Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
pearle schreef:
12-05-2017 15:08
Ik zie steeds (1) staan in mijn tabblad. Alsof ik 1 bericht heb. Verder niks te vinden.

Bij dit topic zie ik op de algemene forumpagina dat er 7 pagina's in dit topic zijn, klik ik er op dan zie ik er maar 3?
Wat een stelletje opscheppers he? Ik zie niet meer het nieuwste topic boven aan de lijst. Heb het idee dat je nu eerder per ongeluk oude topics uppt
Lampie1986 schreef:
12-05-2017 15:10
Wat een stelletje opscheppers he? Ik zie niet meer het nieuwste topic boven aan de lijst. Heb het idee dat je nu eerder per ongeluk oude topics uppt
Die 1 heb ik ook Pearle! Net een 2 geworden. Maar volgens mij betekend dat dat iemand je gequote heeft. Of op je heeft gereageerd ofzo. Maar hoe achter te komen in welk tpoic dat was ben ik nog niet achter.
Nou... Ik kan er echt niks mee.
Ik zie 3 berichten bij een topic dat ik open en zijn er 2. Het is heel vaag allemaal.
Ik wordt constant uit gelogd .
Laatste reacties staan er niet maar wanneer het topic geopend is ?
Waarom niet meteen naar laatste reactie ?
Ik vind het kak :cry:
famke76 schreef:
12-05-2017 15:01

Bij mij reageert er niks als ik op wijzig druk. Zowel op de laptop als op de mobiel...
Raar...
Zeker raar. Ik zou ze allemaal kunnen verwijderen. Hier PC met Chrome. Mobiel nog niet geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net ergens wat posten, krijg ik opeens de mededeling: Laat zien dat je een mens bent en geen robot.
Moest ik opeens een spelletje doen met allemaal foto's en iets selecteren enzo..zo geen zin in :nope:
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net ergens wat posten, krijg ik opeens de mededeling: Laat zien dat je een mens bent en geen robot.
Moest ik opeens een spelletje doen met allemaal foto's en iets selecteren enzo..zo geen zin in :nope:
Alle reacties Link kopieren
Wat was er eigenlijk mis met de vorige layout en het forum? Zo lang draaide dat toch nog niet?

Op zich vind ik dit forum wel mooi maar heel erg functioneel is het niet meer.
Waarom staan de pijlers niet meer in alfabetische volgorde?
Alle reacties Link kopieren
Je zou verwachten dat functies uitgebreid worden ipv geschrapt.. ik snap niet hoe het een verbetering kan zijn als er minder kan :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals proberen met n smiley.dan wordt ie nl.niet geplaatst .bij mij dus.
Zie wel smiley staan .dus niet bij iedereen. :blabla:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh verrrassing nu wel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ergernis nieuwe interface forum.

Snelst groeiende topic... Zegt wel iets, lijkt mij :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ruk.
Alle reacties Link kopieren
gemini2009 schreef:
12-05-2017 18:14
Ik vind het ruk.
ik ook !
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu niet meer met mijn mobiel inloggen YEAH
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu niet meer met mijn mobiel inloggen YEAH
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb zojuist ook het probleem met een langere tekst ondervonden :facepalm:

Ik kon ook mijn laatste zinnen niet meet zien *zucht*. Ik wilde nog aardig zijn, maar wat een flop is dit. VIVA, zoek aub nieuwe websitemakers!!! Dit is gewoon ronduit slecht en zonde van het geld wat jullie hen betalen. Sorry..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Jammiemammie schreef:
12-05-2017 18:01
Cool, kan gewoon reacties plaatsen met een willekeurige naam zonder ingelogd (of geregistreerd) te zijn. Mooi man.
Huh? Hoe dan...? :rofl:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werken de "buttons" voor nieuwe topics,actieve topics, wijzigen, ed... niet.
Ben ik de enige? Ik lees er verder niemand over nl,maar ik krijg natuurlijk ook niet alles mee met alle pijlers af moeten zoeken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niks!
Steeds word ik uitgelogd en ik kan niet bij alle topics komen waar ik op heb gereageerd. De knop werkt niet daarvoor.
Daarvoor moet ik de catagorie opzoeken.

Ik hoop dat dit gauw wordt opgelost, want dit is niet leuk forummen
Alle reacties Link kopieren
Het is wel goed voor m'n forumverslaving. Ik kan er echt niks meer mee. Ik vind het onoverzichtelijk, nieuwe en actieve topics apart; kost allemaal veel moeite. Ik ben vandaag nauwelijks wezen kijken. Vind er even niks meer aan zo.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik kan niet meer mobiel forummen. Hij opent het forum niet.
Alle reacties Link kopieren
M'n avatar is weg.. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
HU, kan dat... als ik iets posT is er wel O_O
ira schreef:
12-05-2017 19:34
HU, kan dat... als ik iets posT is er wel O_O
Heb ik ook. Echt raar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven