Hallo kleine vriend.

21-10-2012 23:18 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week ligt mijn stief-dochter in het ziekenhuis. Omdat ze met 29 weken weeën heeft gekregen. Vannacht is haar zoon doormiddel van een keizersnede geboren.



Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Och herejee..

Van harte gefeliciteerd Cha!











Wat een zorgen.

Hij is vast het mooiste kindje dat je ooit gezien hebt.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig Cha!



Sterkte voor jou, je familie en natuurlijk voor je grote kleine kleinzoon
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je topics erover gevolgd.. heftig dat hij nu toch geboren is, ik hoop dat alles goed komt. van harte gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
O wauw, wat heftig allemaal! Ik kom net uit je andere topic en nu zag ik dit... Komt het allemaal goed met het mannetje? of is het nog te vroeg om daar iets over te kunnen zeggen? Heel veel sterkte voor jou, je dochter en het kleintje!
Alle reacties Link kopieren
Hij is heel licht & klein. En heeft heel tijdelijk een zuurstof gebrek gehad. Voor de zekerheid worden zijn ledematen( armen en benen) gekoeld zodat er meer bloed naar zijn hoofd gaat.



De Arts had er wel vertrouwen in dat alles met hem goed komt. Over een paar dagen weten we meer.



Over 3 à 4 dagen mogen we hem waarschijnlijk ook vasthouden.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd cha en cha-dochter.







Het moet goed komen met t ventje, wat een heftige start. Ik geloof dat hij een vechter is.

Hoe is het met je dochter?

Alle reacties Link kopieren
Ben je net thuis uit het ziekenhuis Cha? Wat een emotionele rollercoaster is dit geworden voor jouw stiefdochter en voor jou. Ik hoop dat jullie kleine mannetje snel sterker wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Cha, wat heftig zeg. Gefeliciteerd met de geboorte van jouw kleinzoon.

Sterkte de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cha! Het is wel heel zorgelijk, ik hoop enorm dat jullie hem snel kunnen vasthouden. En dat het allemaal goed komt. Je bent een topmoeder, niets stiefmoeder, dit is wat moeders doen. ik hoop dat het niet te lang duurt voor jullie zorgeloos kunnen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Met dochter gaat het naar omstandigheden goed.



Ze is alleen oververmoeid. Dit is ook 1 van de redenen voor de keizersnede geweest.



Ik slaap vannacht voor het eerst sinds ze in het ziekenhuis ligt thuis. Dacht ik ga maar naar huis , zij moest rusten , ik moet ook maar weer eens proberen fatsoenlijk te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een zorgen voor het kleine ventje



Gefeliciteerd met je kleinzoontje en hopelijk gaat het snel beter met hem.
Poeh... wat heftig allemaal.

Hoe is het met je stiefdochter?



Sterkte en gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chaa. Ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe.



Gefeliciteerd jullie alletwee.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat OMA!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie jongen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Mijn zoon is 25 mei geboren, met 27 weken. 13 weken te vroeg. Ook aan de beademing, enz.

Zware tijd met veel ups en downs maar hij nu thuis, 2 dagen voor de uitgerekende datum, 24 augustus.

Neonatologie zijn ervaren afdelingen. En onvoorstelbaar hoe sterk die kleintjes zijn.

Wat ik me steeds voor hield was 1 stap vooruit, 2 stappen terug. Zo ging het bij ons. En we zijn er nog niet.

Ik hoop dat jullie je er doorheen slaan! Maak foto's! Ik deed dit meteen, kon er niet naar kijken, al die slangen, enz. Maar nu heb ik er veel aan. Sterkte en ook genieten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, oma Cha. Hopelijk is hij snel door de eerste fase, sterkte!
Gefeliciteerd met het piepkleine mannetje! Heel sneu dat hij zo'n slechte start heeft, het zal nog een lange weg te gaan zijn. Wat een zorgen, ik hoop zó dat het snel goed met hem mag gaan en dat hij ook op de lange termijn geen complicaties overhoudt aan zijn vroeggeboorte en zuurstofgebrek. Dat zou voor een 16-jarige mama natuurlijk helemaal een zware dobber zijn. Gelukkig heeft ze de steun van een geweldige "stiefmoeder", petje af voor jou.



Heeft jouw ex, oftewel de vader van je stiefdochter nu inmiddels wat laten horen?
Alle reacties Link kopieren
quote:cha009 schreef op 21 oktober 2012 @ 23:44:

Ik slaap vannacht voor het eerst sinds ze in het ziekenhuis ligt thuis. Dacht ik ga maar naar huis , zij moest rusten , ik moet ook maar weer eens proberen fatsoenlijk te slapen.



Gefeliciteerd.

Mocht je toch bij haar blijven, in tegenstelling tot wat je een paar dagen geleden schreef, dat je het ziekenhuis uit was gezet omdat je haar voogd niet was?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haar vader , mijn ex hebben we het nog niet verteld. Ik vind dat ze dat zelf moet doen. En aangezien ze gister zo uitgeput was , was dat niet het goede moment om te bellen. Als het vandaag beter gaat zou ze vandaag bellen.



Tot mijn verbazing heb ik heel goed geslapen , had verwacht dat ik veel wakker zou liggen of licht zou slapen. Maar ik ging liggen , en het was met of de zorgen van mijn schouders willen en ik viel meteen in slaap.



De hond en katten waren allemaal blij dat ik er weer was.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje cha, wat moet dat arme meisje veel meemaken.



Je bent echt een geweldige stiefmoeder! Alle lof! En gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd !!!



Ik hoop dat alles goed gaat. Mogen jullie hem wel aanraken/strelen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven