IK zou een parenclub willen bezoeken ??

05-04-2017 18:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte parenclub, waar ik als man alleen ook welkom ben. Op de sites van de clubs zelf prijzen ze zichzelf de hemel in, zou ik ook doen, maar ik ben eigenlijk benieuwd naar de mening van ervaringsdeskundigen.

Een parenclub waar ze een man alleen niet liever zien vertrekken maar hem eventueel ook bij het "spel" willen betrekken.

De drempel om een juiste club te kiezen is hoog, ik woon in Zeeland dus als ik ga zou ik niet graag een verkeerde keuze maken, wie kan mij goed advies geven ?
Carpe diem.
Klik
Er zijn clubs waar je als man alleen wordt toegelaten, zoals Mystique in Rucphen. Niet in het weekend, wel doordeweeks. Als je op de website van de clubs kijkt, zie je vanzelf wanneer je daar welkom bent. Welke club het beste bij je past, is een kwestie van uitproberen. Kijk anders ook eens op dit topic.
Alle reacties Link kopieren
In veel clubs zijn op bepaalde dagen alleengaande mannen welkom. Ga er alleen niet vanuit dat je seks zult hebben, je bent namelijk absoluut niet de enige man alleen. Met een beetje mazzel is er actie voor jou maar ga er niet vanuit. Wees respectvol, vraag of je mee mag doen, laat je handen thuis als je het niet gevraagd hebt, zoek contact aan de bar of in het bubbelbad.



Mystique in Rucphen is een leuke club bv.
...
Alle reacties Link kopieren
Haai Canv!
...
Alle reacties Link kopieren
Oke, Mistyque, die club had ik ook al gezien maar dan zal ik idd door de week moeten gaan. Ik snap ook dat er nooit garantie is op sex maar het gevoel hebben dat je eigenlijk niet welkom bent schrikt mij meer af.
Carpe diem.
Roossie!
Paolo, seksgarantie krijg je idd niet. Als je open staat voor een leuke, ontspannen avond, het leuk vindt om toe te kijken, de sfeer te proeven, dan heb je gegarandeerd wel een leuke avond. Als je erheen gaat met het idee dat je seks gaat hebben, ga je teleurgesteld weer naar huis.



Er zijn op zulke avonden veel single mannen, maar ook koppels en soms ook een paar single vrouwen. Als vrouw heb je het dan makkelijk en voor het uitkiezen. Als man is dat andere koek.



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Daar hoef je niet bang voor te zijn Paolo, alleen respectloze mannen zijn niet welkom.
...
Alle reacties Link kopieren
Heeft er ook iemand ervaring met club Amai ?
Carpe diem.
Alle reacties Link kopieren
Amai ?



Volgens mij had Lotte het daar gisteren over op het forum
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Oké, wie is Lotte?
Carpe diem.
quote:Paolo69 schreef op 05 april 2017 @ 22:38:

Oké, wie is Lotte?Goeie vraag
Geen idee wie Lotte is en welk forum er bedoeld wordt.



Ik heb wel dit en dit gevonden. Niks recents, iig.
Alle reacties Link kopieren
@canvas , bedankt maar idd niets recents te vinden, behalve op hun site-chat maar dat is een propaganda chat vlgns mij. Alleen maar lof en ook vaak dezelfde namen? Personeel?

Het valt nog niet mee een keuze te maken, een luxe probleem, maar zou morgenavond willen gaan dus mistyque valt af. Nog even verder zoeken en nog wat op de andere topics lezen.

Bedankt voor de input iig.
Carpe diem.
In het weekend zijn er denk ik weinig clubs die single mannen toelaten. Althans, weinig goede clubs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paolo69 schreef op 05 april 2017 @ 19:23:

Heeft er ook iemand ervaring met club Amai ?"Club Amai" - de naam alleen schrikt me al af.
Man | 1976 | Rotterdam
Ja, dat nodigt niet echt uit, nee, die naam.



Circle O in Antwerpen vond ik ook een goede club. Minder groot dan Mystique, geen zwembad en geen afsluitbare ruimtes, maar verder wel schoon en netjes.
Alle reacties Link kopieren
Zijn in het weekend in de Showboat single mannen niet welkom? Is wel een pokke eind weg voor jou maar goed.
...
Alle reacties Link kopieren
Is idd pokke eind rijden, 220 km.

Helaas, de agenda van snowboard ziet er wel goed uit.
Carpe diem.
TO, kun je je PB-functie even aanzetten?
Alle reacties Link kopieren
Niet om je topic te veroveren paola69, maar ik heb het als vrouw zijnde. Ik wil als single vrouw zijnde graag z'n club bezoeken maar weet ook niet zo goed waar en hoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blue_blond schreef op 11 april 2017 @ 13:29:

Niet om je topic te veroveren paola69, maar ik heb het als vrouw zijnde. Ik wil als single vrouw zijnde graag z'n club bezoeken maar weet ook niet zo goed waar en hoe.



Er zijn een aantal clubs die singles avonden organiseren:

- Devils & Angels

- Fata Morgana

- (volgens mij ook) Fun 4 two

- Le Baron A2

- Monique's Parenclub



Kwestie van op hun websites kijken
Alle reacties Link kopieren
Lastig voor een man alleen, de parenclub waar wij heen gaan laten alleen op bepaalde avonden ook single mannen toe, wij gaan juist op die avonden heen omdat het dan veel drukker is dan normaal, en we soms spannend vinden als een single man met ons spel meedoet. of toekijkt.

Dit soort info staat vaak op de site van de parenclub.



Tip voor single mannen: wees niet opdringerig, loop een stel niet de hele avond achterna, maar wees ook niet te afwachtend. Dus kortop. probeer eens een praatje te maken met een stel in het bubbelbad oid. en kijk eens wat er gebeurd als je de vrouw voorzichtig aanraakt. Maar nee blijft nee.
Hoi even toch maar account aangemaakt, Ik zit met een probleem/vraag.
Wij zijn een stel van 30v 37m maar beiden zeer gezet en dat houd ons tegen om zomaar naar een parenclub te gaan terwijl we wel gek op sex zijn en spanning. Maar onzeker over reacties etc en voelen ons onzeker in lingerie maar willen graag..... iemand die ons gerust kan stellen of iets.
Is er geen club voor dikke of oude stellen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven