seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-09-2018 15:36
pas je op met die popcorn?
moment on the lips forever on the hips
(pens bij mannen, niet hips)

:rofl: Vrijdagmidaag, biertje erbij (ook geen slankmaker) :cheers:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Nee geen (boeiende) update...
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:01
Reden: privacy
79.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-09-2018 15:13
TO is waarschijnlijk geplet en kan niet meer reageren. :roll:
Hahaha!Ik leef nog, heb nog niet een kans gehad om geplet te worden... goh dat klinkt wel echt vies.. haha
Aah jammer Jess! Dat het niks geworden is. En had me ook wel verheugd op een sappige update ;) ach, his loss!
Jess33 schreef:
16-09-2018 00:22
Hahaha!Ik leef nog, heb nog niet een kans gehad om geplet te worden... goh dat klinkt wel echt vies.. haha
Misschien viel ie achteraf niet op slanke vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-09-2018 00:57
Misschien viel ie achteraf niet op slanke vrouwen...
Blijkbaar was hij niet dik tevreden met TO
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Of hij leest ook Vivaforum..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Das grappig, je wist niet of je hem wel wilde, en nu wil hij jou niet meer!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-09-2018 06:38
Of hij leest ook Vivaforum..
Haha, dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
In clubs heb ik met allerlei mannen gesekst. Dun, atletisch, dik, heel veel bierbuiken. Allemaal prima. Conditie, ervaring en geilheid maken alles goed. Fysiek is de seks dan geen enkel probleem.
Bij een liefdesdate gaat het natuurlijk vooral wél om zijn karakter. Volgens mij maakt uiterlijk dan nog minder uit. Mensen die je leert kennen en aardig vindt, ga je vanzelf mooier vinden. Is mijn ervaring. Geld zeker voor een topvent.
Maar ... obees, dus echt zó dik dat meneer z'n eigen pik niet maar kan zien. Tja, die kom ik daar ook tegen. Die zijn zelfs voor mij een afknapper. Ze krijgen 'm groot noch hard en komen alleen in een situatie met heel veel mentale geilheid nog klaar. Ze zitten niet voor niks een hele bang in mijn nabijheid uit. Ik vind het heel sneu en probeer ze meestal wel te helpen, maar ...
Een obese partner, nee, dat zou ik niet willen. Zo iemand is ziek. En dan heb ik het echt niet alleen over de seks. Daar is werk aan.
Kortom: bezint eer ge begint. Als het echt klikt, zou ik het eerst met hem bespreken. Ja, dat is best moeilijk, maar er maar gewoon aan beginnen kan problematisch aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-09-2018 06:38
Of hij leest ook Vivaforum..
Dat zou wel heeeeel erg zijn! Maar dan weet hij nog steeds niet dat ik het ben he..
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-09-2018 07:01
Das grappig, je wist niet of je hem wel wilde, en nu wil hij jou niet meer!
Hoeveel mannen doen dat eigelijk? Ik verbaas me er eigelijk over dat mannen Viva forum lezen
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
17-09-2018 16:16
Hoeveel mannen doen dat eigelijk? Ik verbaas me er eigelijk over dat mannen Viva forum lezen

Waarom? Waar leer je beter wat vrouwen bezig houdt dan hier? En er zijn ook gewoon gesprekken over politiek en dergelijke, die niet echt specifiek over vrouwen gaan. Mannen hebben ook kinderen, mannen sporten ook, kijken ook naar televisieprogramma's, hebben seks....
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
14-09-2018 14:53
Daar ging deze opmerking toch helemaal niet over?
Er werd gezegd dat dikkere mannen niet gespierd zijn en geen conditie hebben. Zij reageert dat ze het daar niet (altijd) mee eens is, want kent iemand die door arbeid wel gespierd moet zijn en ook uithoudingsvermogen heeft.
Dan gaat het toch niet over "hoe krijgen we deze man binnen de geaccepteerde maten"?

Klopt wat je zegt.

Maar de persoon op wie ik reageerde suggereerde dat wie veel aan fysieke arbeid doet en nog steeds dik is, daar niets aan kan doen. En dat is niet zo. Voeding is veel belangrijker.
Veritas vos liberabit
Jest schreef:
29-08-2018 22:03
Ik vind op dit moment ook een man leuk met een flinke buik. Hij beklimt bergen en doet fysiek zwaar werk. Een vetlaag wil niet zeggen dat er geen spieren onder kunnen zitten.
.
Ik citeer even mezelf, want je hebt het over mij. Waar zeg ik dat hij niets kan doen aan zijn overgewicht?
Alle reacties Link kopieren
Heb je idd niet gezegd. Ik las het erin
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
18-09-2018 08:09
Waarom? Waar leer je beter wat vrouwen bezig houdt dan hier? En er zijn ook gewoon gesprekken over politiek en dergelijke, die niet echt specifiek over vrouwen gaan. Mannen hebben ook kinderen, mannen sporten ook, kijken ook naar televisieprogramma's, hebben seks....
Dank je, nou hoef ik het niet te typen :winkie:
De eerste reden die jij typt is de voornaamste dat ik hier al een eeuwigheid rond lees..
Of ik er door geholpen ben is een tweede overigens.. :cencored:
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
18-09-2018 11:31
Klopt wat je zegt.

Maar de persoon op wie ik reageerde suggereerde dat wie veel aan fysieke arbeid doet en nog steeds dik is, daar niets aan kan doen. En dat is niet zo. Voeding is veel belangrijker.
Neehoor, die zei gewoon dat die persoon met overgewicht wél actief was en dus conditie had en spieren. Dat was de hele opmerking. Kennelijk las jij er meer in.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
paulaner schreef:
18-09-2018 18:20
Dank je, nou hoef ik het niet te typen :winkie:
De eerste reden die jij typt is de voornaamste dat ik hier al een eeuwigheid rond lees..
Of ik er door geholpen ben is een tweede overigens.. :cencored:

Ach, het houd je van de straat he ;-D
Lekker biertje, trouwens.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
17-09-2018 16:16
Ik verbaas me er eigelijk over dat mannen Viva forum lezen
Ik verbaas me er ook over.... o_o Wat doen die mannen hier... :roll:
TO, heb je uiteindelijk nog geminnekoosd met het zwaargewicht?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Terwijl zij nog twijfelde of ze hem in haar sponde toe zou laten heeft hij de kuierlatten genomen.
Ga je toch bijna denken dat karma bestaat.....
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven