Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
wat een waardeloze "upgrade". Mobiel op het forum is niet te doen met die 700.000 advertenties door de tekst, en dat is nog ongeveer het minste probleem.
Dit is letterlijk de vijftiende keer dat ik een reactie probeer te plaatsen.
Wat een prutswerk.

Hoe kan het toch dat duizenden websites en fora updates doorvoeren zonder de basics volledig op te fucken, maar dat het bij Vief ALTIJD fout gaat. Hoe dan?
Yasmijn doet niet meer voordat alles is opgelost
Alle reacties Link kopieren
Ikhierhuh schreef:
12-05-2017 12:39
Daar heb ik niets op tegen. Kan reteirritant zijn al dat geloepd.
Soms ook weer retemakkelijk :moon:
you go girl
Lucylucille schreef:
12-05-2017 12:40
wat een waardeloze "upgrade". Mobiel op het forum is niet te doen met die 700.000 advertenties door de tekst, en dat is nog ongeveer het minste probleem.
Dit is letterlijk de vijftiende keer dat ik een reactie probeer te plaatsen.
Wat een prutswerk.

Hoe kan het toch dat duizenden websites en fora updates doorvoeren zonder de basics volledig op te fucken, maar dat het bij Vief ALTIJD fout gaat. Hoe dan?
ADblocker dan heb je nergens last van..
Loepen kan wel hoor gewoon op de avatar klikken. Het loepje (wat trouwens allang een oogje was geworden, maar goed) is dan wel weg, de functie is er nog wel. Misschien hebben ze dat gedaan omdat het niet zo sympathiek overkomt als mensen zeggen: loep even. Vind ik zelf ook nogal negatief klinken namelijk. Maar die uitdrukking zal nog wel blijven bestaan, als de forummers dat willen.
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
12-05-2017 12:46
Soms ook weer retemakkelijk :moon:
Ga toch weg met je dikke kont. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses schreef:
12-05-2017 12:04
Smilies zijn aangevuld! :vechten: :@@: :loveit: :lijstje:
:yes: de smileys zijn er dus weer! Nu nog laatste reactie bovenaan, ben ik weer helemaal gelukkig.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
YellowDiamond schreef:
12-05-2017 12:50
ADblocker dan heb je nergens last van..
O thanks, had geen idee dat dat mogelijk is op de telefoon. Ik ga even kijken.
:'( Je kunt ook maar 1 pagina actieve topics zien. Why? Hopelijk komt dat nog. Net als naar de laatste reactie gaan. Zal toch wel? :@@:
:puh: Deze vind ik wel discutabel.
Lucylucille schreef:
12-05-2017 12:55
O thanks, had geen idee dat dat mogelijk is op de telefoon. Ik ga even kijken.
Weet ik ook maar sinds kort hoor maar werkt echt goed.
Kun je vinden in de appstore..
Die multiquotes zien er niet uit zo pal onder elkaar :mad:
jeansjacket schreef:
12-05-2017 12:46
Soms ook weer retemakkelijk :moon:
als ik op je naam klik komt gewoon je postgeschiedenis boven water
Alle reacties Link kopieren
Om maar met een positieve noot te beginnen, ik vind het lettertype en de kleurtjes wel mooi.

Maar dit zijn mijn opmerkingen:

* Ik moet elke keer opnieuw inloggen!
* De ga direct naar beneden knop is weg(wellicht omdat ik de laatste reactie niet meer bovenaan heb staan)
* Ik wil dus graag de laatste reactie bovenaan
* Er mogen terug 50 posts op een pagina, je scrollt je gek
* Mobiel forummen valt echt tegen terwijl ik dat het vaakst doe.
* Mijn instellingen zijn leeg, ik kan daar niets doen/aanpassen
* Iets plaatsen duurt een eeuwigheid
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses schreef:
12-05-2017 13:00
:puh: Deze vind ik wel discutabel.
:photo:

die is geweldig :roll:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses schreef:
12-05-2017 12:57
:'( Je kunt ook maar 1 pagina actieve topics zien. Why? Hopelijk komt dat nog. Net als naar de laatste reactie gaan. Zal toch wel? :@@:
Een simpel bericht plaatsen gaat niet, dan maar met een quote proberen. Maar wat een aanfluiting dit, bijna niets werkt in dit nieuwe forum.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat een slecht aangepast forum zeg.
-dubbel-
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
12-05-2017 12:40
wat een waardeloze "upgrade". Mobiel op het forum is niet te doen met die 700.000 advertenties door de tekst, en dat is nog ongeveer het minste probleem.
Dit is letterlijk de vijftiende keer dat ik een reactie probeer te plaatsen.
Wat een prutswerk.

Hoe kan het toch dat duizenden websites en fora updates doorvoeren zonder de basics volledig op te fucken, maar dat het bij Vief ALTIJD fout gaat. Hoe dan?

Ja dit. Toen ik gisteren zag staan dat het forum om 1300 weer online kwam, dacht ik al meteen "nou nou ze zetten er voortaan een tijd bij ipv zomaar uit de lucht gaan, dat is handig."

En toen ik om 1500 op het forum wilde, verbaasde het mij eigenlijk niet eens meer dat er vermeld werd dat het tóch wat langer ging duren. Tijd voor nieuwe websitemakers bij Viva..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook steeds opnieuw inloggen, zie ook maar 1 pagina actieve en nieuwe onderwerpen. Ik zeur inderdaad ook niet snel over een vernieuwing van een forum of iets maar ik moet echt nog ontdekken wat er nu precies beter is geworden...........
jeansjacket schreef:
12-05-2017 12:46
Soms ook weer retemakkelijk :moon:
Idd, genoeg trollen loepsgewijs ontmaskerd. ;)
Solomio schreef:
12-05-2017 12:11
In het topic over het nieuwe forum staat in de OP dat deze beide functies helaas verdwenen zijn. :evil:
Ah wat cut!!! Ik was daar ook al naar op zoek. Echt verschrikkelijk irritant dat iknu niet gelijk de laatste reactie zie
:@ En ik wordt inderdaad ook steeds uitgelogd.... :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook steeds opnieuw inloggen

Verder zal het gewoon een kwestie van wennen zijn, de laatste keer toen het forum is vernieuwd was het ook wennen.
Al kan ik me wat die laatste keer herinneren dat er maanden later nog foutmeldingen kwamen..

oja dat plaatsen duurt inderdaad eeuwen
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook steeds opnieuw inloggen

Verder zal het gewoon een kwestie van wennen zijn, de laatste keer toen het forum is vernieuwd was het ook wennen.
Al kan ik me wat die laatste keer herinneren dat er maanden later nog foutmeldingen kwamen..

oja dat plaatsen duurt inderdaad eeuwen
Muurhanger schreef:
12-05-2017 11:54
...en nu staat de icoontjes van de pijlers dus dóór de titels heen. ...
Het is altijd even wennen inderdaad, maar wat je hierboven noemt is wel heeeel irritant.

Ik kan net vandaag pas weer inloggen en ga eens rondkijken, maar volgens mij valt de ellende wel mee. Geef het even wen-tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven