Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Oudblond schreef:
12-05-2017 12:08
Hoe kan je instellen dat je de meest recente reactie op pagina 1 krijgt? Dat kon voorheen maar ik zie die optie onder mijn instellingen nergens? Als je een topic volgt is het irritant dat je steeds naar pagina 122 moet klikken om bij te lezen.En hoe kan je pijlers onder de negeer zetten?
Dit ja! Ik kan het nergens vinden..heel irritant
teletubbie1234 schreef:
12-05-2017 12:11
Ik word constant uitgelogd. Heel irritant
Hier ook irri idd!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Pantax schreef:
12-05-2017 12:17
Het wordt straks wel weer beter. Iedere vernieuwing is eerst even twee weken gepruts, maar daarna zijn de meeste bugs er wel uit en is het weer gewoon normaal.
+1 (maar vooralsnog werkt het wel op mijn lachspieren)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Muurhanger schreef:
12-05-2017 13:30
Ja dit. Toen ik gisteren zag staan dat het forum om 1300 weer online kwam, dacht ik al meteen "nou nou ze zetten er voortaan een tijd bij ipv zomaar uit de lucht gaan, dat is handig."

En toen ik om 1500 op het forum wilde, verbaasde het mij eigenlijk niet eens meer dat er vermeld werd dat het tóch wat langer ging duren. Tijd voor nieuwe websitemakers bij Viva..
Toen ik het iets na enen probeerde (toch nieuwsgierig hè), stond er nog dezelfde tekst, maar was 13.00 uur inene veranderd in 14.00 uur. Voortschrijdend inzicht, dacht ik toen nog even. :hihi:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik snap er ook niks van is echt wennen.
Wat ik mij afvraag. Klopt het dat je nu wel je eigen topics helemaal kunt verwijderen?
Er wordt idd steeds uitgelogd.
Irritant!
Pantax schreef:
12-05-2017 12:17
Het wordt straks wel weer beter. Iedere vernieuwing is eerst even twee weken gepruts, maar daarna zijn de meeste bugs er wel uit en is het weer gewoon normaal.
Dit dus. Het is even wennen. Je kan het allemaal achter de schermen testen en voorbereiden, maar de livegang is pas de echte realiteit. En dan komen de bugs naar voren. Er wordt vast hard gewerkt om die op te lossen.
Ik mis ook de knop terug naar boven.
En het is totaaaal niet overzichtelijk. Tgggg.. :-?
Bam!!!!
Hmm ik kan geen berichten plaatsen, maar alleen maar reageren via quotes. Als ik een reactie zo probeer te plaatsen blijft hij aangeven dat hij bezig is met de reactie plaatsen, maar er gebeurt niets. Maar een quote submitten gaat wel prima. Zijn er meer met dat probleem?
Kraaienpootje schreef:
12-05-2017 14:41
Hmm ik kan geen berichten plaatsen, maar alleen maar reageren via quotes. Als ik een reactie zo probeer te plaatsen blijft hij aangeven dat hij bezig is met de reactie plaatsen, maar er gebeurt niets. Maar een quote submitten gaat wel prima. Zijn er meer met dat probleem?
Dan zijn er in tussentijd teveel berichten geplaatst (denk ik). Even je tekst kopiëren, pagina vernieuwen en opnieuw plaatsen. Dan lukt het. Zal nog wel een bug zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan alleen maar quoten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, nee, toch niet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bobby-Pin schreef:
12-05-2017 12:05
Oh, zijn ze er weer?
Gelukkig want die horen gewoon op dit forum :heart:
Joepie!

Nu nog hopen dat de TD ons de instelling voor de berichtvolgorde kan/wil teruggeven......
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
doornroosje9 schreef:
12-05-2017 14:44
Dan zijn er in tussentijd teveel berichten geplaatst (denk ik). Even je tekst kopiëren, pagina vernieuwen en opnieuw plaatsen. Dan lukt het. Zal nog wel een bug zijn.
Hmm nee dat is het niet, want ook als ik quote staan er geen andere berichten tussen sinds ik heb geprobeerd te posten
blijfgewoonbianca schreef:
12-05-2017 14:45
O, nee, toch niet
Yes, zit er vooruitgang in? :)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Huh? De reactie hierboven (guest) heb ik dus blijkbaar kunnen plaatsen zonder ingelogd te zijn...
tsja.....
Poging 8 om een bericht te plaatsen.
He nu doet hij het wel. Dat is dan al een verbetering tov vanmorgen. Ik heb vooral last van het steeds opnieuw inloggen, en ben er nog niet achter hoe je van het hoofdscherm naar de laatste reactie gaat. Ik kan alleen op de topictitel klikken.
Guest schreef:
12-05-2017 14:49
Dit kan ik dus ook niet. Ik wil graag topics waar ik ooit in gereageerd heb verwijderen. Dit lukt niet (maar zou moeten kunnen).
Ja kan wel. Je moet even onderaan de topiclijst, waar je op gereageerd hebt, op het knopje wijzig drukken. Dan komt er een prullenbak
horenzienenzwijgen schreef:
12-05-2017 14:58
Ja kan wel. Je moet even onderaan de topiclijst, waar je op gereageerd hebt, op het knopje wijzig drukken. Dan komt er een prullenbak

Bij mij reageert er niks als ik op wijzig druk. Zowel op de laptop als op de mobiel...
Raar...
tsja.....
Kraaienpootje schreef:
12-05-2017 14:41
Ik heb hetzelfde, ik kan ook geen gewone berichten plaatsen. Deze ochtend bleef hij tien minuten laden en daarna was er nog steeds niets gepost. Verder keek ik vroeger ook altijd op “nieuwe topics” maar nu komen enkel de laatste 6 tevoorschijn en de andere kan ik niet zien, of ik moet pijler per pijler gaan kijken welke topics nieuw zijn.

Nog lastig: als ik een bericht op mijn gsm type, dan kan ik niet ver genoeg naar beneden scrollen om de laatste regel te zien die ik getypt heb. Vanochtend kon ik zelfs helemaal niet in mijn eigen bericht scrollen waardoor ik niet zag wat ik getypt had. Heb het voor vandaag al opgegeven… ik wacht met posten tot er wat aanpassingen gedaan zijn.

Met de layout heb ik dan weer geen problemen. De vorige was leuk maar deze bevalt mij ook wel.

EDIT: Het automatisch uitloggen elke keer vind ik ook maar niets. Dit wordt hopelijk nog aangepast?
bakela wijzigde dit bericht op 12-05-2017 15:06
4.23% gewijzigd
famke76 schreef:
12-05-2017 15:01

Bij mij reageert er niks als ik op wijzig druk. Zowel op de laptop als op de mobiel...
Raar...
Bij mij is het alleen gelukt om mijn eigen topics te verwijderen op de beschreven manier hierboven. Maar die hele waslijst van 47 topics krijg ik de optie niet.
Bakela schreef:
12-05-2017 15:03
Ik heb hetzelfde, ik kan ook geen gewone berichten plaatsen. Deze ochtend bleef hij tien minuten laden en daarna was er nog steeds niets gepost. Verder keek ik vroeger ook altijd op “nieuwe topics” maar nu komen enkel de laatste 6 tevoorschijn en de andere kan ik niet zien, of ik moet pijler per pijler gaan kijken welke topics nieuw zijn.

Nog lastig: als ik een bericht op mijn gsm type, dan kan ik niet ver genoeg naar beneden scrollen om de laatste regel te zien die ik getypt heb. Vanochtend kon ik zelfs helemaal niet in mijn eigen bericht scrollen waardoor ik niet zag wat ik getypt had. Heb het voor vandaag al opgegeven… ik wacht met posten tot er wat aanpassingen gedaan zijn.

Met de layout heb ik dan weer geen problemen. De vorige was leuk maar deze bevalt mij ook wel.

EDIT: Het automatisch uitloggen elke keer vind ik ook maar niets. Dit wordt hopelijk nog aangepast?
Zo te zien werkt enter ook niet goed...
Ik zie steeds (1) staan in mijn tabblad. Alsof ik 1 bericht heb. Verder niks te vinden.

Bij dit topic zie ik op de algemene forumpagina dat er 7 pagina's in dit topic zijn, klik ik er op dan zie ik er maar 3?
Muurhanger schreef:
12-05-2017 11:54
Nou heel eerlijk, ik zit er net 3 minuten op en ik vind de nieuwe indeling ook echt onhandig. Ik forum meestal mobiel (tablet of telefoon), en nu staat de icoontjes van de pijlers dus dóór de titels heen. Zal misschien gewoon wennen zijn, maar tot nu toe ben ik niet enthousiast ;-). En idd, ik kan niet meer op die "laatste reactie" klikken net als jij.
Ik zit op een laptop, maar bij mij doet ie dit ook :(
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven