Mode & Beauty alle pijlers

comfortabele wandelslippers, sandalen?

02-07-2013 20:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een tip voor me voor fijne sandalen, liefst slippers trouwens, waar je even op kunt wandelen? Ik hoop dat ik niet aan de teva's hoef
Alle reacties Link kopieren
Birkenstocks
Alle reacties Link kopieren
Oh jaaaa
Alle reacties Link kopieren
Dan k je Sophiaaa, ik heb het overwogen. Zijn ze echt comfortabel? Mss toch nog eens heroverwegen....
Alle reacties Link kopieren
Hushpuppies
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt comfortabel inderdaad. Niet heel mooi, maar dat is weer iets anders Je moet ze altijd wel eventjes inlopen.
Teenslippers van crocs!
Waarom geen teva's? Als het om comfort en stevigheid gaat zou ik daarvoor kiezen. Je hoeft er niet als 'n modepopje bij te lopen als je gaat wandelen tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Ipanema's



en dan een model kiezen waarbij je bandjes hebt bij de enkel.

Ik kan er kilometers op lopen, heerlijk







Ik heb deze, maar die worden helaas nergens meer verkocht, anders zou ik je ze van harte aanraden



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Of toch Teva... Heb je de Kayenta al eens geprobeerd? Die zien er (in mijn ogen toch) prima uit en wandelen heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Merrell sandalen lopen ook heerlijk.
volg je hart, want dat klopt.
quote:Maleficent schreef op 02 juli 2013 @ 20:59:

Ipanema's



en dan een model kiezen waarbij je bandjes hebt bij de enkel.

Ik kan er kilometers op lopen, heerlijk



[afbeelding]



Ik heb deze, maar die worden helaas nergens meer verkocht, anders zou ik je ze van harte aanraden



[afbeelding]Krijg je nooit blaren tussen je tenen van zo'n teenslipper als je er echt op gaat wandelen? Ik heb dat al terwijl ik teenslippers alleen gebruik om van/naar strand/zwembad te wandelen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb teva's die ik zelf erg mooi vind. Dus wellicht is het toch ook wat voor jou. Ze zijn echt niet allemaal zo grof, je hebt hele mooie vrouwelijke ook
Heb vorig jaar bij Perry fijne sandalen gekocht waar je goed op kunt wandelen
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo, nee ik krijg daar nooit blaren. In ieder geval niet van dit merk, het stukje tussen de tenen is niet zo dik en heel flexibel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Unisa heeft ook leuke, en toch comfortabele slippers en sandalen
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'even wandelen'?



Is dat een half uurtje of wil je ook wel eens een dag wandelen.



Ik heb van Perry sandalen gekocht waar ik best even op kan wandelen, half uurtje ofzo.



Voor lange afstanden vind ik ze niet comfortabel genoeg en t klitteband gaat ook om de zoveel tijd los. Maar even, dat red ik
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Gabor of Think
Alle reacties Link kopieren
quote:vaire schreef op 02 juli 2013 @ 21:01:

Of toch Teva... Heb je de Kayenta al eens geprobeerd? Die zien er (in mijn ogen toch) prima uit en wandelen heerlijkDeze heb ik ook. Lopen echt super en zien er toch nog acceptabel uit
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan uren en uren lopen op de slippers van Teva;

Hele wandelingen in Amerika heb ik hierop gelopen.







En ik heb sandalen van Ecco die ook erg fijn zijn. Alleen vind ik dat soort sandalen niet echt vrouwelijk, dat is wel jammer. Maar met een leuk kleurtje op je teennagels gaat het wel
Alle reacties Link kopieren
quote:vaire schreef op 02 juli 2013 @ 21:01:

Of toch Teva... Heb je de Kayenta al eens geprobeerd? Die zien er (in mijn ogen toch) prima uit en wandelen heerlijkLeuk! Ik ga daar eens naar kijken. Lijkt me heel fijn lopen. Koop je die in een echte sportzaak?
Alle reacties Link kopieren
Birkenstocks of fit flops... Deze laatste claimen ook je billen stevig te maken, altijd leuk mee genomen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 02 juli 2013 @ 21:38:

[...]





Leuk! Ik ga daar eens naar kijken. Lijkt me heel fijn lopen. Koop je die in een echte sportzaak?Ik heb ze in een echte sportzaak gekocht inderdaad.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
http://www.dewitschijndel ... 7136e95/z/i/zirra-mix.jpg



Ik heb de teva zirra in de rode kleur. Ik vind ze niet lelijk en het loopt super.

Als de link niet werkt kan je ze even googlen
Alle reacties Link kopieren
ik heb zowel de teva zirra sandalen als de teva slippers die emma postte. Ik kan op allebei echt hele dagen lopen zonder moeie voeten. (en ook in India hele dagen op die slippers gelopen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven