Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 shiny gevangen, teveel regen hier. Wel een mooie van 96% dus die is meganium geworden.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
22-09-2018 14:13
Ik heb 4 shiny gevangen, teveel regen hier. Wel een mooie van 96% dus die is meganium geworden.
Die van mij was 69 maar ach, ben toch meer een verzamelaar. :)

Vanaf het terras 3 shinies kunnen vangen en een 85 bayleef naar meganium geëvolueerd zodat hij frenzy plant heeft.

Blij mee. :)
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
22-09-2018 09:44
Wel een goede tip voor Severus. Vang die rare die eruit ziet als unown maar een ditto is.
:rofl: hier helaas super slecht weer het hele weekend dus waarschijnlijk ga ik de laatste km voor eevee toch niet redden.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een aantal van die rare die dittos werden gevangen en moet nog 1 Magikarp ! Helaas geen shiny gevangen maar ja ik was aan het werk. :P
Suikerbroodje schreef:
22-09-2018 14:13
Flink gewandeld net, veeeeeeel chikorita's gevangen, maar geen shiny. Helaas beetje mijn verhaal, ik heb er meestal geen of eentje. Helaas.
Mijn man heeft 70 Chikorita gevangen en ook geen enkele shiny.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat een aantal van jullie geen shinies heeft. Ik heb er ook maar 2, maar dat is genoeg.
Ook nog een paar van die 'gekke pokemons' gevangen. 5 Veranderden in Ditto, en 1 in een Chikorita.
Wisten jullie trouwens dat dat eigenlijk een gen 8 pokemon is?

Ik heb niet optimaal kunnen vangnen omdat ik met man en kinderen naar Enschede ben geweest (shoppen).
Kom ik er later achter dat ik aan een enorm leuke pokestop met de naam 'Dugtrio' heb gedraaid :-D
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
22-09-2018 17:33

Ook nog een paar van die 'gekke pokemons' gevangen. 5 Veranderden in Ditto, en 1 in een Chikorita.
Wisten jullie trouwens dat dat eigenlijk een gen 8 pokemon is?
Dat had ik ook, dat het een chico werd. Ik werd niet geloofd in mijn app groep :cry:
Vandaag met ei met 3 vrienden naar het volgende vriendschapslevel, dus genoeg xp voor level up. Ben nu 35 :yes:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Echt veeeeeeeeeeeeel chikorita's. Ik had 3x een shiny. eentje helemaal door geëvolueerd. Daarna inderdaad alleen nog maar unknowns. was er snel klaar mee, werden allemaal dit's.

Ik heb ook nog een shiny Charmander in mn boxje staan al een tijd. misschien die ook maar eens evolueren.
Alle reacties Link kopieren
En stom, heb niet aan de evoluties gedacht. Ik heb nu 13 candy te weinig om shiny chiko te evolven naar bayleef.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
oh ja, en een shiny evee. Wat zou dat worden? vind hem gewoon te schattig om te evolueren. Jammer streepjessokken!
Alle reacties Link kopieren
Mewtwo is er zeker weer eentje die je niet alleen kunt doen bij een raid? heb er nog niet goed genoeg naar gekeken. is wel de enige die ik nog mis
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
22-09-2018 18:05
Mewtwo is er zeker weer eentje die je niet alleen kunt doen bij een raid? heb er nog niet goed genoeg naar gekeken. is wel de enige die ik nog mis
Die kan je idd niet in je eentje doen, is een 5 tier raid en ook nog sterker dan de andere legendary’s die geweest zijn, 60.000 cp, dus je hebt zeker wel 6-7 sterke spelers nodig wil je die verslaan.
Alle reacties Link kopieren
Pff was vandaag naar ons stadsplantsoen voor communityday. Iedereen kreeg shiny. Manlief had hem gelijk. Maar na anderhalf uur en negentig gevangen niet shinies (en nog meer aangeklikt) had ik er nog niet één en moest ik (gefrustreerd) weg. Nog even op de fiets doorgegaan en aan het eind van het park had ik er toch eentje. En naar huis gefietst via ander plantsoen en toen had ik er twee na elkaar. Dus helemaal fijn.

De eieroogst tot nu toe: twee rotkatten, 1 mr mime, grimer en nu een farfetch’d. Niets nieuws voor mij. Maarvhoopte een taurus te krijgen.
Maar het leukste van de dag..... Heb geruild en nu ben ik trotse bezitter van een torkoal. Ook een Lucky.

Bowgirl , dinsdag worden we best friends. Dus je kunt je kadootje nu nog open maken. Ga dinsdagavond drie tegelijk met lucky egg doen. Dan wordt het streepje eindelijk een beetje langer. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik vang zelden shiny's, maar in dit geval heb ik toch een Chicorita weten te vangen, ook al had ik niet veel tijd vandaag. Zonde, want ik ben inmiddels met de gras/psychic-opdracht bezig. En wat een rotweer! De drie uitgebroede eieren leverden helaas alleen weer troep op. Nu zijn mijn extra incubators op: ook al met drie muntjes uit een gym gegooid, dus ik moet nog even doorsparen voor nieuwe. Wil voor het eind van de maand graag nog een kangoeroe. Die nieuwe Pokemon is wel vreemd, op een gegeven moment struikelde je er echt over. Na twee keer een Ditto heb ik 'm maar genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
22-09-2018 18:33
Pff was vandaag naar ons stadsplantsoen voor communityday. Iedereen kreeg shiny. Manlief had hem gelijk. Maar na anderhalf uur en negentig gevangen niet shinies (en nog meer aangeklikt) had ik er nog niet één en moest ik (gefrustreerd) weg. Nog even op de fiets doorgegaan en aan het eind van het park had ik er toch eentje. En naar huis gefietst via ander plantsoen en toen had ik er twee na elkaar. Dus helemaal fijn.

De eieroogst tot nu toe: twee rotkatten, 1 mr mime, grimer en nu een farfetch’d. Niets nieuws voor mij. Maarvhoopte een taurus te krijgen.
Maar het leukste van de dag..... Heb geruild en nu ben ik trotse bezitter van een torkoal. Ook een Lucky.

Bowgirl , dinsdag worden we best friends. Dus je kunt je kadootje nu nog open maken. Ga dinsdagavond drie tegelijk met lucky egg doen. Dan wordt het streepje eindelijk een beetje langer. :hyper:
Ik zal hem na 12u openen. Daarna laat ik het helemaal over aan jou.

Die nieuwe Pokémon heb ik helemaal gemist. Ik heb er over gehoord maar geen zin gehad om erachteraan te gaan. Hij komt vanzelf wel terug in zn echte vorm. Ook al is dat misschien pas gen8 en dus over een jaar of 5🤣
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
22-09-2018 18:05
Mewtwo is er zeker weer eentje die je niet alleen kunt doen bij een raid? heb er nog niet goed genoeg naar gekeken. is wel de enige die ik nog mis
Mewtwo is wel een gewilde, dus je zou het erop kunnen wagen naar een gym te lopen als hij net uitkomt om te kijken of er meer mensen zijn. Geen garantie op succes, maar kan wel werken. De kans is misschien nog net wat groter bij een gym met een ex-raid tag.
Alle reacties Link kopieren
Thanx! Dat is waar. Ga het proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt het eigenlijk met die ex raid Gyms. Sommige gyms hebben nu het opschrift. Zie er ook tekstje bij over wanneer je meer kans hebt op een pasje. Maar hoe wordt nu bepaald welke gym ook daadwerkelijk exraid krijgt.

Mewtwo is net weer gevlucht. Rotbeest. Maar ach had hem al. Exraids gingen makkelijker.

Saar zou wel naar lokaties in centrum van stad gaan. Daar heb je meer kans. Op afgelegen plekken is het meer op afspraak of zelfs helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 4 ditto's gevangen.

Maar ik heb die opdracht nog helemaal niet :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde vanmorgen een verzwakte gym overnemen. Eerst daar een raid gedaan, toen nog wat andere zaken (op dat tijdstip zou ik een ei aanzetten en met 3 mensen tegelijk betere vrienden worden), ging allemaal prima, en daarna de gym bevechten. En vanaf dat moment constant network error, error, error. Ik vocht wel, de tegenstander zat al op 0 cp, maar ging niet neer. Weet niet zeker of ik wel damage kreeg, dacht van wel.

Raar toch? Je gaat er bijna wat van denken. Alsof degene die wordt aangevallen ergens iets kan hacken ofzo. Heb al meer gehoord dat bij gyms aanvallen errors optreden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
22-09-2018 20:08
Thanx! Dat is waar. Ga het proberen.
Net een beetje mosterd na de maaltijd: een makkelijke manier om andere spelers te ontmoeten is de tweede helft van een community day naar een plaats met veel stops gaan, en kijken wie er daar rondloopt met een powerbank. Dikke kans dat dat mensen zijn die hun batterij hebben leeggespeeld :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowaar een shiny Chico gevangen, het mag wel in de krant! Verder niet zoveel gevangen want we liepen de toerist uit te hangen, wel een stuk of 10 van die nutto’s gevangen die allemaal ditto’s werden.

Én eindelijk een witte Vulpix uit een ei :yes:
En ik heb mezelf in 4 gyms gezet en ik sta ook al 6 dagen uitgehongerd in mijn eentje in een gym ergens 1000 km verderop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vanmorgen wakker en bedacht me dat ik al mn sterke chiko niet had geëvolueerd tijdens community day. Dus geen van hen heeft geen frenzy plant. Lekker stom weer :facepalm: het hadden er 6 kunnen zijn met die aanval. Nu heb ik alleen de shiny met die aanval. Baal er wel een beetje van
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 07:43
Ik werd vanmorgen wakker en bedacht me dat ik al mn sterke chiko niet had geëvolueerd tijdens community day. Dus geen van hen heeft geen frenzy plant. Lekker stom weer :facepalm: het hadden er 6 kunnen zijn met die aanval. Nu heb ik alleen de shiny met die aanval. Baal er wel een beetje van
Ahhh dat is balen :hug:

Himalaya eindelijk een shiny! Gefeliciteerd!
Ben geen fanatieke speler. Vecht alleen in gyms als de Pokémon al op sterven na dood zijn, reis geen stad en land af en doe niet aan raids, maar probeer wel dagelijks een rondje maken en deel trouw cadeautjes uit.

Ben nog op zoek naar 3 vrienden om mijn missie te halen.

Mijn code is 7865 0947 3940

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven