatievoorzieningen alleen heeft ingesteld bij gebruik van app, kan het heel goed zijn dat het pas wordt bijgewerkt als hij tinder weer opent.
Fring schreef:
21-02-2019 09:56
Als hij locatievoorzieningen alleen heeft ingesteld bij gebruik van app, kan het heel goed zijn dat het pas wordt bijgewerkt als hij tinder weer opent.
App blijft draaien op achtergrond dus dit klopt niet.. Zelf nagevraagd bij Tinder.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
21-02-2019 09:55
Ik wil jou niet verder onzeker maken , maar ik heb in jou situatie gezeten ook met een man van Tinder en precies het zelfde verhaal allemaal mooie praatjes en voelde daardoor goed maar het klopte niet.. Ook zijn km op tinder later andere rare dingen die niet klopte.. En bleek achteraf alles aan elkaar te liegen..

Het zijn alleen maar woorden he.. Ik zou zeggen vertrouw je gevoel!
Misschien zat hij even bij zijn ouders, en vond hij het dom om dat tegen TO te zeggen.
Jesus als zoiets je al onzeker maakt of een dealbreaker is dan kun je beter stoppen met daten.
Alle reacties Link kopieren
En als hij zijn locatiegegevens even uit heeft gehad?
Alle reacties Link kopieren
AusAngel schreef:
21-02-2019 09:52
Ik zal me er niet zo druk om maken. Ik had zelf uberhaupt niet naar de aantal kilometers gekeken, maar dat ben ik natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet zo veel over zeggen tegen hem. Ik zou er namelijk best wel op afknappen als iemand waar ik een paar dates mee heb gehad mij blijkbaar controleert.
Dat zóu ik zelf dus ook hebben. En het appen was best leuk gisteren....
Dus wil hem niet zomaar laten gaan...

En dan zou ik me zo vergist hebben in hem, kan me dat haast niet voorstellen....
ghostly41 schreef:
21-02-2019 10:01
Misschien zat hij even bij zijn ouders, en vond hij het dom om dat tegen TO te zeggen.
Jesus als zoiets je al onzeker maakt of een dealbreaker is dan kun je beter stoppen met daten.
Ja? nou die zat niet even bij zijn ouders hoor haha.. En ik ben niet onzeker maar ik voel het wel aan als iemand niet eerlijk is en dat gevoel klopte in mijn geval. Dus ja dan kun je beter stoppen met daten he.

Vandaar de waarschuwing naar TO.. goed bedoeld trouwens.
Jeetje, wat handig zo'n functie.

Beetje kijken of wat je tindermatch beweert qua waar hij is. Is weer wat anders dan lang zijn huis gaan fietsen om te zien of er licht brandt en of er iemand bij hem is.

Verbetering.
Es083 schreef:
21-02-2019 10:03
Dat zóu ik zelf dus ook hebben. En het appen was best leuk gisteren....
Dus wil hem niet zomaar laten gaan...

En dan zou ik me zo vergist hebben in hem, kan me dat haast niet voorstellen....
Je zal de eerste en laatste niet zijn...

En hoezo zou iemand even zijn locatie uitzetten?..
Ik zeg ook niet dat je hem moet blokkeren of moet stoppen hoor ik waarschuwde je alleen dat er veel mannen op datingssites zitten met veel mooie praatjes maar niet zo eerlijk zijn.. Doe er mee wat je wilt!
Alle reacties Link kopieren
To, heb je ook al eens zijn social media gecheckt? Lijkt mij de eerste plaats om te zien of hij is wie hij is en of hij vrijgezel is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij is wel vrijgezel....

Ik baal nu echt van mezelf, dat ik me zo voel.

Misschien maak ik me wel druk om niks


En wie weet stond de gps wel uit bij hem...
Alle reacties Link kopieren
Es083 schreef:
21-02-2019 10:25
Ja hij is wel vrijgezel....

Ik baal nu echt van mezelf, dat ik me zo voel.

Misschien maak ik me wel druk om niks

En wie weet stond de gps wel uit bij hem...

Je kunt je ook afvragen of je hier wel zin in hebt. Als je zelf het idee hebt dat het misschien niet helemaal oké is, is dat best vervelend. Maar dat komt toch niet alleen van de km's af. Er zullen toch wel andere zaken zijn die dat gevoel triggeren?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hij zit toch niet voor niks nog op tinder?

Als hij geen andere vrouwen meer hoeft te daten, dan kan hij tinder gewoon verwijderen (uitschrijven en app verwijderen)

Hij date nog gewoon andere vrouwen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
21-02-2019 10:37
Hij zit toch niet voor niks nog op tinder?

Als hij geen andere vrouwen meer hoeft te daten, dan kan hij tinder gewoon verwijderen (uitschrijven en app verwijderen)

Hij date nog gewoon andere vrouwen natuurlijk.
TO zit toch ook nog op TInder? Met diezelfde logica date zij dus ook andere mannen..?
EsterInside schreef:
21-02-2019 10:46
TO zit toch ook nog op TInder? Met diezelfde logica date zij dus ook andere mannen..?
Nee, zij zit er om hem te controleren.

Maar het zou kunnen dat ze ook nog graag swiped.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-02-2019 10:48
Nee, zij zit er om hem te controleren.

Maar het zou kunnen dat ze ook nog graag swiped.
Kan allemaal ja :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, vroeg me alleen af hoe dat werkt met de locatie op Tinder...

Ik doe verder niets met de app en ik kijk ook niet dagelijks naar de km.
Ik ging zijn foto's bekijken, omdat ik hem zo leuk vind.

Onzeker ben ik zeker, maar dat komt omdat ik behoorlijk ben bedrogen door mijn ex...


Als ik puur en alleen naar de dates kijk, hebben we het heel leuk...

Vandaar mijn onzekerheid nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven